Ταξιδιωτικά κουπόνια

Ο κορονοϊός έχει αναγκάσει τις ταξιδιωτικές και αεροπορικές εταιρίες να παρέχουν αποζημιώσεις στους πελάτες τους που ακυρώνουν τα ταξίδια τους, με αποτέλεσμα να έχουν σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας. Για το λόγο αυτό οι εταιρείες αυτές τείνουν να αντικαθιστούν τις αποζημιώσεις με ταξιδιωτικά κουπόνια (voucher).

Πολλές είναι οι κυβερνήσεις που παροτρύνουν τους ταξιδιώτες να δεχτούν τη λύση με τα ταξιδιωτικά κουπόνια, ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν οι εταιρείες τουρισμού και να μην καταρρεύσει ένας από τους σημαντικότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας.

Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών αναγνώρισε τα ταξιδιωτικά κουπόνια (voucher) ως νομική μορφή

Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) αναγνώρισε τα voucher ως νομική μορφή αντί των αποζημιώσεων μεταξύ αγοραστή και αεροπορικής εταιρείας, καθώς οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες δαπανούν πλέον περισσότερα μετρητά για τις επιστροφές στους επιβάτες τους από ότι παίρνουν από τις κρατήσεις τους. Η IATA θα διαχειρίζεται τώρα τα εν λόγω δελτία στο σύστημα BSP ως κανονικά εισιτήρια. Μάλιστα, καλεί τις ρυθμιστικές αρχές όλων των χωρών να επιτρέψουν τη νόμιμη κυκλοφορία των δελτίων των αεροπορικών εταιρειών για να αποφευχθεί η κατάρρευση του κλάδου.

Αυτά είναι τα πιο σημαντικά μέτρα ασφαλείας για τους ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας!

Δείτε και την έκτακτη ενημέρωση της Aegean για την αλλαγή εισιτηρίων!

Σε ανοικτή επιστολή του ο Alexandre de Juniac , Γενικός Διευθυντής και Διευθύνον Σύμβουλος της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA), ανέφερε: “Η παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία αντιμετωπίζει τη σοβαρότερη κρίση της. Η πανδημία COVID-19 και οι περιορισμοί που προκύπτουν από τις παγκόσμιες κυβερνήσεις οδήγησαν στην πραγματική παύση των αερομεταφορών. Το ένα τρίτο του παγκόσμιου στόλου είναι ήδη αδρανές και τα έσοδα από την πώληση αεροπορικών εισιτηρίων θα μειωθούν, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, κατά 44% φέτος σε σύγκριση με το 2019”.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η πιο επείγουσα ανάγκη των αεροπορικών εταιρειών είναι να διατηρήσουν την ρευστότητα για να πληρώσουν τους μισθούς και να καλύψουν τα πάγια έξοδα. Για πολλούς φορείς της βιομηχανίας, είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθούν επαρκείς οικονομικοί πόροι βραχυπρόθεσμα για να αποφευχθεί η πτώχευση. Ως εκ τούτου πιστεύουμε ότι η καλύτερη λύση από την τρέχουσα κατάσταση τόσο για τις αεροπορικές εταιρείες όσο και για τους πράκτορες που πωλούν αεροπορικά εισιτήρια για τις πτήσεις τους είναι οι ρυθμιστικές αρχές των χωρών τους να αλλάξουν τις απαιτήσεις επιστροφής χρημάτων και να επιτρέψουν στις αεροπορικές εταιρείες να εκδίδουν κουπόνια αντί επιστροφών”.

Πώς η κλιματική αλλαγή θα επηρεάσει διάσημα αξιοθέατα; Ανάμεσά τους και ένα ελληνικό!

Τέλος, σύμφωνα με την IATA, μια τέτοια απόφαση θα εξαλείψει την πίεση που ασκείται επί του παρόντος σε όλους τους οργανισμούς που πωλούν αεροπορικά εισιτήρια, αντικαθιστώντας τις αποζημιώσεις σε μια στιγμή που οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται να εξοικονομήσουν χρήματα για να συνεχίσουν τις δραστηριότητές τους.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

- Advertisement -
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ