booking.com πληροφορίες

Η Booking.com, λόγω της τρέχουσας κατάστασης σχετικά με τον κορονοϊό και της σχετικής ανησυχίας που προκύπτει για την υγεία, ανακοίνωσε σημαντικές πληροφορίες για τους επισκέπτες και τους συνεργάτες της.

Η ανακοίνωση της Booking.com για τον κορονοϊό

1. Συνθήκες ανωτέρας βίας/ έκτακτες περιστάσεις

Η ασφάλεια των συνεργατών και επισκεπτών μας είναι εξέχουσας σημασίας. Ως επακόλουθο της ταξιδιωτικής οδηγίας που εξέδωσε η κυβέρνηση σχετικά με την επιδημία του κορονοϊού (COVID-19), οι επισκέπτες είναι αδύνατον να ταξιδέψουν ή να διαμείνουν σε χώρους διαμονής σε σοβαρά πληττόμενες περιοχές.

Επιπλέον, ένας μεγάλος αριθμός από διεθνείς ταξιδιωτικούς περιορισμούς έχει δοθεί σε ταξιδιώτες που έχουν προσφάτως επισκεφτεί σοβαρά πληγείσες περιοχές λόγω του κορονοϊού (στις περισσότερες των περιπτώσεων, μέσα στις τελευταίες 14 ημέρες). Οι περιορισμοί αυτοί μπορούν να επιβάλουν απαγορεύσεις σχετικά με την είσοδο, την υποχρεωτική καραντίνα μετά την άφιξη ή την αναστολή στις βίζες κατά την άφιξη.

Επομένως, για την προστασία της υγείας των συνεργατών κι επισκεπτών μας από τον κορονοϊό, έχουμε προχωρήσει στην κήρυξη συνθηκών ανωτέρας βίας/ έκτακτων περιστάσεων.

Αναμένουμε οι συνεργάτες μας να επιστρέψουν κάθε προπληρωμή και να παραιτηθούν από κάθε κόστος ακύρωσης (προμήθεια, έξοδα και/ή άλλα ποσά) σε περιστάσεις στις οποίες οι επισκέπτες/ταξιδιώτες ζήτησαν ακύρωση για λόγους ανωτέρας βίας. Η Booking.com αποποιείται κάθε είδους προμήθειας στις περιπτώσεις αυτές.

Booking.com ανακοίνωση

2. Κρατήσεις στις οποίες ισχύουν λόγοι ανωτέρας βίας:

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα εσωτερικά ταξίδια δεν υπάγονται στην ανωτέρα βία, εκτός κι αν αναφερθεί το αντίθετο και ότι οι πολιτικές που ισχύουν για περιστάσεις ανωτέρας βίας ισχύουν μόνο για ακυρώσεις που έχουν γίνει μετά την επιβολή των σχετικών ταξιδιωτικών περιορισμών.

Οι συνθήκες ανωτέρας βίας ισχύουν σε χώρες ή περιοχές σε περιστάσεις στις οποίες υπάρχουν ταξιδιώτες που:

  • έχουν επισκεφτεί περιοχή πληγείσα από κορονοϊό
  • τους έχει, επακολούθως, απαγορευτεί η είσοδος στη χώρα στην οποία επρόκειτο να ταξιδέψουν
  • πρέπει να μπουν σε καθεστώς καραντίνας μόλις φτάσουν και/ ή επιστρέψουν
  • αντιμετωπίζουν αναστολή της βίζας μόλις αφιχθούν.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τι ισχύει σε κάθε χώρα αναλυτικά στο partner.booking.com, με περιεχόμενο που ανανεώνεται συνεχώς.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως ενημερώνει ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων “ΚΥΚΛΟΣ” κ.Αντώνης Καρατάσος, στη σελίδα αυτή της booking όπου αναφέρεται η νέα ακυρωτική πολιτική της εταιρείας, ανά χώρα, όπως διαμορφώνεται μετά τις έκτακτες νομοθετικές ρυθμίσεις των διαφόρων κυβερνήσεων, λόγω της πανδημίας, περίεργο είναι ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά για την Ελλάδα! Οι πελάτες και η εταιρεία λοιπόν θεωρούν ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα στην Ελλάδα, τη στιγμή που οι Έλληνες καταλυματίες έχουν εντολή να κλείσουν τα καταλύματα τους τουλάχιστον μέχρι 30/4/20 … και βλέπουμε, όπως αναφέρει ο κ.Καρατάσος, προσθέτοντας:”… μήπως κάτι δεν πάει καλά; Επιπλέον παρά τις γραπτές και τηλεφωνικές κλήσεις μας προς την Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων του Υπουργείου Τουρισμού, δεν εμφανίζεται κανείς αρμόδιος να απαντήσει σε καμία ερώτηση!… Μάλλον κάτι δεν πάει καλά!”

3. Η διαδικασία ακύρωσης στην Booking.com

  1. Αν ο επισκέπτης πρέπει να ακυρώσει ή να τροποποιήσει τις ημερομηνίες της κράτησής του, είτε μέσω της ιστοσελίδας της Booking, του εργαλείου αυτοεξυπηρέτησης ή μέσω της Εξυπηρέτησης Πελατών, η πλατφόρμα θα διευκολύνει την ολοκλήρωση της ενέργειας αυτής.
  2. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή αυτό-εξυπηρέτησης, οι επισκέπτες μπορούν να ακυρώσουν την κράτηση οι ίδιοι χωρίς να απαιτούνται επιπλέον ενέργειες από το κατάλυμα ή από την Booking.com.
  3. Αν ένας επισκέπτης έρθει σε επαφή με το κατάλυμά σας, ζητώντας ακύρωση ή τροποποίηση της κράτησής του, μπορείτε να το χειριστείτε οι ίδιοι. Δεν υπάρχει λόγος να παραπέμπετε τους επισκέπτες στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Booking, αναφέρει η πλατφόρμα.

Τέλος, η Booking.com σημειώνει ότι θα συνεχίσουν να παρακολουθούν στενά την κατάσταση για να διασφαλίσουν την ασφάλεια όλων των συνεργατών και επισκεπτών τους και θα ανανεώνουν την επικοινωνία τους τακτικά. Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί τους 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα μέσω της θυρίδας εξωτερικού δικτύου της πλατφόρμας.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ