Scoot Airlines αλλαγές

Η Scoot αφού προχώρησε σε επέκταση της αλλαγής ημερομηνίας για νέες κρατήσεις, τώρα, η αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους, πραγματοποιεί αλλαγές στις πολιτικές της λόγω του κορονοϊού.

Αυτές οι πολιτικές έχουν στόχο να στηρίξουν τους πελάτες της Scoot δίνοντας έτσι την ευελιξία να αναβάλουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια εν όψει της τρέχουσας κατάστασης, η οποία είναι πρωτοφανής και εξελίσσεται πολύ γρήγορα.

Voucher επιστροφής χρημάτων από την Scoot

Συγκεκριμένα, η Scoot προσφέρει voucher επιστροφής χρημάτων στις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέχρι και τις 15 Μαρτίου 2020, για ταξίδια έως τις 31 Μαΐου 2020. Τα voucher επιστροφής χρημάτων ισχύουν για 12 μήνες και μπορούν να αξιοποιηθούν για πτήσεις σε μεταγενέστερη ημερομηνία, όταν οι πελάτες θα μπορούν να οριστικοποιήσουν τα νέα τους ταξιδιωτικά πλάνα.

Η Scoot έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα για όλους τους πελάτες της, προκειμένου να λάβουν το voucher επιστροφής χρημάτων, ενώ ταυτόχρονα θα τους ενημερώνει μέσω της ιστοσελίδας της, των social media και μέσω email. Η αεροπορική εταιρεία προτείνει οι πελάτες να επικοινωνούν μαζί της σχετικά με την επιστροφή χρημάτων, μόνο στην περίπτωση που η πτήση τους πρόκειται να αναχωρήσει τις επόμενες 72 ώρες, καθώς θα είναι ευκολότερο για αυτούς να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

Κορονοϊός: Απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 22:30 στην Αττική - Τι λένε οι επιδημιολόγοι

Για όλες τις υπόλοιπες κρατήσεις που θα γίνονται από εδώ και πέρα στην ιστοσελίδα της Scoot, στην εφαρμογή για κινητά, στην πλατφόρμα κρατήσεων και στο WeChat mini μεταξύ 15 Μαρτίου και 31 Μαΐου 2020, η Scoot θα δίνει την δυνατότητα δωρεάν αλλαγής ημερομηνίας μια φορά (ενδέχεται να ισχύσει διαφορά του ναύλου). Η δωρεάν αυτή αλλαγή ημερομηνίας μπορεί να αξιοποιηθεί έως και τέσσερις ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης, για ταξίδια μέχρι τις 31 Μαρτίου 2021.

Scoot νέα - ανακοινώσεις

Επικοινωνία με τη Scoot

Λόγω του μεγάλου όγκου αιτημάτων, η Scoot έχει επίγνωση ότι χρειάστηκε περισσότερο χρόνος από ό, τι συνήθως για να ανταποκριθούν οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών και ζητάει συγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε. Οι πελάτες ενθαρρύνονται να επικοινωνούν με τη Scoot μέσω εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας, όπως η ηλεκτρονική μας φόρμα επικοινωνίας ή μέσω του Facebook Messenger. Οι πελάτες που πραγματοποίησαν κράτηση πτήσεων μέσω τρίτων δικτύων ή ταξιδιωτικών γραφείων παρακαλούνται να επικοινωνούν με το σχετικό δίκτυο ή τους εκπροσώπους του για βοήθεια.

Έρευνα: Για τι ανυπομονούν περισσότερο οι καταναλωτές μόλις καταστεί ευρέως διαθέσιμο το εμβόλιο Covid-19;

Η Scoot τις προσεχείς εβδομάδες θα συνεχίσει να αξιολογεί τις επιπτώσεις της επιδημίας Covid-19 στις εναέριες μεταφορές και να διαμορφώνει τις πολιτικές της σύμφωνα με τα νέα δεδομένα.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

- Advertisement -
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ