Η S7 Airlines αποχωρεί από τη διεθνή συμμαχία Oneworld. Σύμφωνα με μήνυμα στον ιστότοπο του αερομεταφορέα, τα προνόμια που ίσχυαν προηγουμένως δεν θα είναι προσωρινά διαθέσιμα στους επιβάτες. Νωρίτερα έγινε γνωστό ότι η Aeroflot ενδέχεται να αποχωρήσει από τη συμμαχία SkyTeam στο μέλλον.

Aeroflot

Τι θα αλλάξει για τους τουρίστες

«Λόγω του περιορισμού των διεθνών πτήσεων, η επιχειρηματική αλληλεπίδραση μεταξύ της S7 Airlines και της συμμαχίας Oneworld έχει μειωθεί σημαντικά. Σε αυτήν την κατάσταση, η S7 Airlines και η Oneworld έλαβαν κοινή απόφαση να αναστείλουν τη συμφωνία», ανέφερε ο αερομεταφορέας σε δήλωση.

Ορισμένα προνόμια εντός της συμμαχίας δεν θα είναι διαθέσιμα στους επιβάτες. Σημειώνεται όμως ότι τα οφέλη από τις υφιστάμενες διμερείς συμφωνίες μεταξύ της S7 Airlines και των συνεργαζόμενων αεροπορικών εταιρειών για τους επιβάτες παραμένουν. Δεν διευκρινίζεται για τι είδους διμερείς συμφωνίες πρόκειται.

Ωστόσο, είναι γνωστό ότι ορισμένα μέλη της συμμαχίας έχουν ήδη αναστείλει την έκδοση εισιτηρίων βραβείων και τη συγκέντρωση μιλίων για πελάτες S7. American Airlines από 1 Μαρτίου, British Airways και Iberia από 14 Μαρτίου, Alaska Airlines από 8 Απριλίου 2022. Για όλες τις πτήσεις της Qatar Airways, η επιλογή να κερδίσετε μίλια είναι διαθέσιμη, αλλά η έκδοση εισιτηρίων απονομής αναστέλλεται προσωρινά.

Εκτός από αυτούς τους αερομεταφορείς, η Oneworld περιλαμβάνει επίσης τις Cathay Pacific του Χονγκ Κονγκ, Finnair, ισπανική Iberia, Japan Airlines, Malaysia Airlines, Australia’s Qantas, Qatar Airways, Royal Jordanian, Royal Air Maroc, SriLankian Airlines και Fiji Airways.

Με βάση το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ακόμη νέα σχετικά με αυτές τις συνεργασίες, μπορεί να υποτεθεί ότι οι συμφωνίες κοινής χρήσης κωδικών S7 με αυτούς τους παρόχους εξακολουθούν να ισχύουν.

Το λογότυπο της ρωσικής αεροπορικής εταιρείας δεν βρίσκεται πλέον στη λίστα των μελών της συμμαχίας Oneworld στην επίσημη ιστοσελίδα της στις 20 Απριλίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από λιγότερο από ένα μήνα, ο επικεφαλής της συμμαχίας Oneworld, Rob Gurney, δήλωσε σε συνέντευξή του στην Aero Telegraph ότι δεν εξετάζει το ενδεχόμενο πλήρους (έστω και προσωρινής) αναστολής της συμμετοχής της ρωσικής αεροπορικής εταιρείας στην ΣΥΜΜΑΧΙΑ. Παράλληλα, σημείωσε ότι τα μέλη της συμμαχίας είναι ανεξάρτητα στη λήψη αποφάσεων.

Σύμφωνα με το πρακτορείο RIA-Novosti , ο εθνικός ρωσικός αερομεταφορέας Aeroflot δεν αποκλείει επίσης την απόσυρσή του από τη συμμαχία SkyTeam.

Ο χωρισμός με την ένωση ονομάζεται στην έκθεση του αερομεταφορέα “συνέπεια των κυρώσεων”, μαζί με τον περιορισμό της λειτουργίας αεροσκαφών και ξένου λογισμικού, τον περιορισμό ή την αδυναμία ασφάλισης, συντήρησης και επισκευής. Ο ρωσικός αερομεταφορέας εισήλθε στη συμμαχία το 2006.

Η συμμαχία SkyTeam περιλαμβάνει Aerolineas-Argentinas, Aeromexico, AirEuropa, Air France, China Airlines, China Eastern, Czech Airlines, American Delta Air Lines, Garuda Indonesia (σε πτώχευση), Kenya Airways, KLM, Korean Air, Lebanese Middle East Airlines , Saudia , ο εθνικός αερομεταφορέας της Ρουμανίας TAROM, η Vietnam Airlines και η ιδιωτική κινεζική αεροπορική εταιρεία XIAMEN AIR. Η SkyTeam Alliance ιδρύθηκε το 2000.

Εν τω μεταξύ, στον ιστότοπο της Aeroflot, μπορείτε ακόμα να διαβάσετε για τα προνόμια που είναι διαθέσιμα στους επιβάτες και το λογότυπο της Aeroflot στις 20 Απριλίου εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση στη λίστα των μελών της συμμαχίας στον ιστότοπο της SkyTeam. Δηλαδή δεν έχει ληφθεί ακόμη καμία απόφαση από καμία πλευρά.

Τι αλλάζει για τους επιβάτες

Μαζί, δύο από τις τρεις παγκόσμιες διεθνείς συμμαχίες κάλυψαν ένα δίκτυο δρομολογίων πολλών χιλιάδων προορισμών σε όλο τον πλανήτη. Οι τακτικοί επιβάτες είχαν την ευκαιρία να επωφεληθούν από ορισμένες ανέσεις συγκεντρώνοντας «κοινά» μίλια συμμαχίας και να τα ξοδέψουν σε πτήσεις, να χρησιμοποιήσουν επιχειρηματικά σαλόνια, να επιλέξουν θέσεις στην καμπίνα, να αναβαθμίσουν την κατηγορία πτήσης και, σε ορισμένες περιπτώσεις, το δικαίωμα στην υπηρεσία προτεραιότητας στα αεροδρόμια .

Αλλά το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της συμμετοχής στις συμμαχίες, φυσικά, ήταν η δυνατότητα απόκτησης ναύλων “μέσω” σε διαφορετικούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο χάρη σε συμφωνίες κοινής χρήσης κωδικών και διασύνδεσης.

Χάρη σε τέτοιες συμφωνίες, σε μία κράτηση είναι δυνατό να αγοράσετε εισιτήρια από την Αγία Πετρούπολη προς την Καζαμπλάνκα, αλλά να πετάξετε στη Μόσχα με το S7 και στη συνέχεια να συνεχίσετε στις πτέρυγες της Royal Air Maroc (αλλά αυτές οι ευκαιρίες είναι πιθανό να παραμείνουν στο πλαίσιο του διμερής εταιρική σχέση αερομεταφορέων).

Ωστόσο, τώρα που η διεθνής εναέρια κυκλοφορία είναι σε μεγάλο βαθμό περιορισμένη για άλλους λόγους, αυτή η πιθανή απώλεια δεν θα είναι τόσο αισθητή: οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες της συμμαχίας έχουν σταματήσει ούτως ή άλλως να πετούν προς τη Ρωσία.

Ενδέχεται να ξεκινήσουν εκπλήξεις όταν και εάν αποκατασταθεί η εναέρια κυκλοφορία: για να διατηρηθεί η συμμετοχή σε παγκόσμιες συμμαχίες, η υποδομή πληροφορικής χρειάζεται επίσης παγκόσμια. Και οι αερομεταφορείς μας προβλέπεται να χρησιμοποιούν αποκλειστικά εγχώρια αναπτυγμένες τεχνολογίες , οι οποίες μπορεί να μην είναι πλήρως ή δύσκολα συμβατές με ξένες λύσεις.

Πηγή tourismtoday.gr

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ