Τετάρτη, 12 Ιουνίου, 2024
33.1 C
Athens
ΑρχικήΑττικήΑθήναΤέλος εποχής για θρυλικό γλυκοπωλείο του κέντρου των Αθηνών!

Τέλος εποχής για θρυλικό γλυκοπωλείο του κέντρου των Αθηνών!

Τέλος εποχής για τους λουκουμάδες «Αιγαίον»!Με μια λιτή ανακοίνωση, το ιστορικό κατάστημα με λουκουμάδες, «Αιγαίον», κατέβασε ρολά, έπειτα από έναν αιώνα ζωής…

«Σχεδόν ένας αιώνας πέρασε! Το “Αιγαίον” κλείνει εδώ έναν κύκλο. Αισιοδοξούμε να γλυκάνουμε και πάλι τους πελάτες μας σε νέες συνθήκες στο προσεχές μέλλον!» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Από το 1926, οι Λουκουμάδες Αιγαίον, ιστορικό κατάστημα του κέντρου της Αθήνας, βρισκόταν στο κατάστημα της Πανεπιστημίου με την συνταγή του Γεωργίου Φύλλα, η οποία άντεξε στον χρόνο, αλλά όχι στη δύσκολη οικονομική κατάσταση.

- Advertisement -

Αυτή είναι η ελληνική μπύρα που ψηφίστηκε ως μία από τις καλύτερες του κόσμου για το 2017!

Τέλος εποχής για τους λουκουμάδες «Αιγαίον»

Το κατάστημα Λουκουμάδες Αιγαίον, από την ίδρυσή του και μετά, στεγάστηκε στο νεοκλασικό κτίριο κατασκευής του 1890 στην οδό Πανεπιστημίου 46 και Χαριλάου Τρικούπη στο κέντρο της Αθήνας.

Τα πρώτα χρόνια της ίδρυσής του, λειτούργησε ως καφενείο με την ίδια επωνυμία ως μέλος της Αδελφότητας Καφεπωλών Αθηνών. Λίγα όμως χρόνια μετά, εισάγει στον τιμοκατάλογό του το βασικό προϊόν που θα το αναγάγει σε περιώνυμο αθηναϊκό στέκι και θα του δώσει ιδιαίτερη φήμη.

Αυτοί είναι οι 5 πιο εξωτικοί και φθηνοί ταξιδιωτικοί προορισμοί!

Τον ιδρυτή του καταστήματος Γεώργιο Φύλλα, διαδέχονται το 1973 τα παιδιά του. Αποκομίζοντας ήδη από μικροί μια σχετική εμπειρία του καταστήματος, ο Μιχάλης και ο Ευγένιος Φύλλας, παίρνουν την διοίκηση στα χέρια τους, το ανακαινίζουν, το επεκτείνουν και το οργανώνουν σε βελτιωμένα πρότυπα. Έχοντας και οι δυο κάνει ανώτατες σπουδές, ο πρώτος μηχανολόγου ενώ ο δεύτερος οικονομικών, καταφέρνουν να το στήσουν και να το ενδυναμώσουν σε πρότυπα σύγχρονης ανταγωνιστικής επιχείρησης.

Σήμερα, την επιχείρηση είχε ο γιος του κ. Μιχάλη Φύλλα, Γιώργος Φύλλας, ο οποίος αναλαμβάνει τη συνέχεια του καταστήματος, θέλοντας να αξιοποιήσει το πτυχίο του στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και στα Οικονομικά, επενδύοντας στη διατήρηση, στην εξέλιξη ή διαφορετικά, στην φίρμα της οικογενειακής επιχείρησης, πάντα με σεβασμό στο όνομα, στη φήμη, στο ίδιο το προϊόν και κατ’ επέκταση στην παράδοση και στην ιστορία.

Οι πελάτες ήταν μόνιμοι και αφοσιωμένοι, παλιοί και τακτικοί, αλλά και νέοι που θέλγονται από την νοσταλγία της σχεδόν πλέον σβησμένης παράδοσης. Πολλοί φοιτητές από τις γύρω πανεπιστημιακές σχολές του κέντρου, περαστικοί και εργαζόμενοι. Από τους θαμώνες του καταστήματος δεν έλειπαν αρκετοί πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ή ηθοποιοί και καλλιτέχνες από τα γύρω θέατρα.

Πηγή: E-Radio.gr

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,288LikesΚάντε Like
88,446 FollowersΑκολουθήστε
171,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ