Scoot νέα - ανακοινώσεις

Η Scoot πριν από λίγες μέρες ανακοίνωσε τις νέες επιλογές αποζημίωσης που προσφέρει στους πελάτες της για τις πτήσεις που ακυρώθηκαν λόγω κορονοϊού.

Όπως αναφέρει η Scoot στην ανακοίνωσή της, για να διευκολύνει του πελάτες της, προσφέρει τώρα νέες επιλογές αποζημίωσης μέσω της αυτοεξυπηρέτησης, που έχουν ως εξής:

Όλοι οι πελάτες με κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν πριν από τις 15 Μαρτίου 2020 και ταξιδεύουν με πτήσεις που έχουν προγραμματιστεί να αναχωρήσουν μεταξύ 23 Ιανουαρίου και 31 Μαΐου 2020, αλλά ακυρώθηκαν, προσφέρουν τώρα δύο νέες επιλογές για να ζητήσουν αποζημίωση.

  1. Επιστροφή 100% μέσω του αρχικού τρόπου πληρωμής (επιστροφή χρημάτων), ή
  2. Επιστροφή 120% με vouchers της Scoot, που ισχύουν για χρήση εντός 12 μηνών, για να κάνουν οι πελάτες κράτηση για οποιαδήποτε άλλη περίοδο μέσω της ιστοσελίδα της Scoot.

Να υπενθυμίσουμε ότι και η Ryanair αλλάζει την πολιτική αποζημιώσεων στις ακυρώσεις λόγω κορονοϊού!

Επιλογή 1 αποζημίωσης της Scoot

Για τους πελάτες που θα διαλέξουν την επιλογή 1, η Scoot ενημερώνει ότι θα χρειαστούν έως και 14 εβδομάδες για την επιστροφή χρημάτων, λόγω του μεγάλου όγκου των αιτήσεων, που θα επεξεργαστούν σε παρτίδες. Επίσης, εάν έχετε λάβει ήδη voucher για αυτήν την κράτηση, και επιλέξετε αυτή την επιλογή, τότε το voucher θα ακυρωθεί.

Επιλογή 2 αποζημίωσης της Scoot

  • Έχετε 12 μήνες στη διάθεσή σας για να τα εξαργυρώσετε σε κάθε κράτηση και για κάθε ταξιδιωτική περίοδο για κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας της Scoot.
  • Εάν έχετε ήδη λάβει voucher με το 100% της αξίας του εισιτηρίου, θα σας προστεθεί και επιπλέον ποσό ύψους 20%.

Η Scoot ενημερώνει ότι εάν έχετε κάνει κράτηση μέσω της πλατφόρμας της, θα λάβετε σύντομα ένα email με λεπτομερείς οδηγίες για αυτές τις επιλογές. Η Scoot ενίσχυσε, επίσης, την πύλη “Διαχείριση της κράτησής μου” στην ιστοσελίδα της για να μπορέσετε να επιλέξετε μία από αυτές τις επιλογές από μόνοι σας, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσετε με την εταιρεία.

Τέλος, όσοι έχουν κλείσει τις πτήσεις τους μέσω καναλιών κράτησης τρίτων ή ταξιδιωτικών γραφείων, η Scoot συμβουλεύει να επικοινωνήσουν με το σχετικό κανάλι ή τους πράκτορες για βοήθεια.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ