Θετικό το πρόσημο για τον ελληνικό τουρισμό με αύξηση κρατήσεων 21% για το 2024 βάσει των δεδομένων της webhotelier | primalres

- Advertisement -

Ο όμιλος webhotelier | primalres,ηγέτης στη διάθεση προηγμένων τεχνολογιών στο χώρο του Τουρισμού, διοργάνωσε με επιτυχία το πρώτο ετήσιο TravelTechForum στην Ελλάδα με θέμα «Knowledgeasacatalystforchange»(Η γνώση ως καταλύτης για την αλλαγή), στο οποίο έδωσαν δυναμικό «παρών» σημαντικοί εκπρόσωποι από το χώρο της Φιλοξενίας.

Συμβάλλοντας εδώ και 15 χρόνια στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων του κλάδου της Φιλοξενίας, ο όμιλος webhotelier | primalres με την υλοποίηση του Forumείχε στόχονα μοιραστεί την τεχνογνωσία του, αλλά και να παρουσιάσειεργαλεία και πρακτικές, που θα συμβάλλουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Από το βήμα του Forum διεθνή στελέχη των ηγετικών εταιρειώνGoogle, TripAdvisor, Booking.com, Expedia, Airbnb και Hotelbedsμοιράστηκαν τις τελευταίες πρωτοποριακές τάσεις του κλάδου.

Στο Forum,που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 26 Νοεμβρίου στο πλαίσιο της έκθεσηςXenia 2023, η webhotelier | primalres παρουσίασε το ψηφιακό οικοσύστημα υπηρεσιών της, που πλέον απαρτίζεται από 6 κύρια προϊόντα, 45 add-ons και 5 workspaceapps τα οποία καλύπτουν ολοκληρωμένα τις ανάγκες όλων των τύπων καταλυμάτων.

Στο καλωσόρισμά του ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλουwebhotelier | primalres, Πάνος Κοντοζαμάνης ανέφερε:«Για τον επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό μίας επιχείρησης δεν αρκούν μόνο τα συστήματα αλλά χρειάζεται παράλληλα γνώση, εκπαίδευση, ενημέρωση αλλά και αλλαγή κουλτούρας. Και αυτό επιτυγχάνεται με τεχνογνωσία και καλές πρακτικές τις οποίες θα πρέπει να αναζητήσουμε στο διεθνές περιβάλλον. Ο όμιλός μας ως leader στον κλάδο του TravelTechnology στην Ελλάδα, θεωρεί όχι μόνο υποχρέωσή του αλλά και μέρος του οράματoς και της αποστολής του να βοηθήσει τις επιχειρήσεις του κλάδου σε αυτή την αλλαγή. Το Forum αποτελεί μέρος αυτής της προσπάθειας».

Πάνος Κοντοζαμάνης

Ο Γιάννης Φώτης, Chief Marketing Officer του ομίλου webhotelier | primalresπαρουσίασε τα δεδομένα αναφορικά με την εξέλιξη τωνonline κρατήσεων (στις ιστοσελίδες των καταλυμάτων καθώς και των κρατήσεων μέσω των onlinetravelagents) για το 2024. Αξιοσημείωτο είναι ότι σε δείγμα 7.461 καταλυμάτωνο αριθμός των διανυκτερεύσεων (roomnights)μέχρι τις 25/11 που αφορούν σε διαμονές εντός του 2024, παρουσιάζει αύξηση 21% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Γιάννης Φώτης

Παρουσία του CEO και ιδρυτή της εταιρείας BEONx Rubén Sánchez Martín έγινε παρουσίαση του Revenue Management System BEONx, μίας από τις πλέον καταξιωμένες στη διεθνή αγορά, πλατφόρμες βελτιστοποίησης εσόδων μέσω διαχείρισης των στρατηγικών τιμολόγησης για την οποία η webhotelier | primalresέχει την αποκλειστική διάθεση στην Ελλάδα και την Κύπρο. Το εν λόγω σύστημα αποτελεί ένα εργαλείο ενίσχυσης του data driven decision making των επαγγελματιών του τουρισμού καθότι λαμβάνει πραγματικά δεδομένα από την απόδοση  του ξενοδοχείου στην αγορά και συμβουλεύει την επιχείρηση για το πως μπορεί να βελτιστοποιήσει την τιμολογιακή της πολιτική.

Richard Bedenham

Η Πηγή Ματθαίου, Strategic Partnerships Manager – Travel της Google ανέδειξε τη σημαντικότητα του Googleconnection με τις μηχανές κρατήσεων κάθε καταλύματος, και επισήμανε τη δυναμική της μηχανής κρατήσεων webhotelier στην Ελληνική αγορά για αύξηση των direct κρατήσεων. Αναφερόμενη στα HotelAdsη κα Ματθαίου σημείωσε ότι εμφανίζονται σε πλατφόρμες της Google στις οποίες o αριθμός αναζητήσεων αγγίζει το 1 δις ανά μήνα και παρουσίασε το PerformanceMax μία νέα εξ’ ολοκλήρου αυτοματοποιημένη μορφή καμπάνιας που επιτυγχάνει 18% αύξηση στα conversions με το ίδιο κόστος peracquisition.

Πηγή Ματθαίου

Στην τεχνητή νοημοσύνη εστίασε η Βασιλική Μαυροκέφαλου, Market Management Director της Expedia για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ανατολική Αδριατική, παρουσιάζοντας την ενσωμάτωση του ChatGPT στο mobileapp της Expedia όπου με φυσική γλώσσα ο χρήστης μπορεί να ρωτήσει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το ταξίδι του.

Βασιλική Μαυροκέφαλου

Από την Tripadvisor οι Rachel Vardon, Global Head of Agency Development και Alvise Fornasier, Global Head of PartnerSuccess, έδωσαν σημαντικά insights για την Ελλάδα, βάσει των οποίων η χώρα μας κατατάσσεται στη 3ηθέση της λίστας των δημοφιλέστερων προορισμών της Ευρώπης μετά την Ισπανία και την Ιταλία, εντός του τελευταίου 12μήνου. Με βάση τα κλικ που έγιναν για κρατήσεις, παρουσιάστηκε το TOP10 των πιο δημοφιλών ελληνικών τουριστικών προορισμών, με την Αθήνα, τα Φηρά και το Ημεροβίγλι να καταλαμβάνουν τις 3 πρώτες θέσεις.

Alvise Fornasier

O Guido Marsiletti, Senior Connectivity Partner Manager της Αirbnbμοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους νέα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας όπως το GuestFavorite αλλά και κάποιους από τους 100 παράγοντες που επηρεάζουν τον αλγόριθμο της Airbnb και καθορίζουν τη σειρά εμφάνισης των καταλυμάτων.

Guido Marsiletti

Η Letizia Cocco, Connectivity Partner Business Manager και ο Τάσος Ευθυμίου, Area Manager Partner Services για Ελλάδα και Κύπροτης Booking.com, παρουσίασαν την προσέγγιση της πλατφόρμας για το διασυνδεμένο ταξίδι, τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα της εταιρείας και την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως μέσο για τον σχεδιασμό του ταξιδιού.

Letizia Cocco
Τάσος Ευθυμίου

Ο Jorge Cortés, Vice President Commercial, Europe της Ηotelbeds επισήμανε τον ρόλο της αλληλεπίδρασης ανθρώπων, δεδομένων, τεχνολογίας και προϊόντων στη διαμόρφωση του οικοσυστήματος παροχών του ομίλου HBX στον οποίο ανήκει η Hotelbeds.

Jorge Cortés

Πιστός στη δέσμευση και το όραμά του για την εξέλιξη και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής Τουριστικής Βιομηχανίας, όπου το τοπίο και οι προκλήσεις μεταβάλλονται συνεχώς, ο όμιλος webhotelier | primalres διατηρεί ενεργή τη συμβολή του στον ψηφιακό μετασχηματισμό των προϊόντων του κλάδου και ανανεώνει για το 2024 το ραντεβού του με τους επαγγελματίες του Τουρισμού στο επόμενο Travel Tech Forum.

Λίγα λόγια τον όμιλο webhotelier |primalres

Με πάνω από 15 χρόνια παρουσίας στην τουριστική αγορά, ο όμιλος webhotelier | primalres προσφέρει καινοτόμες και αξιόπιστες λύσεις ταξιδιωτικής τεχνολογίας σε περισσότερα από 16.000 ξενοδοχεία και καταλύματα διαμονής διαφόρων τύπων σε 38 χώρες.

Το οικοσύστημα προϊόντων του ομίλου περιλαμβάνει τη μηχανή κρατήσεων webhotelier, το primalres channel manager, συστήματα διαχείρισης ξενοδοχείων και καταλυμάτων (PMS) όπως το hotel works και το cloud-based hotelizer, την cloud-based ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης loggia, καθώς και ένα δυναμικό Β2Β marketplace direct κρατήσεων με 35.000+ ταξιδιωτικά γραφεία.

Το οικοσύστημα ολοκληρώνεται από μια σειρά διασυνδεδεμένων συστημάτων και εφαρμογών όπως το roompay σύστημα αποδοχής πληρωμών, metasearch connectivity, σουίτα αναλύσεων/αναφορών σε πραγματικό χρόνο, εφαρμογή δυναμικής τιμολόγησης και την πλατφόρμα βελτίωσης του conversion RateParity.

Ο όμιλος απασχολεί 110+ εργαζόμενους, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υποστήριξης και συμβουλευτικής, συμβάλλοντας καθοριστικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό ξενοδοχείων και καταλυμάτων καθώς και στη διατήρηση του ανταγωνιστικού τους πλεονεκτήματος μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο online περιβάλλον.

Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.traveltechforum.com/

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ