Πέμπτη, 16 Μαΐου, 2024
17.8 C
Athens
ΑρχικήTravel NewsΗ νέα ταξιδιωτική τάση ονομάζεται "Dry Tripping" και αναμένεται να απογειωθεί το...

Η νέα ταξιδιωτική τάση ονομάζεται “Dry Tripping” και αναμένεται να απογειωθεί το 2024

Η νέα ταξιδιωτική τάση ονομάζεται “Dry Tripping”, δηλαδή “νηφάλιο ταξίδι” και αναμένεται να απογειωθεί το 2024. Τι είναι και πώς να το δοκιμάσετε και εσείς.

Οι περιηγήσεις χωρίς αλκοόλ και τα μενού mocktail ξενοδοχείων αποδεικνύουν ότι δεν χρειάζεται να πιει κάποιος για να διασκεδάσει. Εκατομμύρια άνθρωποι που πίνουν αλκοόλ σε όλο τον κόσμο σχεδιάζουν να εγκαταλείψουν το ποτό ως μέρος του «Dry January». Αλλά η τάση αρχίζει να εκτείνεται πέρα ​​από την Πρωτοχρονιά. Μόνο το 38% περίπου των νεαρών ενηλίκων πίνουν σε σταθερή βάση, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης Gallup.

- Advertisement -

Η τουριστική βιομηχανία έχει αρχίσει να λαμβάνει υπόψη τα νέα δεδομένα

«Δεν είναι πλέον κοινά αποδεκτό ότι χρειάζεται να πίνετε αλκοόλ για να διασκεδάσετε», λέει η Lauren Burnison, ιδιοκτήτρια της βρετανικής εταιρείας “ταξιδιών χωρίς αλκοόλ” We Love Lucid.

«Οι άνθρωποι άρχισαν να αμφισβητούν αυτήν την αφήγηση, γι’ αυτό έχουμε δει μια αύξηση στη ζήτηση για ποτά χωρίς αλκοόλ και εκδηλώσεις και δραστηριότητες χωρίς αλκοόλ».

Η Burnison ξεκίνησε την ταξιδιωτική της εταιρεία το 2018, επικεντρωμένη στην παροχή δρομολογίων χωρίς αλκοόλ. « Το ταξίδι περιπέτειας ήταν τόσο σημαντικό και αναπόσπαστο μέρος της δικής μου επαναβαθμονόμησης αφού σταμάτησα εντελώς να πίνω αλκοόλ, που ένιωσα υποχρεωμένος να το μοιραστώ με άλλους».

Ενώ οι baby boomers έχουν ελαφρώς αυξήσει τις συνήθειές τους στο ποτό, σύμφωνα με την Gallup, μόνο το 42% των millennials ισχυρίζονται ότι πίνουν. Για τους Gen Z, το σύνολο είναι ακόμη χαμηλότερο, με μόνο το 21% να πίνει τακτικά.

Τι είναι το «dry tripping»;

Η Hotels.com, ένα κορυφαίο παγκόσμιο διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο, προβλέπει ότι το «ξηρό ταξίδι» όπως μεταφράζεται θα αναδειχθεί ως σημαντική τάση μεταξύ των παραθεριστών το 2024. Αυτό θα κάνει τους ταξιδιώτες να αποφεύγουν δραστηριότητες που εστιάζουν στο αλκοόλ , όπως οι παμπ, και να αναζητούν καταλύματα και εστιατόρια που προσφέρουν δημιουργικά μη αλκοολούχα ποτά.

Οι ταξιδιώτες Teetotal (αυτοί που δεν πίνουν καθόλου αλκοόλ) συνειδητοποιούν ότι δεν χρειάζεται πλέον να είναι ικανοποιημένοι με νερό ή ανθρακούχα ποτά.

Έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό των επωνυμιών του Ομίλου Expedia διαπίστωσε ότι το 50% των ταξιδιωτών λένε ότι θα τους ενδιέφερε να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο που προσφέρει εύκολα προσβάσιμες επιλογές χωρίς αλκοόλ, όπως mocktails ή μη αλκοολούχα μπύρα .

Η παγκόσμια στροφή προς τις επιλογές μη αλκοολούχων ποτών δεν είναι απλώς μια παροδική τάση, αλλά κερδίζει δυναμική παγκοσμίως

«Μόλις επιστρέψαμε από διακοπές all-inclusive στη Δομινικανή Δημοκρατία, γιορτάζοντας τα 85α γενέθλια της μητέρας μου», λέει η Αμερικανίδα food blogger Adriana Copaceanu του Recipe Idea Shop. «Κλείσαμε το εστιατόριο hibachi και παραγγείλαμε virgin Mojitos, Mango Tangos και Pina Coladas επειδή δεν πίνουμε αλκοόλ. Μπορέσαμε να γιορτάσουμε και να νιώσουμε ξεχωριστοί χωρίς αλκοολούχα ποτά.»

Μια πρόσφατη μελέτη Ανάλυσης Αγοράς Ποτών της IWSR δείχνει ότι η αξία των μη αλκοολούχων ποτών στην παγκόσμια αγορά ξεπερνά τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ.

Γιατί περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν τα «νηφάλια ταξίδια»;

Η έρευνα της Expedia αποκαλύπτει επίσης ότι ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες ανέφερε ότι ο κύριος λόγος για τη μείωση της χρήσης αλκοόλ στις διακοπές είναι για να διατηρήσει τον έλεγχο. Στοχεύουν επίσης στη βελτίωση της συναισθηματικής και σωματικής τους ευεξίας.

«Η ευεξία είναι μια πολύ πιο μελετημένη, ολοκληρωμένη εμπειρία στα ξενοδοχεία τώρα», λέει ο Rhiannon Jones, της εταιρείας ερευνών Kantar. «Όταν οι άνθρωποι φεύγουν τώρα, θέλουν να επιστρέψουν νιώθοντας υγιείς και ξεκούραστοι». Ο τουρισμός ευεξίας είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τομέας της βιομηχανίας ευεξίας.

«Παραγγείλω μόνο mocktail τώρα γιατί έχω παρακάνει το ποτό. Ποτέ δεν αισθάνομαι καλά αφού πίνω ένα ποτό, γι’ αυτό απολαμβάνω τα mocktail όταν βγαίνω έξω με φίλους», λέει η γκουρού της φυσικής διατροφής Tiffany McCauley του The Gracious Pantry. «Μου δίνει ακόμα αυτή την κοινή αίσθηση ότι πίνω με φίλους χωρίς να νιώθω άσχημα μετά».

mocktails / shuterstock

Άλλοι ταξιδιώτες αναφέρουν θρησκευτικές πεποιθήσεις για το ότι δεν πίνουν. «Πάντα παραγγέλνω ένα mocktail κάθε φορά που πηγαίνω σε ένα εστιατόριο επειδή δεν πίνω αλκοόλ για θρησκευτικούς λόγους», λέει η Devy Dar, ένας συχνός ταξιδιώτης και ιδιοκτήτης του So Yummy Recipes. “Οκτώ στις 10 φορές, τα mocktail που παραγγέλνω είναι τόσο καλά που συχνά καταλήγω να παραγγέλνω περισσότερα από ένα.”

Η Γερμανία είναι ο κορυφαίος παραγωγός μη αλκοολούχων ποτών

Η Γερμανία μπορεί να είναι ο κορυφαίος παραγωγός μπύρας στην Ευρώπη, αλλά τώρα δημιουργεί μια νέα παρτίδα πελατών με τη δέσμευσή της να δημιουργήσει την καλύτερη μπύρα, κρασί και οινοπνευματώδη ποτά χωρίς και χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ στην αγορά. Η χώρα είναι επίσης ο κορυφαίος παραγωγός μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο.

Ο Rouven Richter, συνιδιοκτήτης του BOAR Distillery, λέει ότι αυτός και οι δύο επιχειρηματικοί του συνεργάτες, αποφάσισαν να φτιάξουν ένα ρόφημα χωρίς αλκοόλ, ώστε όσοι το επιθυμούν να έχουν κάτι να πιούν ενώ οι άλλοι κατανάλωναν αλκοόλ. Το αποτέλεσμα είναι το BOAR Zero, ένα εναλλακτικό ποτό χωρίς αλκοόλη που είναι 100% αποσταγμένο και χωρίς συντηρητικά και τεχνητά πρόσθετα.

Οι γερμανικοί αμπελώνες παρασκευάζουν κρασιά χωρίς αλκοόλ και ζυθοποιίες όπως η Alpirsbacher Klosterbraeu εξάγουν μη αλκοολούχα μπύρα σε περισσότερες από δώδεκα χώρες σε όλο τον κόσμο. Ενώ το ποσοστό των πωλήσεων είναι χαμηλό σε σύγκριση με τα αλκοολούχα προϊόντα τους, δεν υπάρχει αμφιβολία για την αυξανόμενη παγκόσμια τάση για αυτές τις νηφάλιες εναλλακτικές λύσεις.

Όσο η αγορά συνεχίζει να αναπτύσσεται, θα προκύψουν νέες σειρές προϊόντων και η τάση του νηφάλιου τουρισμού θα ανθίσει, με τους Gen Z να οδηγούν σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής χωρίς αλκοόλ.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,252LikesΚάντε Like
88,409 FollowersΑκολουθήστε
170,000SubscribersΕγγραφή

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ