United Airlines

Η United Airlines βγάζει τους πιλότους της σε άδεια άνευ αποδοχών και για αυτό ευθύνεται η Boeing! Στην ουσία, η αμερικανική αεροπορική εταιρεία ζητάει από τους πιλότους της να πάρουν οικειοθελή άδεια άνευ αποδοχών τον Μάιο λόγω καθυστερήσεων στις παραδόσεις Boeing, σύμφωνα με σημείωμα που έστειλε το σωματείο που εκπροσωπεί τους πιλότους.

Λόγω της καθυστέρησης παράδοσης, «οι προβλεπόμενες ώρες αποκλεισμού για το 2024 έχουν μειωθεί και προσφέρουμε στους πιλότους μας εθελοντικά προγράμματα για τον μήνα Μάιο για τη μείωση του πλεονάζοντος προσωπικού», ανέφερε η United Airlines σε δήλωση τη Δευτέρα. Έρχεται επίσης καθώς η βιομηχανία προειδοποιεί για μαζική έλλειψη πιλότων , καθώς το εργατικό δυναμικό αρχίζει να γερνάει μετά από εκτεταμένες άδειες κατά τη διάρκεια του Covid-19.

- Advertisement -

Τα εθελοντικά προγράμματα θα μπορούσαν ενδεχομένως να επεκταθούν το καλοκαίρι και το φθινόπωρο, ανέφερε το σημείωμα. Η προσφορά σημαίνει ότι η εταιρεία θα εξακολουθεί να πληρώνει κάποια οφέλη όσο ο πιλότος είναι εκτός.

Η εξέλιξη της Δευτέρας σηματοδοτεί ότι οι επιπτώσεις από την κρίση παραγωγής της Boeing εξαπλώνονται στις αεροπορικές δραστηριότητες, ειδικά στη United, όπου το 81% των βασικών δραστηριοτήτων της χρησιμοποιούν αεροσκάφη Boeing . Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας εξετάζει πιο προσεκτικά τη United μετά από μια σειρά σχεδόν δώδεκα περιστατικών στην αεροπορική εταιρεία, ανέφερε η ίδια η αεροπορική, τον Μάρτιο.

Η United είχε ήδη ανακοινώσει ότι ανέστειλε την πρόσληψη νέων πιλότων «λόγω της συνεχιζόμενης πιστοποίησης νέων αεροσκαφών και καθυστερήσεων στην κατασκευή της Boeing». Η Southwest Airlines, η οποία δεν πετά τίποτα άλλο εκτός από αεροσκάφη Boeing 737, θα προσλάβει επίσης περίπου 50% λιγότερους πιλότους και 60% λιγότερους αεροσυνοδούς από ό,τι είχε προγραμματιστεί φέτος, λόγω της μείωσης των παραδόσεων της Boeing στην αεροπορική εταιρεία κατά περίπου 40%. Θα μειώσει επίσης τη χωρητικότητα από προηγούμενα σχέδια, προσφέροντας περίπου 1 ποσοστιαία μονάδα λιγότερες θέσεις από ό,τι είχε προγραμματίσει.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της United, Scott Kirby είπε στους επενδυτές τον Μάρτιο ότι η εταιρεία του εξετάζει πιθανώς την αγορά περισσότερων τζετ από τον ανταγωνιστή της Boeing, Airbus, και είπε νωρίτερα αυτό το έτος ότι ένα περιστατικό στην Alaska Air — κατά το οποίο ένα αεροπλάνο Boeing 737 Max 9 έχασε ένα βύσμα πόρτας κατά τη διάρκεια της πτήσης στις 5 Ιανουαρίου, αφήνοντας μια τρύπα στο πλάι του αεροπλάνου — ήταν το «η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι» στα σχέδιά της να παραλάβει το Max 10 οποιαδήποτε στιγμή στο άμεσο μέλλον.

Η United χρησιμοποιεί πολύ περισσότερα Boeing από τις ανταγωνιστές της American Airlines και Delta Air Lines που έχουν μόνο περίπου τους μισούς στόλους τους που προέρχονται από την Boeing. Το σωματείο δήλωσε τη Δευτέρα ότι τα ζητήματα παράδοσης αφορούν τους στόλους 787 και 737.

Στις 15 Μαρτίου, ένα United Boeing 737-800 προσγειώθηκε στο Medford του Όρεγκον, χωρίς ένα εξωτερικό πάνελ , αν και κανένας επιβάτης δεν τραυματίστηκε. Επίσης, τον Μάρτιο, ένα άλλο αεροπλάνο της United, Boeing εκτόξευσε φλόγες από έναν κινητήρα μετά την απογείωση, ένα γλίστρησε από τον διάδρομο, ένα έχασε έναν τροχό κατά την απογείωση και ένα άλλο υδραυλικό υγρό…

«Αν και δεν είναι όλα σχετικά, θέλω να ξέρετε ότι αυτά τα περιστατικά έχουν τραβήξει την προσοχή μας και έχουν οξύνει την εστίασή μας», είπε ο Kirby σε μήνυμα του Μαρτίου προς τους πελάτες.

Η Boeing βρίσκεται στο επίκεντρο μετά το περιστατικό με το Boeing 737 Max 9 της Alaska Airlines . Δεν είναι η πρώτη φορά που η αεροπορική εταιρεία προσπαθεί να κόψει πιλότους. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι αεροπορικές εταιρείες πρόσφεραν δεκάδες χιλιάδες άδειες και εθελοντικές εξαγορές λόγω έλλειψης πτήσεων.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ