Το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ επιδιώκει να υποχρεώσει τις αεροπορικές εταιρείες δια νόμου, ώστε να παρέχουν αποζημίωση και να καλύπτουν τα έξοδα για τους επιβάτες που έχουν μείνει αποκλεισμένοι από ακυρώσεις ή αναβολές πτήσεων, οι οποίες είναι δική τους ευθύνη.

Το τμήμα, με επικεφαλής τον Υπουργό Μεταφορών κ. Pete Buttigieg, έχει επίσης επεκτείνει τον πίνακα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών αεροπορικών εταιρειών στο FlightRights.Gov, έναν ιστότοπο που δείχνει στους ταξιδιώτες ποιες αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν επί του παρόντος αποζημίωση σε μετρητά, ταξιδιωτικές πιστώσεις, κουπόνια ή μίλια συχνών επιβατών σε επιβάτες που επηρεάζονται από την αεροπορική εταιρεία – δημιουργήθηκαν ακυρώσεις και καθυστερήσεις.

Οι δέκα μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στις Ηνωμένες Πολιτείες προσφέρουν γεύματα και δωρεάν κράτηση, ενώ εννέα υπόσχονται ότι θα πληρώσουν για διαμονή.

Ωστόσο, ο νέος νόμος θα καθιστά υποχρεωτικό να γίνονται αυτά τα πράγματα, διασφαλίζοντας ότι δεν είναι απλώς μια τάση εκ μέρους των αεροπορικών εταιρειών, αλλά μια υποχρέωση προς την εξυπηρέτηση πελατών.

Ο νέος νόμος θα απαιτεί από τις αεροπορικές εταιρείες να αποζημιώνουν για τυχόν καθυστερήσεις ή ακυρώσεις που σχετίζονται με αεροπορικές εταιρείες, να παρέχει γεύματα ή κουπόνια γευμάτων και θα καθιστά υποχρεωτική την έγκαιρη εξυπηρέτηση πελατών κατά τη διάρκεια και μετά από εκτεταμένες παρατυπίες πτήσεων.

«Όταν μια αεροπορική εταιρεία προκαλεί ακύρωση ή καθυστέρηση πτήσης, οι επιβάτες δεν πρέπει να πληρώσουν τον λογαριασμό», ανέφεραν ο Υπουργός Μεταφορών Pete Buttigieg. «Αυτός ο κανόνας, για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας, θα υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες να αποζημιώνουν τους επιβάτες και να καλύπτουν έξοδα όπως γεύματα, ξενοδοχεία και επανακράτηση, σε περιπτώσεις όπου η αεροπορική εταιρεία έχει προκαλέσει ακύρωση ή σημαντική καθυστέρηση.»

Πηγή: tourismtoday.gr

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ