Αεροπλάνο εν πτήσει

Η συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία έλαβε κακή βαθμολογία τόσο για την σχέση ποιότητας/τιμής όσο και για την εξυπηρέτηση πελατών.
Είτε πρόκειται για την αποτελεσματικότητα της επιβίβασης, την άνεση των καθισμάτων, ή τον περιορισμένο χώρο αποσκευών, υπάρχει πάντα κάποια “θυσία” όταν επιλέγει κανείς να πετάξει με low budget αεροπορική εταιρεία.

Αλλά ποιες εταιρείες μικρών αποστάσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο προσφέρουν τις πιο κακές εμπειρίες αυτή τη στιγμή; Πρόσφατα έγινε μια έρευνα όπου οι ταξιδιώτες βαθμολόγησαν τις αεροπορικές εταιρείες για παράγοντες όπως η καθαριότητα της καμπίνας, η αποτελεσματικότητα της επιβίβασης, η άνεση των καθισμάτων, οι προσφορές φαγητού και ποτών, οι καθυστερήσεις, ο χώρος αποσκευών και οι ακυρώσεις.

- Advertisement -

Μετά από αυτή την έρευνα, η WizzAir ανακηρύχθηκε η χειρότερη από τις εταιρείες low budget μικρών αποστάσεων με τις οποίες μπορεί να πετάξει κανείς από το Ηνωμένο Βασίλειο για δεύτερη συνεχή χρονιά. Τα αεροπλάνα της WizzAir κέρδισαν ένα πενιχρό αστέρι για την άνεση των καθισμάτων και την εξυπηρέτηση πελατών και μόλις δύο αστέρια για την καθαριότητα, το φαγητό και το ποτό και την σχέση ποιότητας/τιμής.

Αεροσκάφος της Wizz Air

Η Ryanair ακολούθησε από κοντά με ένα αστέρι για την καθαριότητα και το φαγητό και το ποτό, αλλά τρία αστέρια για την αξία για τα χρήματα.

Ο ερευνητής και συγγραφέας Trevor Baker προειδοποίησε επίσης ότι παρόλο που η WizzAir ισχυρίζεται ότι είναι μια οικονομική αεροπορική εταιρεία, «άπαξ και προσθέσετε μια τσάντα και ένα κάθισμα επιλογής, δεν είναι τόσο φθηνό όσο ισχυρίζεται η εταιρεία».

Τα πράγματα δεν πάνε τόσο καλά για την αεροπορική εταιρεία με έδρα την Ουγγαρία γιατί η συγκεκριμένη αεροπορική δεν έχει αυτή την κατάταξη μόνο από την συγκεκριμένη έρευνα. Πέρυσι, το πρακτορείο ειδήσεων PA ανακάλυψε και αποκάλυψε ορισμένα δεδομένα που απέδειξαν ότι ήταν η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για καθυστερήσεις πτήσεων (επίσης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά).

Αλλά η Wizz Air ανταποκρίθηκε σε αυτή την τελευταία κατάταξη. Η Marion Geoffroy, διευθύνων σύμβουλός της στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν πείστηκε από τα ευρήματα της Who?.

Είπε συγκεκριμένα: «Τα μεγέθη δειγμάτων είναι τελείως διαφορετικά για κάθε αεροπορική εταιρεία – μόνο 124 επιβάτες της Wizz Air ερωτήθηκαν, ενώ η Who? μίλησε με αρκετές χιλιάδες άτομα που είχαν πετάξει με μερικούς από τους ανταγωνιστές μας.

«Τα αποτελέσματα σίγουρα δεν είναι αυτά που ακούμε από τις έρευνες πελατών μας. Δεν είναι σαφές πώς οι υπεύθυνοι ερευνών της Who? μπορούν να καταλήξουν σε αυτά τα συμπεράσματα όταν μόνο το 1,15% των ερωτηθέντων είπε ότι πέταξε με τη Wizz Air».

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ