Άμστερνταμ, Ολλανδία - Iamsterdam

Η Ολλανδία παίρνει μέτρα για τον περιορισμό των τουριστών στην πρωτεύουσά της, το Άμστερνταμ. Εκατομμύρια τουρίστες συρρέουν κάθε χρόνο στην στο Άμστερνταμ, κάτι που αναμένεται να αλλάξει αφού η ευρωπαϊκή πόλη προστίθεται στο “αντιτουριστικό κίνημα” που είναι ενεργό σε Βαρκελώνη και τη Βενετία που θα επιβάλλει τέλος εισόδου στους τουρίστες.

Οι Ολλανδοί φαίνεται πως έφτασαν στα όριά τους από τον τουρισμό και αρνούνται πλέον να φιλοξενήσουν τους επισκέπτες, προτείνοντάς τους μάλιστα να επιλέξουν κάποιον άλλο προορισμό.

Το Άμστερνταμ μετρά 800.000 μόνιμους κατοίκους και σύμφωνα με τα στοιχεία ο αριθμός των επισκεπτών φτάνει τα 18 εκατ. ετησίως. Οι ντόπιοι εκφράζουν τον εκνευρισμό τους για το πλήθος κόσμου που αλλοιώνει τη ψυχή της πόλης τους, παρά το γεγονός ότι ο τουρισμός αποδίδει περί τα 82 δισ. ευρώ στην οικονομία της χώρας.

Ανώτατοι αξιωματούχοι του τουρισμού της Ολλανδίας αποφάσισαν να διαφημίζουν τη χώρα ως τουριστικό προορισμό. Η έκθεση “Προοπτική 2030”, που δημιουργήθηκε στην αρχή του έτους, αναφέρει πως πλέον στόχος θα είναι η διαχείριση του τόπου ως τουριστικού προορισμού και όχι η προώθησή του.

Μεταξύ των λύσεων είναι η “ομαδική αποτροπή επισκεπτών είτε με τον περιορισμό είτε με λουκέτο καταλυμάτων και προορισμών ψυχαγωγίας”.

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Άμστερνταμ: Τέλος οι ξεναγήσεις στα διάσημα “κόκκινα φανάρια”!

Στα "κόκκινα φανάρια" του Άμστερνταμ

Η διάσημη περιοχή του Άμστερνταμ, Ντε Βάλλεν, γνωστή και ως τα “κόκκινα φανάρια” (Red Light District), βρίσκεται στο παλαιότερο σημείο της πόλης και έχει γίνει γνωστή για τις “κόκκινες” βιτρίνες των οίκων ανοχής.

Συγκεντρώνει καθημερινά υψηλό πλήθος τουριστών, και όπως αναφέρουν τα στοιχεία, κάθε εβδομάδα ξεναγούνται περίπου 1.000 γκρουπ τουριστών στην περιοχή, με το σύνολο των αφίξεων στην πόλη φθάνει τα 21 εκατ. ετησίως. Ωστόσο, εξαιτίας του υπερ-τουρισμού, οι στενοί δρόμοι της περιοχής γεμίζουν από κόσμο, ιδιαίτερα τις νυχτερινές ώρες και τα Σαββατοκύριακα, οδηγώντας το δήμο να πάρει την απόφαση για απαγόρευση των ξεναγήσεων, σε μια προσπάθεια να περιορίσει τις υψηλές συγκεντρώσεις τουριστών.

Η νέα αυτή απαγόρευση των ξεναγήσεων θα εφαρμοσθεί την 1η Ιανουαρίου του 2020, όμως από την 1η Απριλίου του 2019 θα τεθεί χρονικός περιορισμός στις ξεναγήσεις οι οποίες δεν θα πραγματοποιούνται μετά τις 7 το απόγευμα.

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, Udo Kock, οι ξεναγήσεις στην περιοχή είναι άσεμνες και το να θεωρούνται οι οίκοι ανοχής τουριστικό αξιοθέατο είναι αντίληψη αναχρονιστική.

Ακριβότερο το ταξίδι στην Ολλανδία! Θα φορολογήσει τα αεροπορικά ταξίδια!

Άμστερνταμ - άνοιξη, λουλούδια

Η ολλανδική κυβέρνηση είναι έτοιμη να φορολογήσει τα αεροπορικά ταξίδια, και κάπως έτσι όλο και αυξάνεται το κόστος για ένα ταξίδι στην Ολλανδία, έναν από τους πιο ακριβούς ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στο Euractiv, τον ιστοχώρο πληροφόρησης για την Ευρωπαϊκή Ένωση, η ολλανδική κυβέρνηση θα εισαγάγει μια εισφορά – τέλος 7 ευρώ ανά επιβάτη αεροσκάφους το 2021 εάν η ΕΕ δεν κατορθώσει να δημιουργήσει πανευρωπαϊκό φόρο, καθώς δημιουργείται δυναμική πίσω από τις εκκλήσεις για την εξάλειψη των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της αεροπλοΐας.

Οι Κάτω Χώρες ανακοίνωσαν την Τρίτη (14 Μαΐου) ότι το νομοσχέδιο για τον φόρο πτήσης θα μπορούσε να αποφέρει 200 εκατ. Ευρώ και «να βοηθήσει στη μείωση του χάσματος τιμών μεταξύ αεροπορικών εισιτηρίων και, για παράδειγμα, εισιτηρίων τρένων», σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών Menno Snel.

Αεροδρόμιο Schiphol

Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο νόμου, που θα συζητηθεί περαιτέρω από τους πολιτικούς, οι επιβάτες που αναχωρούν από το ολλανδικό έδαφος θα χρεώνονται κατ ‘ανώτατο όριο 7,50 ευρώ. Θα χρεώνονται και τα αεροπλάνα φορτίου (cargo), με συντελεστή 1,92 ευρώ για τα ήσυχα αεροπλάνα και 3,85 ευρώ για τα θορυβώδη αεροσκάφη.

Μια δήλωση του Υπουργείου Οικονομικών ανέφερε ότι «περιλαμβάνει μέτρα για την αποτροπή ενδεχόμενης αρνητικής επίπτωσης στον ρόλο του αεροδρομίου του Schiphol στο Άμστερνταμ ως κόμβου αερομεταφορών και στο διεθνές του δίκτυο συνδέσεων».

«Σε αντίθεση με τα ταξίδια με αυτοκίνητο, λεωφορείο ή τρένο, οι διεθνείς πτήσεις από τις Κάτω Χώρες δεν φορολογούνται με κανένα τρόπο από την ολλανδική κυβέρνηση. Αυτός είναι ένας βασικός λόγος για την εισαγωγή ενός φόρου πτήσης «, δήλωσε ο Snel σε μια δήλωση.

Schiphol airport Ολλανδία

«Πολλοί από τους γείτονές μας έχουν ήδη φόρο πτήσης, οπότε είναι προτεραιότητά μας να επιδιώξουμε συνεργασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο», πρόσθεσε ο υπουργός Εξωτερικών, αναφέροντας μια πρόταση που υπέβαλαν οι Κάτω Χώρες και το Βέλγιο νωρίτερα φέτος σχετικά με την επιβολή φόρων αεροπορικών μεταφορών μέσω διμερών συμφωνιών.

Η ανακοίνωση είναι σαφής στο ότι αν ένας φόρος σε ευρωπαϊκό επίπεδο γίνει πιθανός το 2019 ή το 2020, η εθνική νομοθεσία θα αποτραβηχτεί. Η ολλανδική κυβέρνηση διοργανώνει διάσκεψη τον Ιούνιο για να αξιολογήσει εάν υπάρχει διάθεση για περαιτέρω δράση πέρα από το Βέλγιο και τη Γαλλία.

Τη Δευτέρα (13 Μαΐου), μια διαρροή έκθεσης της ΕΕ έδειξε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ένας φόρος επί των αεροπορικών καυσίμων, ο οποίος επί του παρόντος απαλλάσσεται από τις εισφορές με διεθνή συμφωνία, θα μείωνε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και θα είχε περιορισμένο αντίκτυπο στην απασχόληση.

Η ολλανδική κυβέρνηση δήλωσε ότι εξετάζει επίσης τη σκοπιμότητα μιας εισφοράς στην κηροζίνη.

Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ