Ντουμπάι Instagram
- Advertisement -

Η πέμπτη πιο προβεβλημένη πόλη του κόσμου στο Instagram είναι το Ντουμπάι, σύμφωνα με τα στοιχεία που έκανε γνωστά η ιστοσελίδα ταξιδιών Wego.

Η εντυπωσιακή αρχιτεκτονική του, τα παγκόσμιας κλάσης εστιατόρια του, οι απίστευτες παραλίες, όλα αυτά συνθέτουν το “κατάλληλο περιβάλλον” για φωτογράφιση.

Επίσης, στο Ντουμπάι ανοίγει μια από τις ψηλότερες πισίνες infinity στον κόσμο!

Σύμφωνα με τη μελέτη, φέτος το καλοκαίρι υπήρξαν 79 εκατομμύρια hastag στο Instagram που σχετίζονταν με τη πόλη.

Η κορυφαία πόλη στον κόσμο, με όσα βγαίνουν από την έρευνα, ήταν το Λονδίνο με 118 εκατομμύρια hashtag. Μετέπειτα ακολουθεί το Παρίσι με 101 εκατομμύρια, η Νίκαια με 87 εκατομμύρια και η Νέα Υόρκη με 83 εκατομμύρια post.

Οι ευκαιρίες για φωτογραφίες στο Ντουμπάι είναι πάρα πολλές, ωστόσο στο κέντρο έχεις τις περισσότερες ευκαιρίες να βγάλεις. Είναι λογικό, καθώς υπάρχει ένα από τα πιο πολυφοτογραφημένα μέρη, το Μπουρτζ Καλίφα, το ψηλότερο κτίριο στον κόσμο, που έχει 148 ορόφους.

Το επισκέπτονται καθημερινά χιλιάδες κόσμου για να αποθανατιστούν μαζί του, αλλά και να απολαύσουν την μαγική θέα που προσφέρει. Πέραν του φοβερού κτιρίου, υπάρχει και το γλυπτό “Τα φτερά του Μεξικού” που δίνει μεγάλο ποσοστό από τα hashtag.

Lonely Planet: Φινλανδοί ερευνητές πιστεύουν ότι βρήκαν το πραγματικό "φάρμακο" για το hangover

Στο Πάρκο Ζαμπίλ στο κέντρο της πόλης, υπάρχει το Ντουμπάι Frame. Έχει ύψος 150 μέτρα και 93 μέτρα πλάτος. Έχει τέτοια θέση ώστε οι επισκέπτες μπορούν να δουν ταυτόχρονα το μοντέρνο Ντουμπάι στον νότο και το παλιό Ντουμπάι στον βορρά.

Όσοι δεν παθαίνουν ίλιγγο, υπάρχει ένα γυάλινο πάτωμα παρατήρησης, έχει απίστευτη θέα από τη πόλη, από όλες τις πλευρές. Το λατρεύουν τα παιδιά και θέλουν να παίξουν πάνω στο γυαλί. Έχουν την αίσθηση ότι είναι στην κορυφή του κόσμου.

Η νέα τάση των Social Media μέσα από τα μάτια μιας ειδικού

Η Σάρα Χέντλεϊ Χάιμερς που κάνει χρόνια ταξιδιωτικό ρεπορτάζ, επισημαίνει: «Η φωτογραφία στο Instagram έχει να κάνει με το κοινωνικό κεφάλαιο. Θέλουμε να παρουσιάσουμε κάτι που είναι εντυπωσιακό. Πρέπει να έχει καλό κάδρο, να έχει πολλά χρώματα. Οι σκοτεινές εικόνες δεν τα πάνε καλά στο Instagram. Ψάχνουμε λοιπόν κάτι που είναι φωτεινό, που ξεχωρίζει και κάνει όλο τον κόσμο να λέει θα ήθελα να ήμουν εκεί. Είναι μια καρτ ποστάλ της στιγμής».

Οι εφαρμογές των social media επαναπροσδιορίζουν την βιομηχανία των ταξιδιών: “Οι μιλένιαλ είναι η ψηφιακή γενιά. Δεν γνωρίζουν μόνο από τεχνολογία, αλλά είναι εξαρτώμενοι από αυτήν. Βλέπουν το WiFi σαν οξυγόνο. Όλες οι αποφάσεις τους διαμορφώνονται από το διαδίκτυο και τα social media. Και δεν αφορά μόνο πού θα ταξιδέψουν, αλλά τι θα φάνε. Δεν προκαλεί λοιπόν έκπληξη που οι μιλένιαλ δίνουν προσοχή στο Instagram.” επισημαίνει η Χάιμερς.

Chillout Lounge στο Ντουμπάι - Εδώ θα πιείτε σοκολάτα στους -6 βαθμούς

Για να ολοκληρώσει, λέγοντας: “Αλλά οφείλεται επίσης ότι είναι πολύ λειτουργικό. Είναι πολύ πιο λειτουργικό από τα έντυπα, που είναι άβολο να τα κουβαλάς ή μια ιστοσελίδα που έχει εταιρικές λειτουργίες, όπως φόρμες κλεισίματος και πληροφορίες για την εταιρία. Το instagram έχει στο επίκεντρο τις φωτογραφίες και έχει συγκεκριμένες λήψεις”.

Πλέον παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το Instagram για την επιλογή ενός προορισμού, καθώς οι νέοι το λαμβάνουν υπόψη τους για να κανονίσουν ένα ταξίδι. Οι νέοι ψάχνουν μέρη που είναι δημοφιλή στα social media, ώστε να το μοιραστούν με τους φίλους τους και να τα θυμούνται.

Θέλουν να δημιουργήσουν τις δικές τους στιγμές, να είναι μοναδικές. Γι’αυτό η τουριστική βιομηχανία θέλει να αναπτύσσεται συνεχώς σε αυτό τον τομέα.

Δείτε επίσης στο Travelstyle.gr:

- Advertisement -
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ