Αυτά είναι τα καλύτερα και τα χειρότερα αεροδρόμια του 2023, σύμφωνα με την AirHelp.
Η AirHelp , ο μεγαλύτερος οργανισμός για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών στον κόσμο, δημοσίευσε τις αξιολογήσεις όλων των αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών σε όλο τον κόσμο στην ετήσια συνολική βαθμολογία AirHelp Score. Ιδίως τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια τα πήγαν πολύ άσχημα στη φετινή κατάταξη: από τα 194 αεροδρόμια που αξιολογήθηκαν, μόνο εννέα αεροδρόμια στην Ευρώπη μπήκαν στα 50 καλύτερα στη φετινή κατάταξη, με το αεροδρόμιο του Κορκ να αναδεικνύεται ως το πρώτο ιρλανδικό αεροδρόμιο, στην 78η θέση. Εδώ μπορείτε επίσης να δείτε τις καλύτερες και τις χειρότερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο σύμφωνα με την κατάταξη της Airhelp.

Το καλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης είναι στην Ισπανία

Για τη Βαθμολογία AirHelp, τα αεροδρόμια αξιολογήθηκαν στις κατηγορίες Ακρίβεια, Απόψεις Πελατών και Τρόφιμα & Καταστήματα. Με συνολική βαθμολογία 8,04 πόντους, το αεροδρόμιο του Μπιλμπάο της Ισπανίας βρίσκεται στην 21η θέση, καθιστώντας το το καλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης το 2023. Η δεύτερη καλύτερη κατάταξη της ηπείρου πηγαίνει στο αεροδρόμιο Vantaa του Ελσίνκι στη Φινλανδία με 8,01 βαθμούς, συγκεντρώνοντας 8 βαθμούς όταν κοιτάζετε το- απόδοση χρόνου, απόψεις πελατών και τρόφιμα και καταστήματα. Το αεροδρόμιο Gdańsk Lech Wałęsa στην Πολωνία βρίσκεται στην τρίτη θέση στην Ευρώπη με 8,00 βαθμούς, ανεβαίνοντας από την 75η το 2022 στην 28η θέση στην παγκόσμια κατάταξη φέτος.

Το τέταρτο καλύτερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη με βαθμολογία 7,98 βαθμούς και νέα είσοδο για το 2023, είναι το αεροδρόμιο Lennart Meri Tallinn στην Εσθονία, ακολουθούμενο από το αεροδρόμιο Dortmund στη Γερμανία στην πέμπτη θέση και 41η συνολικά, με 7,89 βαθμούς. Το κορυφαίο ευρωπαϊκό αεροδρόμιο του περασμένου έτους ήταν το αεροδρόμιο Madrid-Barajas της Ισπανίας, το οποίο έχει υποχωρήσει κατά 36 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη από τη 12η στην 48η θέση φέτος.

Τα αεροδρόμια της Ιρλανδίας έχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης

Τόσο σε όλη την Ευρώπη όσο και στη συνολική παγκόσμια κατάταξη, τα αεροδρόμια της Ιρλανδίας είχαν κακή απόδοση και φέτος. Με συνολική βαθμολογία 7,40, το αεροδρόμιο του Δουβλίνου βρέθηκε στην 114η θέση της παγκόσμιας κατάταξης. Ενώ η απόδοσή του έχει βελτιωθεί ελαφρώς, το αεροδρόμιο σημείωσε 7,2 βαθμούς για την ακρίβεια του και 7,6 και 7,8 βαθμούς αντίστοιχα για την ικανοποίηση των πελατών και τα τρόφιμα και τα καταστήματα. Το Cork Airport είναι μια νέα είσοδος στο φετινό AirHelp Score, καταλαμβάνοντας την 78η θέση με 7,61 βαθμούς.

Τα αεροδρόμια της Βραζιλίας στη δεύτερη και τέταρτη θέση

Εξετάζοντας την παγκόσμια κατάταξη αποκαλύπτεται ότι το Διεθνές Αεροδρόμιο Μουσκάτ στο Ομάν βρίσκεται στην πρώτη θέση ως το κορυφαίο αεροδρόμιο στον κόσμο, με 8,54 βαθμούς. Ενώ αυτό το αεροδρόμιο είναι μια νέα είσοδος για το 2023, σημείωσε κατά μέσο όρο 8,7 βαθμούς στις κατηγορίες της ακρίβειας, των απόψεων πελατών και των τροφίμων και καταστημάτων. Το διεθνές αεροδρόμιο Recife/Guararapes–Gilberto Freyre στη Βραζιλία παραμένει στη δεύτερη θέση φέτος με συνολική βαθμολογία 8,49, ακολουθούμενο από το διεθνές αεροδρόμιο του Κέιπ Τάουν της Νότιας Αφρικής με 8,48 βαθμούς.

Ένα δεύτερο αεροδρόμιο της Βραζιλίας, το διεθνές αεροδρόμιο Brasília–Presidente Juscelino Kubitschek, βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 8,43 βαθμούς και συγκέντρωσε εντυπωσιακούς 8,6 βαθμούς για την ακρίβεια της πτήσης. Τέλος, το Διεθνές Αεροδρόμιο Ντόχα Χαμάντ στο Κατάρ ανέβηκε φέτος κατά 32 θέσεις για να έρθει στην 5η θέση της παγκόσμιας κατάταξης με 8,41 βαθμούς.

Ο Tomasz Pawliszyn, Διευθύνων Σύμβουλος της AirHelp σχολίασε: «Στόχος μας στην AirHelp δεν είναι μόνο να εκπαιδεύσουμε τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους και να τους βοηθήσουμε να τα επιβάλουν σε περίπτωση διακοπής της πτήσης, αλλά και να διασφαλίσουμε ότι έχουν μια ολοκληρωμένη και ικανοποιητική εμπειρία πτήσης. Κατά το παρελθόν Για 10 χρόνια, βοηθήσαμε 2 εκατομμύρια επιβάτες να λάβουν αποζημίωση για καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων και σε περιπτώσεις άρνησης επιβίβασης, ενώ συλλέγουμε επίσης αυτά τα στατιστικά στοιχεία που δεν έχουν δει ποτέ πριν από τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια.

Η Βαθμολογία AirHelp χρησιμοποιεί δεδομένα για να αξιολογήσει τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια σε διάφορους παράγοντες, κοιτάζοντας πέρα ​​από την ακρίβεια ή τα σχόλια των πελατών. Αυτό συμβαίνει επειδή γνωρίζουμε ότι οι επιβάτες νοιάζονται για διαφορετικά πράγματα όταν πετούν και θέλουμε τα αποτελέσματα της βαθμολογίας AirHelp Score να αντικατοπτρίζουν ποιες αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια προσφέρουν την καλύτερη συνολική εμπειρία επιβατών».

Η λίστα με τα 10 κορυφαία αεροδρόμια του κόσμου:

Μάθετε περισσότερα για τις κατατάξεις αεροδρομίων της AirHelp παγκοσμίως εδώ.

Σχετικά με τη βαθμολογία AirHelp

Το AirHelp Score είναι μια κατάταξη με τις καλύτερες και χειρότερες αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια στον κόσμο. Η AirHelp δημοσιεύει το AirHelp Score από το 2015 (με ένα διάλειμμα κατά τη διάρκεια της πανδημίας) για να βοηθήσει τους επιβάτες να προγραμματίσουν καλύτερα τις πτήσεις τους. Το Score επιτρέπει στους επιβάτες να δουν τι μεταχείριση μπορούν να περιμένουν από τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια βάσει δεδομένων. Για τον υπολογισμό της βαθμολογίας AirHelp Score, πολλαπλές πηγές δεδομένων και παράγοντες συνδυάζονται για να δώσουν στους επιβάτες μια ολοκληρωμένη εικόνα της απόδοσης μιας αεροπορικής εταιρείας ή ενός αεροδρομίου. Η βαθμολογία της αεροπορικής εταιρείας βασίζεται σε τρεις παράγοντες: την έγκαιρη απόδοση, τις απόψεις των πελατών και τον χειρισμό παραπόνων. Αυτά σταθμίζονται εξίσου. Η βαθμολογία των αεροδρομίων βασίζεται επίσης σε τρεις παράγοντες: την ακρίβεια, τις απόψεις των πελατών και τα τρόφιμα και τις επιχειρήσεις. Εδώ, η ακρίβεια είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας στο 60%. Για τον προσδιορισμό των αποτελεσμάτων, αναλύθηκαν δεδομένα από την 1η Ιανουαρίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου και οι επιβάτες ρωτήθηκαν για τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια που χρησιμοποιήθηκαν πιο πρόσφατα.

Σχετικά με την AirHelp

Η AirHelp είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός στον κόσμο για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών. Από την ίδρυσή της το 2013, η εταιρεία έχει βοηθήσει τους ταξιδιώτες να επιβάλλουν αποζημίωση για καθυστερημένες ή ακυρωμένες πτήσεις, καθώς και σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης. Επιπλέον, η AirHelp αναλαμβάνει νομική και πολιτική δράση για την περαιτέρω ενίσχυση των δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών παγκοσμίως. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την AirHelp μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση: https://www.airhelp.com/en-ie/

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ