Η Trivago μας αναλύει το προφίλ του σύγχρονου ταξιδιώτη!

Μια νέα έρευνα πραγματοποίησε η Trivago στην οποία αναλύεται το προφίλ του σύγχρονου ταξιδιώτη, και συγκεκριμένα αναλύει τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση ξενοδοχείων.

Εξετάζοντας την προέλευση των ταξιδιωτών, τα περισσότερα ταξίδια σε όλες τις περιοχές είναι ταξίδια εσωτερικού. Ιδιαίτερα στην Ευρώπη, πραγματοποιούνται τα περισσότερα ταξίδια εσωτερικού, ενώ η Βόρεια Αμερική δέχεται τους περισσότερους επισκέπτες από άλλες ηπείρους.

Μια ανάλυση της χρήσης φίλτρων από τους ταξιδιώτες για τον περιορισμό των αποτελεσμάτων στα ξενοδοχεία της προτίμησής τους στην trivago αποκαλύπτει ότι το φίλτρο της τιμής είναι εκείνο που χρησιμοποιείται συνηθέστερα, καθώς το 54% των χρηστών σε όλες τις περιοχές αλληλεπιδρούν με αυτό το φίλτρο.

Επίσης, το 52% των χρηστών της trivago που ταξιδεύουν στην Ευρώπη επιλέγουν προορισμούς πέραν των 100 πιο δημοφιλών τοποθεσιών της περιοχής, κάτι που δείχνει τη δημοτικότητα λιγότερο συνηθισμένων προορισμών στην Ευρώπη.

Για το 54% σημαντικότερο κριτήριο διακοπών, όπως φαίνεται από τη χρήση φίλτρων αναζήτησης στην πλατφόρμα, είναι η τιμή και ακολουθεί η κατηγορία αστέρων του ξενοδοχείου (29%), η αξιολόγηση των χρηστών (21%) και οι κορυφαίες παροχές (15%).

trivago έρευνα

Οι τιμές των ξενοδοχείων

Είναι σαφές ότι η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην επιλογή ξενοδοχείου. Ωστόσο, η μέση τιμή που επιλέγουν οι ταξιδιώτες χρησιμοποιώντας το φίλτρο τιμής είναι γενικά υψηλότερη σε σύγκριση με τη μέση τιμή την οποία καταλήγουν να επιλέξουν. Οι ταξιδιώτες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για ταξίδια τους στην Ευρώπη, κατά μέσο όρο, 165 ευρώ (μέση τιμή φίλτρου) ή 137 ευρώ (μέση τιμή στην οποία έγινε κλικ).

Παροχές ξενοδοχείων

Εξετάζοντας τις κορυφαίες παροχές που αναζήτησαν οι ταξιδιώτες, η πιο δημοφιλής ήταν το συμπεριλαμβανόμενο πρωινό, το οποίο επέλεξε 33% των ταξιδιωτών που χρησιμοποίησε το φίλτρο κορυφαίων παροχών. Η πισίνα και το δωρεάν WiFi ήταν στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.

Η πιο δημοφιλής επιλογή ως προς την αξιολόγηση με αστέρια ήταν τα τέσσερα ή περισσότερα αστέρια σε ποσοστό 37%. Συνολικά, το 87% εκείνων που χρησιμοποίησαν το φίλτρο επέλεξαν μία από τις εναλλακτικές με 3 ή περισσότερα αστέρια. Σε ό,τι αφορά τις αξιολογήσεις πελατών, οι ταξιδιώτες ήταν ακόμη πιο διεισδυτικοί, καθώς το 46% επέλεξαν να εμφανιστούν μόνο τα ξενοδοχεία με αξιολόγηση «Εξαιρετικό» και το 78% είτε με αξιολόγηση «Πολύ καλό» είτε με αξιολόγηση «Εξαιρετικό».

Ταξιδιωτική περίοδος

Η κορυφαία ταξιδιωτική περίοδος στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική ήταν το καλοκαίρι κατά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Στη Λατινική Αμερική υπήρχαν δύο περίοδοι με τα περισσότερα ταξίδια, μία τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο και μία τον Ιούλιο. Στην Ωκεανία δεν διαπιστώθηκε σαφής εποχικότητα. Η Ευρώπη έχει την πιο διακριτή τάση εποχικών ταξιδιών, με υψηλή κίνηση κατά τη θερινή περίοδο.

Μπορείτε να δείτε παρακάτω όλη την αναφορά της trivago:

Διαβάστε επίσης:

Avatar
Γεωργία Καλαντζή

travelstyle.gr Editor

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ