Διαδικτυακή ταξιδιωτική πλατφόρμα επιτρέπει στους πελάτες της να φιλτράρουν τα αεροπλάνα Boeing 737 Max ώστε αν επιθυμούν να τα αποφεύγουν.
Οι πελάτες της Kayak μπορούν να αποκλείσουν το Max 9 αεροσκάφος μετά το τελευταίο περιστατικό που συνέβη σε πτήση της Alaska Airlines όπου αποκολλήθηκε πόρτα στην καμπίνα.
Ο κορυφαίος διαδικτυακός ταξιδιωτικός πράκτορας πρόσθεσε φίλτρα για να επιτρέπει στους χρήστες να αποκλείουν πτήσεις που χρησιμοποιούν τα (προβληματικά) αεροπλάνα 737 Max της Boeing, αφού ένα κομμάτι ατράκτου που έπεσε από πτήση της Alaska Airlines οδήγησε σε μεγάλο κύμα ενδιαφέροντος των χρηστών να αποφύγουν τα αεροσκάφη.

Η Kayak εισήγαγε για πρώτη φορά ένα φίλτρο αεροσκαφών τον Μάρτιο του 2019, για να προσθέσει και να αποκλείσει συγκεκριμένα μοντέλα αεροπλάνων, αλλά η εταιρεία λέει ότι είδε μικρή χρήση σε σύγκριση με τα πιο εμφανή φίλτρα του αριθμού των στάσεων ή των αεροδρομίων.

Μετά το περιστατικό ωστόσο, της Alaska Airlines, αναφέρει ότι υπήρξε 15πλάσια αύξηση στη χρήση του αρχικού φίλτρου, κάτι που την ώθησε να επεξεργαστεί ξανά τη ρύθμιση, καθιστώντας την πιο εμφανή στη σελίδα αναζήτησης και προσθέτοντας τη δυνατότητα διάκρισης μεταξύ 737 Max 8 και Max 9 αεροπλάνα, αφού μόνο το τελευταίο έχει καθηλωθεί από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας της Αμερικής.

«Είτε κάνετε αναζήτηση ανά κατηγορία καμπίνας, ποιότητα πτήσης ή τύπο αεροσκάφους, τα φίλτρα της Kayak στοχεύουν να παρέχουν στους ταξιδιώτες όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν έξυπνες αποφάσεις και να ταξιδέψουν με σιγουριά», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Το κύμα ενδιαφέροντος για το νέο χαρακτηριστικό καταδεικνύει τον ασυνήθιστο βαθμό στον οποίο οι τυπικοί ταξιδιώτες αποφεύγουν ενεργά τα αεροπλάνα 737 Max. Τέτοια φίλτρα χρησιμοποιούνται πιο συχνά από τακτικούς ταξιδιώτες με εσωτερικές προτιμήσεις γύρω από συγκεκριμένες θέσεις σε διάφορα αεροπλάνα.

Την Κυριακή, η FAA επέκτεινε τον έλεγχο των αεροσκαφών Boeing σε ένα άλλο, παλαιότερο μοντέλο 737, το 737-900ER, το οποίο λέει ότι χρησιμοποιεί παρόμοια σχεδίαση πόρτας. «Η ασφάλεια των επιβατών, όχι η ταχύτητα, θα καθορίσει το χρονοδιάγραμμα για την επιστροφή αυτών των αεροσκαφών σε λειτουργία», ανέφερε.

Σε απάντηση, η United Airlines, η οποία διαθέτει 79 737 Max 9 και άλλα 136 737-900ER στο στόλο της, εξέδωσε προειδοποίηση κέρδους. Η αεροπορική εταιρεία έχει περισσότερα από τα επηρεαζόμενα αεροπλάνα από οποιαδήποτε άλλη, και προβλέπει ότι δεν θα μπορέσει να τα πετάξει ξανά τουλάχιστον μέχρι τον Φεβρουάριο. Στην ετήσια έκθεσή της για τα κέρδη, η United ανέφερε σταθερά κέρδη προ φόρων ύψους 3,4 δισ. δολαρίων για το 2023, αλλά δήλωσε ότι αναμένει να χάσει χρήματα το επόμενο τρίμηνο.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ