Είναι κάτι που γνωρίζουν, άλλωστε, οι ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται με εξαγωγές: ‘η Γερμανία είναι μία από τις πιο δύσκολες αγορές για να πετύχουν γιατί τόσο οι καταναλωτές όσο και οι αλυσίδες προτιμούν γερμανικά προϊόντα”. Πως θα ήταν όμως ένα σούπερ μάρκετ στην Γερμανία εάν στα ράφια του είχε μόνο τοπικά προϊόντα; 

Την απάντηση πήραν το περασμένο Σάββατο οι πελάτες μίας από τις κορυφαίες αλυσίδες της χώρας, της EDEKA. Η διοίκηση της αλυσίδας αφαίρεσε από τα ράφια, τα ψυγεία και τους καταψύκτες της όλα τα εισαγώμενα προϊόντα ανάμεσα τους την φέτα, το ελληνικό γιαούρτι και τις ελιές Καλαμών.

Δεν θα το πιστεύετε: Αυτοί είναι οι 10 πιο πλούσιοι Έλληνες για το 2017 σύμφωνα με το Forbes!!!Το νούμερο 1 πραγματικά θα σας «κουφάνει»!

Πέρα από τα ελληνικά προϊόντα απουσίαζαν τα φημισμένα γαλλικά κρασιά και τυριά, τα ιταλικά ζυμαρικά τα φρούτα των μεσογειακών και των εξωτικών χωρών, οι καφέδες, όλα μα όλα τα προϊόντα που δεν είχαν παρασκευαστεί στην Γερμανία ή δεν είχαν πρώτες ύλες από την χώρα.

Οι καταναλωτές που επισκέφθηκαν το κατάστημα στο Αμβούργο όπου έλαβε χώρα η πρωτοβουλία, βλέποντας τα ράφια και τα ψυγεία σχεδόν άδεια έμειναν εμβρόντητοι.

Ποιος ήταν ο λόγος που που διοίκηση της EDEKA προχώρησε σε αυτή την πρωτοβουλία; Όπως ανέφεραν,  ήθελαν να δώσουν ένα ηχηρό μήνυμα κατά του ρατσισμού, συσχετίζοντας τα άδεια ράφια και την έλλειψη επιλογών και ποικιλομορφίας που προσφέρουν τα εισαγόμενα προϊόντα με το πώς θα ήταν η καθημερινότητα μας χωρίς την επαφή μας με ανθρώπους από διαφοτερικές χώρες και πολιτισμικά περιβάλλοντα.

Προσοχή: Τρομερή απάτη με πασίγνωστη αεροπορική εταιρεία & τα εισιτήρια για ταξίδια!Οι απατεώνες μέσω FB αποκτούν πρόσβαση στα προσωπικά στοιχεία των χρηστών!!!

Είναι χαρακτηριστικό ότι πάνω στα άδεια ράφια είχαν τοποθετήσει ενημερωτικές πινακίδες που ανέφεραν “Έτσι άδειο είναι ένα ράφι χωρίς τους ξένους” ή “οι επιλογές μας σήμερα είναι περιορισμένες”.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η EDEKA με προβοκατόρικο τρόπο προσπαθεί να προωθήσει την διαφορετικότητα αλλά και την ποικιλία των αγαθών που φιλοξενεί (σ.σ. η Γερμανια είναι η χώρα που κυριαρχούν οι εκπτωτικές αλυσίδες με περιορισμένες επιλογές). Σε μια καμπάνια της πριν από μερικούς μήνες πρωταγωνιστής ήταν ο Eatkarus, παράφραση του ήρωα της ελληνικής μυθολογίας, Ίκαρου.

πηγή:alfavita.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ