O expert των ταξιδιών Τάσος Δούσης δεν μας ξεναγεί μόνο στην Ελλάδα και τον κόσμο μέσα από τις Εικόνες αλλά μας δίνει πάντα τις καλύτερες και πιο χρήσιμες ταξιδιωτικές συμβουλές! Αυτή τη φορά μέσω instagram ο Τάσος Δούσης μας αποκαλύπτει 21 τρόπους για να είσαι αξιοπρεπής στα ξενοδοχεία. Όχι για τους άλλους, αλλά για εσένα…

1.Μην ξεχνάτε το «Μην ενοχλείτε» έξω από την πόρτα, δεν θα ξέρουν εάν το δωμάτιο είναι άδειο
2.Μην βάφετε τα μαλλιά σας στον νεροχύτη
3.Τα ρούχα σας μην τα πετάτε αριστερά δεξιά
4.Μην καθαρίζετε με τις πετσέτες του μπάνιου τα παπούτσια σας, μην βγάζετε το μέικ απ με τις πετσέτες χεριών
5.Συγυρίστε λίγο και μόνοι σας. Κρατάτε το δωμάτιο καθαρό, ιδιαίτερα την τουαλέτα. Είναι δείγμα πολιτισμού
6.Μην έχετε παράλογες απαιτήσεις. Πχ το κρεβάτι είναι ψηλό ή κοντό,το πιστολάκι είναι βαρύ, τα σεντόνια έχουν λάθος χρωμα,η θάλασσα κάνει θόρυβο
7.Μην φλερτάρετε με το προσωπικο. Είναι εργαζόμενοι
8.Μην μιλάτε στον ενικό στους υπαλλήλους, δεν είσαστε φίλοι
9.Αφήστε μικρά φιλοδωρήματα στις καμαριέρες
10.Μην κάνετε θόρυβο στο δωμάτιο ή με την παρέα σας στο πρωινό
11.Μαζέψτε τα παιδιά σας. Μην τα αφήνετε να τρέχουν ανεξέλεγκτα στο ξενοδοχείο, μπορεί να προκύψει ατύχημα, πέρα από το ότι ενοχλούν
12.Αν σας μεταφέρουν την βαλίτσα στο δωμάτιο να ξέρετε ότι είναι έξτρα υπηρεσία και αμοίβεται παγκοσμίως. Όχι για δυο βαλίτσες 40 κιλών 2 ευρώ…
13.Μην πετάτε χαρτιά και σερβιέτες στην τουαλέτα! Θα βουλώσει και μετά θα αλλάζετε δωμάτιο
14.Τα φωτιστικά δεν είναι κρεμάστρες. Θα πάρουν φωτιά τα ρούχα σας
15.Το κλιματιστικό όταν φεύγετε το κλείνετε
16.Δεν βράζουμε νουντλς στον βραστήρα. Δεν πλένουμε τα ρούχα στις κατσαρόλες!
17.Μην βρίζουμε τον ξενοδόχο για το Wi-Fi, δεν φταίει πάντα αυτός. Μπορεί να έχει θέμα η περιοχή
18.Δεν κλείνουμε δωμάτιο για 2 άτομα και «μπουκάρουμε» 6!
19.Δεν σκηνοθετούμε «βρωμιές», δεν απειλούμε με «σκληρή» κριτική για να πάρουμε λεφτά πίσω
20.Όταν κάνουμε ζημιά στο ξενοδοχείο την ομολογούμε, ΔΕΝ την κρύβουμε
21.Όταν το τσεκ αουτ είναι 12 δεν βγαίνουμε με τσαμπουκά στις 2, δεν λέμε φώναξε την αστυνομία να μας βγάλει

Διαβάστε ακόμα:  Η Turkish Airlines έγινε ο επίσημος χορηγός του UEFA Champions League

Σε ότι ξενοδοχείο και αν πάμε,όσο και αν δεν μας αρέσει όσο και αν πιστεύουμε ότι μας κορόιδεψαν δεν πέφτουμε στο επίπεδο τους,εμείς τον πολιτισμό και την αξιοπρέπεια μας την έχουμε πάνω απ όλα… και μην ξεχνάμε και οι ξενοδόχοι επαγγελματίες είναι, καλοί και κακοί υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα και σε ολους τους κλάδους!

Η ανάρτηση του Τάσου Δούση:

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ