American Airlines

Η American Airlines αυξάνει τα τέλη αποσκευών και αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες της κερδίζουν πόντους συχνών επιβατών (frequent-flyer points).
Η American Airlines αυξάνει το κόστος για τον έλεγχο των αποσκευών και κάνει άλλες αλλαγές για να ωθήσει τους πελάτες να αγοράζουν εισιτήρια απευθείας από την αεροπορική εταιρεία, εάν θέλουν να κερδίσουν πόντους συχνών επιβατών.

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι ο έλεγχος μιας αποσκευής σε πτήση εσωτερικού θα αυξηθεί από 30 $ που είναι τώρα σε 35 $ online και 40 $ εάν αγοραστεί στο αεροδρόμιο. Η χρέωση για μια δεύτερη παραδοτέα αποσκευή θα αυξηθεί από $40 σε $45 τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο αεροδρόμιο.

Η αμερικανική αεροπορική εταιρεία αύξησε τα τέλη αποσκευών για τελευταία φορά το 2018

Η American, με έδρα το Φορτ Γουόρθ του Τέξας, εισήγαγε τέλη αποσκευών το 2008 – 15 $ τότε – για να αντιμετωπίσει το αυξανόμενο κόστος των καυσίμων των αεροσκαφών. Έκτοτε, έχουν γίνει μια σταθερή πηγή εσόδων για τους περισσότερους μεγάλους αερομεταφορείς των ΗΠΑ. Η American οδήγησε εύκολα τον κλάδο συγκεντρώνοντας 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε τέλη αποσκευών το 2022, το τελευταίο έτος για το οποίο υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ.

Η αεροπορική εταιρεία αυξάνει επίσης τα τέλη αποσκευών κατά 5 $ για σύντομες διεθνείς πτήσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων προς τον Καναδά, το Μεξικό και την Καραϊβική — πλέον 35 $ για την πρώτη αποσκευή και 45 $ για τη δεύτερη.

Η αεροπορική εταιρεία θα επιτρέπει γενικά στους πελάτες να έχουν τουλάχιστον μία αποσκευή δωρεάν εάν έχουν στάτους ελίτ στο πρόγραμμα επιβράβευσης της American, ή αγοράζουν εισιτήριο premium κατηγορίας ή χρησιμοποιούν πιστωτική κάρτα αμερικανικής επωνυμίας.

Τον Ιανουάριο, η Alaska Airlines αύξησε τα τέλη παραδοτέων αποσκευών για τους περισσότερους επιβάτες στον economy ναύλο από 30 σε 35 δολάρια για την πρώτη αποσκευή και από 40 σε 45 δολάρια για τη δεύτερη. Η JetBlue ακολούθησε αυτόν τον μήνα, αυξάνοντας τις χρεώσεις της στα $35 και $50.

«Οι αεροπορικές εταιρείες τείνουν να κινούνται αλληλεπιδραστικά, οπότε όταν η Alaska ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα ανέβαζe το τέλος αποσκευών τους στα 35 δολάρια, δεν υπήρχε αμφιβολία ότι και άλλες αεροπορικές εταιρείες θα ακολουθούσαν σύντομα», δήλωσε ο Scott Keyes, ιδρυτής του ταξιδιωτικού ιστότοπου Going. «Είναι απίθανο η American Airlines να είναι η τελευταία».

Ο Keyes σημείωσε ότι η απόφαση της American να χρεώσει περισσότερο τους πελάτες εάν πληρώνουν τέλη αποσκευών στο αεροδρόμιο αντί όταν αγοράζουν το εισιτήριό τους μιμείται μια τακτική που χρησιμοποιούν οι οικονομικές αεροπορικές εταιρείες όπως η Spirit και η Frontier.

Η American θα δώσει ένα διάλειμμα σε πελάτες των οποίων οι τσάντες είναι ελαφρώς υπέρβαρες ή υπερμεγέθεις. Αντί να πληρωθούν με την πλήρη πρόσθετη χρέωση – που κυμαίνεται από $100 έως $650 – οι κλιμακωτές χρεώσεις θα ξεκινούν από $30 για τσάντες που δεν υπερβαίνουν τις 3 λίβρες (1,36 κιλά) ή τρεις γραμμικές ίντσες πάνω από τα όρια.

Και μειώνει το κόστος μεταφοράς πόντων μεταξύ λογαριασμών συχνών επιβατών.

Ταυτόχρονα, η American ανακοίνωσε ότι ξεκινώντας από τα εισιτήρια που εκδόθηκαν την 1η Μαΐου, οι πελάτες θα πρέπει να αγοράζουν εισιτήρια απευθείας από την αεροπορική εταιρεία ή τους συνεργάτες της ή από προτιμώμενα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, εάν θέλουν να κερδίσουν πόντους στο πρόγραμμα επιβράβευσης AAdvantage. Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι θα απαριθμήσει τα προτιμώμενα ταξιδιωτικά γραφεία στα τέλη Απριλίου. Οι εταιρικοί ταξιδιώτες δεν θα επηρεαστούν.

Περίπου το 60% των πωλήσεων εισιτηρίων της American γίνονται ήδη απευθείας μέσω της αεροπορικής εταιρείας, δήλωσε ο Scott Chandler, αντιπρόεδρος διαχείρισης εσόδων.

Οι αλλαγές αποτελούν μέρος μιας μακροχρόνιας μετατόπισης των αεροπορικών εταιρειών από τη χρήση ταξιδιωτικών πρακτόρων —και την πληρωμή προμηθειών— και την εισαγωγή των πωλήσεων εισιτηρίων στο εσωτερικό.

«Ο παλιός τρόπος κράτησης εισιτηρίου βασιζόταν στους πράκτορες που είχαν μεγάλη εμπειρία και κατανοούσαν τα χαρακτηριστικά του προϊόντος», είπε ο Chandler σε μια συνέντευξη. «Η παλιά τεχνολογία δεν μας αφήνει να εξηγήσουμε τα πράγματα πολύ καλά και είναι λίγο πιο μπερδεμένο για τους πελάτες όταν παρουσιάζουμε νέα προϊόντα».

Ο Chandler το παρομοίασε με τον τρόπο που το Amazon.com εξηγεί τα χαρακτηριστικά που πουλά στον ιστότοπο.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ