Marriott υποκλοπή δεδομένων

Η Marriott International, ανακοίνωσε ότι έπεσε θύμα χάκερ με υποκλοπή δεδομένων των πελατών της. Να σημειωθεί εδώ ότι και το Νοέμβριο του 2018, ο ξενοδοχειακός κολοσσός είχε υποστεί μία από τις μεγαλύτερες παραβιάσεις στην ιστορία της, καθώς είχαν υποκλαπεί στοιχεία 500 εκατομμυρίων ανθρώπων που είχαν κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο Starwood.

Αυτή τη φορά ανακοινώνει κίνδυνο διαρροής στοιχείων για έως 5,2 εκατομμύρια πελάτες. Η Marriott έχει ήδη στείλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τη νέα υποκλοπή προσωπικών δεδομένων σε πελάτες της.

Συγκεκριμένα, όπως δηλώνει η εταιρεία, παρατηρήθηκε η πρόσβαση σε ένα μεγάλο αριθμό πληροφοριών μέσω της χρήσης των κωδικών πρόσβασης 2 εργαζομένων, από μία εφαρμογή παροχής υπηρεσιών που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία που λειτουργούν υπό το franchise ή των θυγατρικών της Marriott.

“Στα τέλη Φεβρουαρίου του 2020, εντοπίσαμε υπογραμμίζει στην σελίδα της η Marriott International, ότι μπορεί να έχει αποκτηθεί πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία επισκεπτών μας. Πιστεύουμε ότι αυτή η δραστηριότητα ξεκίνησε στα μέσα Ιανουαρίου του 2020. Παρόλο που η έρευνά μας συνεχίζεται, δεν έχουμε λόγο να πιστεύουμε ότι οι εμπλεκόμενες πληροφορίες περιλαμβάνουν τους κωδικούς πρόσβασης του λογαριασμού Marriott Bonvoy ή τους κωδικούς PIN, στοιχεία κάρτας πληρωμής, πληροφορίες διαβατηρίου, εθνικά αναγνωριστικά στοιχεία ή αριθμούς αδειών οδήγησης”, συμπληρώνει η Marriott.

Η Marriott μας ξεναγεί και μέσα στο μυστικό εργαστήριο όπου “μαγειρεύει” τα ξενοδοχεία του μέλλοντος.

Τα δεδομένα πελατών της Marriott που έχουν παραβιαστεί

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Marriott International, ενδέχεται να έχουν παραβιαστεί τα ακόλουθα δεδομένα πελατών:

  • Στοιχεία επικοινωνίας (π.χ. όνομα, διεύθυνση αλληλογραφίας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αριθμός τηλεφώνου).
  • Πληροφορίες λογαριασμού πίστης (π.χ. αριθμός λογαριασμού και ισορροπία σημείων, αλλά όχι κωδικοί πρόσβασης).
  • Πρόσθετες προσωπικές λεπτομέρειες (π.χ. εταιρεία, φύλο και ημέρα γενεθλίων και μήνα).
  • Συμπράξεις και συνεργασίες (π.χ. συνδεδεμένα προγράμματα και αριθμοί αφοσίωσης σε αεροπορικές εταιρείες).
  • Προτιμήσεις (π.χ. προτιμήσεις διαμονής / δωματίου και προτίμηση γλώσσας).

Για να δει κάποιος αν έχει επηρεαστεί από αυτή την κατάσταση, η Marriott έχει δημιουργήσει ειδική ιστοσελίδα, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν περαιτέρω, ενώ έχουν δημιουργηθεί και τηλεφωνικά κέντρα, τα οποία λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ