Το αεροδρόμιο Σίπχολ (Schiphol) θέτει ένα όριο στον αριθμό των ταξιδιωτών για μια πιο σταθερή διαδικασία αεροδρομίου.

Το αεροδρόμιο θα θέσει ανώτατο όριο στον αριθμό των ταξιδιωτών που μπορούν να αναχωρήσουν από το αεροδρόμιο, μετά από συνεννόηση με αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες δεν είναι ευχαριστημένες γι’ αυτό .
Οι αεροπορικές εταιρείες χρειάζονται μακροπρόθεσμο σχεδιασμό. Το αεροδρόμιο αναμένει να το κάνει μέχρι τα τέλη Μαρτίου. Θα υπάρξει μια στιγμή προς το τέλος του έτους, όταν το αεροδρόμιο θα εξετάσει εάν θα είναι δυνατά περισσότερα από τα τέλη Ιανουαρίου. Το Schiphol έκανε αυτή την επιλογή για να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια αξιόπιστη ταξιδιωτική εμπειρία, καθώς και προβλεψιμότητα και σταθερότητα για τις αεροπορικές εταιρείες. Ταυτόχρονα, το αεροδρόμιο εργάζεται σκληρά για τη βελτίωση της ικανότητας ασφάλειας.

« Η διατήρηση του μέγιστου αριθμού ταξιδιωτών είναι ζωτικής σημασίας. Θέλουμε να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των εργαζομένων και των ταξιδιωτών, εκτός από την παροχή μιας πιο αξιόπιστης διαδικασίας αεροδρομίου. Αυτό προφανώς επηρεάζει ταξιδιώτες και αεροπορικές εταιρείες, κάτι που φυσικά θεωρούμε πολύ ατυχές. Μαζί με τις εταιρείες ασφαλείας και τα συνδικάτα, εργαζόμαστε σκληρά για να κάνουμε διαρθρωτικές βελτιώσεις – ένα δύσκολο έργο σε μια πολύ στενή αγορά εργασίας. Είναι κάτι για το οποίο πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Γι’ αυτό θα γίνει σαφές μόνο αργότερα φέτος εάν είναι δυνατά περισσότερα μετά τον Ιανουάριο », δήλωσε η Hanne Buis, COO στο Royal Schiphol Group.

Μαζί με συνδικάτα και εταιρείες ασφαλείας, το Schiphol εργάζεται σε δομικές λύσεις για την έλλειψη προσωπικού. Οι προσπάθειες περιλαμβάνουν καλύτερους καταλόγους, βελτιωμένες τουαλέτες και καλύτερους μισθούς για τους υπαλλήλους της εταιρείας ασφαλείας.

Με βάση τη χωρητικότητα που διατίθεται από το Schiphol, ο ανεξάρτητος συντονιστής χρονοθυρίδων (ACNL) θα διαβουλεύεται με όλες τις αεροπορικές εταιρείες για να καταλήξει στην απαιτούμενη μείωση χωρητικότητας.

KLM: «Οι νέοι περιορισμοί Schiphol δεν προσφέρουν καμία προοπτική»

Το Schiphol ανακοίνωσε ότι θα περιορίσει και πάλι σημαντικά τον τοπικό αριθμό των επιβατών που αναχωρούν αυτόν τον χειμώνα. Αυτό είναι αρκετό για την KLM.

Ενώ οι αεροπορικές εταιρείες εξακολουθούσαν να αντιμετωπίζουν μείωση κατά 18% στον αριθμό των τοπικών αναχωρούντων επιβατών την περίοδο έως και τα τέλη Οκτωβρίου, μείωση έως και 22% ισχύει για τη χειμερινή περίοδο (έως και τον Μάρτιο).

Αυτό δημιουργεί μια απελπιστική κατάσταση, η οποία συνεχίζεται από τον Μάιο. Η λύση στα συνεχιζόμενα προβλήματα στο Schiphol αναζητείται ξανά και ξανά από αεροπορικές εταιρείες όπως η KLM και συνεπώς από τους πελάτες μας. Ο διαρκής περιορισμός του αριθμού των επιβατών που επιβιβάζονται τοπικά βλάπτει την εμπιστοσύνη των πελατών μας που μπορούν και θέλουν να ταξιδέψουν ξανά μαζί μας μετά τη σοβαρή κρίση του COVID.

« Η κατάσταση στο Schiphol ζητάει πάρα πολλά από τους πελάτες μας και τους συναδέλφους μας για πάρα πολύ καιρό. Η KLM είχε πει στο παρελθόν ότι ο περιορισμός του αριθμού των επιβατών δεν μπορεί να είναι μακροπρόθεσμο μέτρο, αλλά τώρα φαίνεται έτσι. Με τους νέους περιορισμούς για το χειμώνα, το Schiphol δεν μας προσφέρει καμία προοπτική », δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της KLM, Marjan Rintel.

Η υπηρεσία που παρέχεται από το Schiphol και επομένως για τους πελάτες της KLM ήταν υποτυπώδης για πάρα πολύ καιρό. Αυτό βλάπτει την KLM και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την αύξηση του κόστους χρήσης του Schiphol, που θα αυξηθεί στο 37% τα επόμενα χρόνια. Επιπλέον, αυτή η κατάσταση πετάει μια προσεκτικά χτισμένη φήμη και η ζημιά για την KLM ανέρχεται πλέον σε περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ.

Επιπτώσεις στους πελάτες
Λόγω αυτών των νέων μέτρων για το χειμώνα, η KLM δεν έχει άλλη επιλογή από το να περιορίσει περαιτέρω τις πωλήσεις εισιτηρίων στην ολλανδική αγορά για την επόμενη περίοδο. Αυτό θα διασφαλίσει ότι θα περιορίσει όσο το δυνατόν περισσότερες πρόσθετες ακυρώσεις για τους πελάτες της, ενώ ταυτόχρονα θα παραμείνει εντός των συνόρων της Schiphol για ασφαλείς πτήσεις.

Η KLM κάνει ό,τι μπορεί για να επιτρέψει στους πελάτες που έχουν ήδη κάνει κράτηση να αναχωρήσουν. Εντός των περιορισμών, οι συνάδελφοι εργάζονται σκληρά για αυτό κάθε μέρα.

Υπενθυμίζουμε ότι πριν κάποιες μέρες στα μέσα του μήνα παραιτήθηκε ο διευθυντής του αεροδρομίου

Την παραίτησή του ανακοίνωσε ο διευθυντής του αεροδρομίου Σίπχολ στην Ολλανδία, λόγω των συνεχιζόμενων προβλημάτων που αντιμετωπίζει με τις τεράστιες ουρές που δημιουργούνται λόγω της έλλειψης προσωπικού.

Ο διευθυντής του Σίπχολ, Ντικ Μπένσοπ ανέφερε στην ανακοίνωση της παραίτησής του ότι έκανε το καλύτερο που μπορούσε, αλλά δεν τα κατάφεραν.

«Ο τρόπος με τον οποίο το Σίπχολ αντιμετωπίζει τα προβλήματα και οι δικές μου ευθύνες, ως γενικός διευθυντής, έχουν επικριθεί», σημείωσε ο Μπένσοπ στην ανακοίνωσή του, δηλώνοντας ότι αποχωρεί με δική του πρωτοβουλία, ώστε να δώσει στο αεροδρόμιο «το περιθώριο για να κάνει ένα νέο ξεκίνημα».

Στο αεροδρόμιο Σίπχολ έχει ανακοινωθεί από τον Αύγουστο ότι θα παραταθεί μέχρι τον Οκτώβριο το πλαφόν επιβατών

Το αεροδρόμιο Σίπχολ του Άμστερνταμ ανακοίνωσε πως τα ανώτατα όρια στον αριθμό των επιβατών που είχε θέσει για την καλοκαιρινή περίοδο προκειμένου να διαχειριστεί το πρόβλημα των πολλών ωρών αναμονής και άλλα προβλήματα υλικοτεχνικής υποστήριξης θα παραταθούν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.

Το αεροδρόμιο θα συνεχίσει επίσης να εφαρμόζει άλλα μέτρα, όπως το να ζητά από τους επιβάτες να έρχονται όχι παραπάνω από τέσσερις ώρες πριν από τις πτήσεις τους, ανέφερε σε μια ανακοίνωση. Το Σίπχολ ανέφερε ότι έχει προειδοποιήσει τις αεροπορικές εταιρίες ότι περιμένει περισσότερους επιβάτες από αυτούς που μπορεί να διαχειριστεί στη διάρκεια των φθινοπωρινών διακοπών στην Ολλανδία στα τέλη Οκτωβρίου.

Η KLM ανέφερε πως η απόφαση σημαίνει ότι θα χρειαστεί να περιορίσει κάποιες πωλήσεις εισιτηρίων το φθινόπωρο.

“Η KLM δεν αναμένει ότι θα είναι απαραίτητες ακυρώσεις προκειμένου να ανταποκριθεί στον περιορισμό του αριθμού των επιβατών σε τοπικό επίπεδο” ανέφερε η εταιρία. “Ωστόσο, λιγότερες θέσεις απ΄ό,τι συνήθως θα είναι διαθέσιμες στην ολλανδική αγορά”.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ