qantas αεροπλάνο πτήση πάνω από τα σύννεφα

24ωρη απεργία σχεδιάζει το προσωπικό εδάφους της αεροπορικής εταιρείας Qantas στις 12 Σεπτεμβρίου, επιτείνοντας με αυτόν τον τρόπο τα προβλήματα της εταιρείας.

Περισσότεροι από 350 φορείς εξυπηρέτησης εδάφους Dnata με συμβόλαιο με την Qantas, την Emirates, την Etihad Airways και άλλες αεροπορικές εταιρείες έχουν δεσμευτεί να απεργήσουν τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου, επηρεάζοντας τους διεθνείς ταξιδιώτες και ίσως καθυστερώντας τις λειτουργίες του αεροδρομίου.

Η απόφαση, η οποία έρχεται μετά την ανάθεση εκατοντάδων προσωπικού από την Qantas σε τρίτες εταιρείες πέρυσι, αναμένεται να δημιουργήσει σοβαρά ταξιδιωτικά προβλήματα για μεγάλες αεροπορικές εταιρείες που ήδη αντιμετωπίζουν προκλήσεις απασχόλησης.

Το TWU είπε ότι 350 υπάλληλοι της Dnata θα απεργήσουν στο Σίδνεϊ, το Μπρίσμπεϊν και την Αδελαΐδα μετά την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας για τη βιομηχανική δράση την Παρασκευή.

Ο εθνικός γραμματέας της TWU Μάικλ Κέιν δήλωσε ότι οι υπάλληλοι του αεροδρομίου αντιμετώπισαν μια «πτωτική σπείρα μισθών και συνθηκών», με τις περισσότερες εγγυημένες 20 ώρες εργασίας κάθε εβδομάδα.

«Η επίγεια εξυπηρέτηση είναι μια εργασία υψηλής εξειδίκευσης, αλλά χιλιάδες έμπειροι υπάλληλοι εκδιώχθηκαν από τον κλάδο λόγω της παράνομης εξωτερικής ανάθεσης της Qantas και της άρνησης της κυβέρνησης Morrison να παράσχει το JobKeeper στους εργαζομένους της Dnata», είπε ο κ. Kειν σε δήλωση.

Τα πληρώματα της Dnata προσφέρουν υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης για διεθνείς πτήσεις της Qantas στο Σίδνεϊ, τη Μελβούρνη και το Μπρίσμπεϊν, αλλά όχι για πτήσεις εσωτερικού.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Qantas, η Dnata προσέφερε υπηρεσίες σε περισσότερες από 20 αεροπορικές εταιρείες στην Αυστραλία και μια απεργία μπορεί να επηρεάσει ολόκληρο τον κλάδο.

Τον Αύγουστο, η Qantas προέτρεψε τα στελέχη των επιχειρήσεων να βοηθήσουν στις εργασίες εδάφους και αποσκευών για την αντιμετώπιση των εκτεταμένων ελλείψεων εργατικού δυναμικού.

Τα στελέχη θα ταξινομούσαν τσάντες, θα σάρωναν ετικέτες, ακόμη και θα οδηγούσαν ρυμουλκά αποσκευών στην άσφαλτο ως μέρος του προγράμματος.

Οι διευθυντές θα πακετάρουν αεροπλάνα με τα υπάρχοντα των ανθρώπων και θα μεταφέρουν φορτία μεταξύ πτήσεων στο πλαίσιο του πρωτοφανούς συστήματος.

«Είναι η κύρια επιχειρηματική μας προτεραιότητα να βοηθήσουμε τους συναδέλφους μας να επαναφέρουν τη λειτουργία μας και να παρέχουμε στους πελάτες μας την εμπειρία που περιμένουν από την αεροπορική εταιρεία», έγραψε ο κ. Hughes.

Η Qantas δήλωσε ότι η «στρατηγική έκτακτης ανάγκης» εφαρμόστηκε ως απάντηση στην αποτυχία ικανοποίησης των προσδοκιών των καταναλωτών.

Ένας εκπρόσωπος της Qantas είπε ότι οι συζητήσεις ήταν ευθύνη της Dnata και η αεροπορική εταιρεία είχε προετοιμασίες έκτακτης ανάγκης για να ελαχιστοποιήσει τις διακοπές.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Dnata, η εταιρεία παρείχε στο προσωπικό ένα «πολύ ανταγωνιστικό» μισθολογικό πακέτο, αλλά επίσης έπρεπε να διατηρήσει την οικονομική βιωσιμότητα της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμα:  Έναρξη δρομολογίων Αθήνα - Τελ Αβίβ και Ηράκλειο Λάρνακα από την TUS Airways

«Λυπούμαστε που δεν έχουμε καταλήξει ακόμη σε συμφωνία με τους διαπραγματευτικούς εκπροσώπους», είπε.

Qantas: Προσλαμβάνει προσωπικό και μειώνει τις πτήσεις της

Στις αρχές του περασμένου μήνα, μετά από μια σειρά από παράπονα από δυσαρεστημένους επιβάτες, η Qantas απηύθυνε συγγνώμη και ανακοίνωσε σχέδια για αύξηση του προσωπικού και μείωση των πτήσεων.

Καθώς η Qantas ανέκαμψε από το κλείσιμο του COVID-19, ο διευθύνων σύμβουλος Andrew David αναγνώρισε ότι η αεροπορική εταιρεία είχε προκλήσεις που είχαν απογοητεύσει τους επιβάτες τους τελευταίους μήνες.
Στον ραδιοφωνικό σταθμό 2GB του Σίδνεϊ, ζήτησε συγγνώμη από όλους τους ακροατές του.

Παρά το γεγονός ότι «είμαστε η εθνική αεροπορική εταιρεία, οι άνθρωποι έχουν υψηλές προσδοκίες από εμάς και έχουμε υψηλές προσδοκίες από τον εαυτό μας, και ξεκάθαρα τους τελευταίους έξι μήνες, δεν παρέχουμε αυτό που κάναμε πριν από τον COVID».

Eίπε ότι οι ακυρώσεις πτήσεων και το ποσοστό χαμένων αποσκευών ήταν πλέον κοντά στο σημείο πριν από την COVID.

Λαμβάνοντας υπόψη τις επιχειρησιακές μας προκλήσεις, μειώσαμε ορισμένες από τις πτήσεις μας αυτόν τον μήνα και είναι πιθανό να κάνουμε το ίδιο τον επόμενο μήνα.

Επιπλέον, η αεροπορική εταιρεία προσλάμβανε επιπλέον προσωπικό. Είχε ήδη προσλάβει 1000 νέους υπαλλήλους από το Πάσχα, όταν τα αεροδρόμια σε όλη τη χώρα ήταν κλειστά και οι άνθρωποι συνέρρεαν για να ταξιδέψουν ξανά όταν άνοιξαν ξανά τα κρατικά σύνορα.

Η ικανότητα που αφαιρέθηκε για να ανταποκριθεί στις επιχειρησιακές απαιτήσεις, εξήγησε ο David, θα προστεθεί ξανά καθώς εκπαιδεύονται νέοι υπάλληλοι.

Επιπλέον, η απόφαση της αεροπορικής εταιρείας να αναθέσει σε τρίτους τη διαχείριση αποσκευών σε εργολάβους μετά την απόλυση 1600 χειριστών αποσκευών κατά τη διάρκεια του lockdown, μια κίνηση που το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο έκρινε παράνομη, δεν έχει ακόμη διευθετηθεί.

Δήλωσε, «Διαφωνούμε με αυτή την απόφαση και κάνουμε έφεση», είπε.

Εάν οι χειριστές αποσκευών αποφασίσουν να απεργήσουν, μπορεί να επηρεάσει χιλιάδες ταξιδιώτες.

Τότε (αρχές Αυγούστου) το Σωματείο Εργαζομένων στις Μεταφορές ζητούσε ψηφοφορία για την απεργιακή δράση για να διαπραγματευτεί μια νέα συμφωνία εργασίας με την επιχείρηση διαχείρισης αποσκευών που ανήκει στην Emirates, την Dnata.

Δείτε επίσης

Προηγούμενο άρθροLufthansa: Ο πλουσιότερος Γερμανός και μέτοχος στην αεροπορική εταιρεία επιδιώκει να αυξήσει το μερίδιό του
Επόμενο άρθροLufthansa: Ματαιώνεται η απεργία των πιλότων – Συμφωνήθηκαν αυξήσεις στους μισθούς
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ