απογοητευμένοι ταξιδιώτες

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Yes Marketing, οι ταξιδιώτες δείχνουν να είναι απογοητευμένοι από όσα τους παρέχουν τα ταξιδιωτικά και ξενοδοχειακά brand.

Επίσης, ανακαλύψτε τις προτιμήσεις της νέας γενιάς ταξιδιωτών!

Πιο συγκεκριμένα, ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες νιώθουν ότι δεν ανταμείβονται από τα brands όσο θα έπρεπε. Αναλογικά, τουλάχιστον, με την πιστότητα που δείχνουν τους σε αυτά.

Η έρευνα δείχνει ότι υπάρχουν περιθώρια στη βελτίωση των στρατηγικών πιστότητας και διατήρησης πελατών των ταξιδιωτικών εταιριών. 

Το εύρημα αυτό προέρχεται από την έρευνα με τίτλο Understanding the Traveler’s Journey. Η συγκεκριμένη έρευνα, βασίστηκε σε πάνω από 1.000 ταξιδιώτες ζητώντας τους να αναφέρουν ποιες είναι οι προτεραιότητές τους σε σχέση με τις τουριστικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν, από την κράτηση μέχρι την πιστότητα.

Το 64% των ερωτηθέντων είπαν ότι έχουν προτίμηση σε μια συγκεκριμένη εταιρία την οποία επιλέγουν κάθε φορά που προγραμματίζουν ταξίδι. 

Τα brand που προτιμούν οι καταναλωτές

Η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές τείνουν να προτιμούν τα αγαπημένα τους ταξιδιωτικά brand. Όμως, μόνο εάν νιώθουν ότι το να επιστρέφουν σε αυτά ανταμείβεται επαρκώς. Το 83% δήλωσε ότι η ανταμοιβή της πιστότητάς τους επηρεάζει την απόφασή τους να παραμείνουν πελάτες του brand.

Κάτι που σημαίνει ότι αυτά τα brand θα πρέπει να προσαρμόζουν τις στρατηγικές πιστότητας και διατήρησης πελατών. Ώστε να προσφέρουν εμπειρίες που κάνουν τους πελάτες τους να νιώθουν ότι απολαμβάνουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης. 

Το 49% δήλωσε ότι τα οφέλη αποκλειστικού μέλους τους κάνουν να νιώθουν ότι ανταμείβονται από την πιστότητα τους σε ένα ταξιδιωτικό brand. Το 32% ότι νιώθουν ανταμοιβή με την προσφορά χαμηλότερων χρεώσεων. 

Επιπλέον, το 44% δήλωσε ότι προτιμά τα brand να τους στέλνουν ενημερώσεις προσαρμοσμένες στο ιστορικό ταξιδίων τους. Ενώ το 29% ότι θα επιθυμούσε περισσότερα μηνύματα που θα βασίζονται σε πληροφορίες δημογραφικών στοιχείων τους.

Το 52% επιθυμεί από τα brand να τους στέλνουν περισσότερη πληροφόρηση σε σχέση με τις κρατήσεις και τα προηγούμενα ταξίδια τους. Παράλληλα, το 43% δήλωσε ότι θα ήθελε να λαμβάνει περισσότερες προσφορές και το 40% περισσότερες κριτικές.

Δείτε επίσης στο Travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ