Οι γερμανικές αεροπορικές απαγορεύουν την υφασμάτινη μάσκα
  • Μαζικές ακυρώσεις πτήσεων σε όλη τη Γερμανία λόγω απεργίας του προσωπικού της Lufthansa
  • Απεργία Lufthansa: Οι επιβάτες καλούνται να μείνουν στα σπίτια τους καθώς οι πτήσεις σταματούν στη Γερμανία
  • Τα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης, του Μονάχου, του Βερολίνου, της Κολωνίας-Βόννης, του Ντίσελντορφ, του Αμβούργου και της Στουτγάρδης επηρεάζονται.

Οι πτήσεις από και προς τη Γερμανία είναι ακινητοποιημένες μέχρι αύριο (Τετάρτη), με 200.000 επιβάτες πιθανόν να επηρεαστούν. Το 80-90% των πτήσεων της Lufthansa ακυρώνονται λόγω της απεργίας του προσωπικού εδάφους.

Η απεργία ξεκίνησε στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης χθες το βράδυ. Συνεχίστηκε στα αεροδρόμια του Μονάχου, του Βερολίνου, του Ντίσελντορφ, του Αμβούργου, της Κολωνίας-Βόννης και της Στουτγάρδης σήμερα το πρωί.

Τα δρομολόγια αναμένεται να ξαναρχίσουν στις 7.10 π.μ. αύριο (Τετάρτη), αν και η διακοπή είναι πιθανό να συνεχιστεί για κάποιο χρονικό διάστημα μετά από αυτό.

Η Lufthansa έχει συμβουλεύσει τους επιβάτες να μην πάνε στο αεροδρόμιο, εκτός εάν γνωρίζουν ότι η πτήση τους είναι ακόμη προγραμματισμένη να αναχωρήσει. Είναι η δεύτερη φορά αυτόν τον μήνα που απεργία προκαλεί μαζικές ακυρώσεις πτήσεων για τη Lufthansa.

Σε ανακοίνωσή της, η Lufthansa αναφέρει: «Οι επιβάτες που επηρεάζονται από ακυρώσεις πτήσεων ως αποτέλεσμα της απεργίας του Verdi θα ενημερωθούν μέσω email ή μέσω της εφαρμογής Lufthansa. Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που μπορεί να σας προκαλέσει αυτή η απεργία.»

**Για τυχόν ενδιαφερόμενους περισσότερες πληροφορίες για καθυστερήσεις και ακυρώσεις υπάρχουν στον ιστότοπο της Lufthansa. Επίσης μπορείτε να παρακολουθείτε τον λογαριασμό X της Lufthansa για περαιτέρω ενημερώσεις.

Προσοχή: Η εξυπηρέτηση πελατών της Lufthansa έχει προειδοποιήσει τους πελάτες ότι κυκλοφορεί ένας ψεύτικος αριθμός WhatsApp. Η αεροπορική εταιρεία δεν διαθέτει λογαριασμό WhatsApp για να επικοινωνεί με τους πελάτες.

Απεργία της Lufthansa: Μπορούν να λάβουν οι επιβάτες επιστροφή χρημάτων;

Η Lufthansa δήλωσε: “Οι πτήσεις που ακυρώθηκαν λόγω της απεργίας μπορούν να πραγματοποιηθούν εκ νέου δωρεάν κράτηση στη διεύθυνση http://lufthansa.com , στην εφαρμογή της Lufthansa ή μέσω των κέντρων εξυπηρέτησης».

Επίσης: «Λόγω της απεργίας τα rebooking risks (οι εκ νέου κρατήσεις) δυστυχώς δεν υποστηρίζονται».

Εάν η πτήση είναι εσωτερικού, μπορείτε να λάβετε ένα κουπόνι για ένα αντίστοιχο ταξίδι με τρένο μέσω του ιστότοπου της Lufthansa.

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων εάν ακυρωθεί η πτήση σας.

Οι επιβάτες διαμαρτύρονται για την εξυπηρέτηση πελατών της Lufthansa

Οι ταξιδιώτες μέσω του X, πρώην Twitter, παραπονιούνται ότι ήταν πολύ δύσκολο να μιλήσουν με κάποιον στη Lufthansa για να λάβουν πληροφορίες ή να κλείσουν ξανά πτήσεις.

Στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, όπου θα ξεκινήσουν οι αποχωρήσεις απόψε, ένας χρήστης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βιντεοσκόπησε μια μεγάλη ουρά ταξιδιωτών που περίμεναν να μιλήσουν στην εξυπηρέτηση πελατών.

Γιατί γίνεται η απεργία της Lufthansa;

Το συνδικάτο Ver.di ανακοίνωσε την προειδοποιητική απεργία την Κυριακή.

Οι προειδοποιητικές απεργίες είναι μια τακτική που χρησιμοποιούν τα συνδικάτα για να προειδοποιήσουν ότι θα μπορούσαν να ακολουθήσουν μεγαλύτερες απεργίες εάν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα.

Το σωματείο επιδιώκει αυξήσεις μισθών κατά 12,5%, ή τουλάχιστον 500 ευρώ περισσότερα το μήνα, σε διαπραγματεύσεις για περίπου 25.000 υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένου του προσωπικού check-in, διαχείρισης αεροσκαφών, συντήρησης και εμπορευματικών μεταφορών.

Ένας γύρος συνομιλιών στις 12 Φεβρουαρίου δεν κατέληξε σε συμφωνία. Περισσότερες διαπραγματεύσεις έχουν προγραμματιστεί για αύριο Τετάρτη 21/02.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ