Ryanair πολιτική αποζημιώσεων

Η Ryanair, η οποία προηγουμένως προχωρούσε σε άμεση επιστροφή χρημάτων στις ακυρώσεις λόγω κορονοϊού, τώρα φαίνεται να αλλάζει την πολιτική αποζημιώσεων, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Irish Times.

Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους αποτελούσε παράδειγμα προς μίμηση στον κλάδο των αερομεταφορών κατά τις πρώτες εβδομάδες της κρίσης του κορονοϊού, καθώς ακολουθούσε τις ευρωπαϊκές οδηγίες και προχωρούσε σε άμεση επιστροφή χρημάτων, αντί να προσφέρει αλλαγή ημερομηνίας ή κουπόνια (voucher).

Ryanair: Voucher αντί για επιστροφή χρημάτων

Τις τελευταίες μέρες, ωστόσο, η στάση της Ryanair έχει αλλάξει όσον αφορά την πολιτική αποζημιώσεων, καθώς αναγνώστες της Irish Times αναφέρουν, ότι έχουν λάβει email από τη Ryanair, τα οποία επισημαίνουν ότι οι αποζημιώσεις θα δοθούν ύστερα από το τέλος της πανδημίας και ότι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν αυτή τη στιγμή είναι να λάβουν voucher 12μηνης διάρκειας. Επίσης, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, το email ενημερώνει ότι οι πελάτες που επιθυμούν να τους επιστραφούν χρήματα μπορούν να «ενταχθούν στην ουρά αναμονής επιστροφής χρημάτων» μέχρι να περάσει αυτή η κρίση.

Να υπενθυμίσουμε, εδώ, και τα μέτρα που αναμένεται να παρθούν στην Ελλάδα για τον τρόπο που θα αποζημιώνονται οι ταξιδιώτες για τις ακυρώσεις κρατήσεων λόγω κορονοϊού.

Επιπλέον, στα email της Ryanair προς τους πελάτες, αναφέρεται ότι οι επιβάτες που «επιθυμούν να ζητήσουν μετρητά ως εναλλακτική λύση» αντί των voucher, «καθώς οι υπάλληλοι πληρωμών μας υποχρεούνται να παραμείνουν στο σπίτι για την καταπολέμηση της πανδημίας Covid-19, οι περιορισμοί ασφάλειας πληρωμής, μας εμποδίζουν να επεξεργαστούμε επιστροφές χρημάτων μέχρι η κρίση του Covid-19 να μειωθεί.»

Η Irish Times παραθέτει ακόμα ένα κομμάτι των email που αποστέλλεται στους πελάτες της Ryanair και το οποίο αναφέρει: «Θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε να χρησιμοποιήσετε το κουπόνι σας για να κλείσετε το επόμενο ταξίδι σας και ανυπομονούμε να σας δούμε ξανά σε μια πτήση Ryanair στο εγγύς μέλλον. Αν προτιμάτε την επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας … και θα τοποθετήσουμε το αίτημά σας στην ουρά επιστροφής χρημάτων μέχρι να περάσει η η κρίση του Covid-19».

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ