Southwest Airlines Boeing 737-700 airplane

Ακόμα ένα περιστατικό με αεροσκάφος της Boeing. Τρομοκρατημένοι oi 135 επιβάτες είδαν το κάλυμμα να χτυπάει στον αέρα καθώς το αεροπλάνο απογειωνόταν από το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντένβερ.

Ένα Boeing 737 χρειάστηκε να κάνει αναγκαστική προσγείωση αφού ένα κάλυμμα κινητήρα έπεσε και χτύπησε ένα πτερύγιο κατά την απογείωση χθες Κυριακή 7/4. Το αεροπλάνο, που εκτελούσε πτήση της Southwest Airlines, είχε φύγει από το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντένβερ με 135 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος όταν το τμήμα αποκόπηκε.

- Advertisement -

Τρομοκρατημένοι επιβάτες είδαν το κάλυμμα, που καλύπτει τον κινητήρα, να χτυπάει στον αέρα.

Το περιστατικό στο εννιάχρονο Boeing 737-800 ήταν ο τελευταίος φόβος ασφαλείας που έπληξε τον κατασκευαστή αεροσκαφών και έχει διαταχθεί έρευνα από την Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας των ΗΠΑ.
Το κάλυμμα θα μπορούσε να είχε αποκολληθεί επειδή τα μάνδαλα που χρησιμοποιήθηκαν για να το κρατήσουν στη θέση του μπορεί να μην είχαν στερεωθεί σωστά.

«Τα καλύμματα είναι απίθανο να κάνουν οποιαδήποτε ζημιά που απειλεί να ρίξει το αεροπλάνο. Μπορεί να ξεκολλήσουν και να χτυπήσουν την ουρά, αλλά αυτό είναι μια μάλλον απομακρυσμένη πιθανότητα και είναι ακόμα πιο απίθανο να προκαλέσει απειλητική για τη ζωή ζημιά.

«Ο άνεμος θα μπορούσε να εισχωρήσει σε σημεία στον κινητήρα για τον οποίο δεν είναι πραγματικά σχεδιασμένος. Με την πάροδο του χρόνου αυτό μπορεί να προκαλέσει κάποια ζημιά, αλλά δεν αποτελεί άμεση απειλή».

Μόλις τον περασμένο μήνα, μια άλλη πτήση Southwest 737 ματαιώθηκε αφού το πλήρωμα ανέφερε προβλήματα στον κινητήρα. Δύο άλλα 737 ανέφεραν επίσης προβλήματα κινητήρα. Τον Ιανουάριο, ένα βύσμα πόρτας βγήκε από ένα Boeing 737 Max 9 της Alaska Airlines στα 1.600 πόδια αφήνοντας μια οπή στο πλάι του αεροπλάνου.

Αυτό το περιστατικό οδήγησε σε σχεδόν 200 Boeing 737 Max 9 καθηλώσεις, με αποτέλεσμα την ακύρωση εκατοντάδων πτήσεων.
Υπήρχαν και άλλα περιστατικά. Μια εβδομάδα αργότερα, μια ρωγμή εμφανίστηκε στο παράθυρο του πιλοτηρίου ενός 737 που πετούσε μεταξύ Sapporo και Toyama στην Ιαπωνία.

Και τον Μάρτιο του 2019, το 737 Max ήταν ακινητοποιημένο για 20 μήνες μετά από δύο παρόμοια ατυχήματα που στοίχισαν 346 ζωές.

Στο τελευταίο περιστατικό, στο οποίο κανείς δεν τραυματίστηκε, το αεροσκάφος επέστρεψε στο Ντένβερ.
Ο πιλότος είπε στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας ότι το πλήρωμα είχε ειδοποιηθεί από επιβάτες που είπαν ότι άκουσαν κάτι να χτυπά το φτερό.

Η σειρά των περιστατικών έχει χτυπήσει τη φήμη της εταιρείας , με την τιμή της μετοχής της να πέφτει κατακόρυφα κατά 27 τοις εκατό από την αρχή του έτους. Η Karine Jean-Pierre, εκπρόσωπος Τύπου του Λευκού Οίκου, αρνήθηκε να επιβεβαιώσει ότι ήταν ασφαλές για Αμερικανούς να πετούν με το αεροσκάφος της Boeing.

Ως ο μεγαλύτερος εξαγωγέας της Αμερικής, η μείωση της εμπιστοσύνης στην εταιρεία που ανταγωνίζεται την Airbus της Ευρώπης είναι επιζήμια για το ισοζύγιο πληρωμών των ΗΠΑ.

Η Boeing παρέπεμψε για σχόλια στη Southwest Airlines.

Εκπρόσωπος της Southwest δήλωσε: «Η πτήση 3695 Southwest επέστρεψε στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντένβερ σήμερα το πρωί και προσγειώθηκε με ασφάλεια αφού αντιμετώπισε ένα μηχανικό πρόβλημα. Εργαζόμαστε τώρα για να φέρουμε πελάτες στο Χιούστον με άλλο αεροσκάφος. Οι ομάδες συντήρησής μας επιθεωρούν το αεροσκάφος»

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ