αεροδρόμιο Narita Ιαπωνία επιβάτες

Μια παγκόσμια έρευνα με τίτλο “The COVID-19 Recovery: Getting Passengers Back on Board” αποκαλύπτει την επιθυμία των ταξιδιωτών να επιστρέψουν στα ταξίδια με το αεροπλάνο. 

Η νέα έκθεση για την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών βασίζεται σε μια παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η OAG (ένας παγκόσμιος πάροχος ταξιδιωτικών δεδομένων με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο) από την οποία προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα.

αεροδρόμιο απιβάτης αίθουσα αναμονής

Τα συμεράσματα της έκθεσης

Η έκθεση της OAG με τίτλο “The COVID-19 Recovery: Getting Passengers Back on Board” (“H ανάρρωση από τον COVID-19: Η επιστροφή των ταξιδιωτών στις πτήσεις”) φέρνει εντυπωσιακά συμπεράσματα:

1. Το 69% σκοπεύει να πετάξει διεθνώς εντός των επόμενων έξι μηνών.

2. Το 79% σχεδιάζει εσωτερικά αεροπορικά ταξίδια.

3. Το 76% θεωρεί ότι η μάσκα είναι το πιο αποτελεσματικό μέτρο ασφάλειας για αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια, ακολουθούμενη από βελτιωμένες διαδικασίες καθαρισμού.

Αξίζει να σημειωθεί πως πάνω από το 50% των ταξιδιωτών φοβάται μήπως κολλήσει κορονοϊό σε μια πτήση με αεροπλάνο και ζητά περισσότερη ασφάλεια και μέτρα προστασίας.

αεροδρόμιο επιβάτης μπροστά από οθόνη ανακοινώσεων πτήσεων

Οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι ατρόμητοι!

“Οι περισσότεροι καταναλωτές, ειδικά οι νεότεροι ταξιδιώτες, είναι έτοιμοι να πετάξουν υπό τις σωστές συνθήκες, δήλωσε ο επικεφαλής αναλυτής της OAG. «Η έλλειψη φόβου είναι σίγουρα εκπληκτική και αποτελεί θετικό στοιχείο για την ανάκαμψη της αγοράς. Φυσικά, η πλήρης ανάκαμψη θα εξαρτηθεί από το πόσο καλά καταπολεμούμε την πανδημία παγκοσμίως ειδικά όταν θα αρθούν με ασφάλεια οι περιορισμοί ταξιδιού”.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αναζήτησης και κράτησης, οι περισσότεροι καταναλωτές θα εκτιμούσαν τις ενημερώσεις και τις προβλέψεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη χωρητικότητα πτήσεων και ξενοδοχείων (61%) και τις τιμές μετάδοσης COVID-19 σε προορισμούς (53%). Επιπλέον και από τα ξενοδοχεία οι ταξιδιώτες απαιτούν μέτρα ασφαλείας.

Τι προσδοκούν οι επισκέπτες από τα ξενοδοχεία για μια ασφαλή διαμονή

καμαριέρα δωμάτιο ξενοδοχείου καθαριότητα

Η πανδημία του κορονοϊού άλλαξε άρδην τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε αλλά και που πραγματοποιούμε πλέον τα ταξίδια μας τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Οπότε ως επισκέπτες προσδοκούμε από τα ξενοδοχεία μια ασφαλή διαμονή.

Τα ξενοδοχεία ήδη στην Αττική αλλά και στον κόσμο αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα στην πληρότητά τους οπότε είναι λογικό να αναζητούν λύσεις και υπηρεσίες ανέπαφες προκειμένου να προσφέρουν περισσότερη ασφάλεια στους επισκέπτες.

δωμάτιο ξενοδοχείου ασφαλή διαμονή απολύμανση χερούλι πόρτας

Ωστόσο οι ταξιδιώτες θέλουν να δουν κάτι πιο… πραγματικό όταν φτάνουν στο ξενοδοχείο. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που έκανε ο ιστότοπος κρατήσεων ξενοδοχείων HotelsByDay, όσοι επισκέπτες επιλέγουν ένα ξενοδοχείο στα ταξίδια εν μέσω κορονοϊού τους δίνουν προτεραιότητα στους σταθμούς υγιεινής χεριών αλλά και στα πακέτα καλωσορίσματος που θέλουν να περιέχουν είδη ασφαλείας όπως απολυμαντικό χεριών και μάσκες.

Στο ανέπαφο check-in ή στις ανέπαφες πληρωμές δεν δίνουν και τόσο μεγάλη σημασία, αφού είναι τελευταία στη λίστα των απαιτήσεων.

Οι προσδοκίες των ταξιδιωτών από τα ξενοδοχεία

  • Το 53% δηλώνει ότι περιμένει σταθμούς απολύμανσης χεριών
  • Το 43% αναμένει ένα πακέτο καλωσορίσματος με είδη υγιεινής
  • Το 50% απαιτεί να φορούν μάσκα προσωπικό και επισκέπτες
  • Το 43% θέλει καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας
  • Το 39% check-in και checkout χωρίς επαφή.
ασφαλή διαμονή απολύμανση ντουλάπα σε δωμάτιο ξενοδοχείου

Τι είναι το πιο σημαντικό

  • Οι μάσκες για το 43%
  • Οι σταθμοί υγιεινής χεριών για το 38%
  • Ανέπαφο check-in και checkout για το 31%
  • Όρια χωρητικότητας για το 25%
  • Δωμάτιο με παράθυρα που ανοίγουν για κυκλοφορία καθαρού αέρα για το 24%

Αττική: Αναστολή σε συναυλίες, μείωση ατόμων σε γάμους κι άλλα μέτρα φέρνει ο κορονοϊός

Ασφαλής διαμονή

Όσοι ρωτήθηκαν εάν ταξίδεψαν και έμειναν σε ξενοδοχείο μέσα στην πανδημία του κορονοϊού, το 35% απάντησε καταφατικά, ενώ το 37% όσων έμειναν σε ξενοδοχείο το έκαναν πέντε ή και περισσότερες φορές.

Σε κλίμακα από 1 έως 10, οι ερωτηθέντες στις αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό δίνουν μέση βαθμολογία 7,1. Δίνουν επίσης στην καθαριότητα και την ασφάλεια των κοινόχρηστων χώρων γύρω από το ξενοδοχείο μια μέση βαθμολογία 7,7 και σην καθαριότητα και ασφάλεια του δωματίου που επέλξαν για τη διαμονή τους μια μέση βαθμολογία 7,8.

Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ