ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θεσσαλονίκη

Πλέον το ταξίδι μας στη Θεσσαλονίκη με τρένο γίνεται ακόμα πιο γρήγορα, καθώς ξεκινούν τα εξπρές δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη! Τη Δευτέρα 20 Μαΐου το πρωί θα δρομολογηθεί το πρώτο Express ηλεκτροδοτούμενο τρένο που θα καλύπτει τη διαδρομή σε 3 ώρες και 55 λεπτά δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας.

Όπως εξήγησε τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα θα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 55 λεπτά από τις 5 ώρες που είναι σήμερα.

Τα δρομολόγια θα εκτελούνται αρχικά από τρεις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ και θα περιλαμβάνουν όλες τις ανέσεις για ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι και θα διαθέτουν ακόμη και WiFi. Πολύ σύντομα αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία ακόμη δυο υπερσύγχρονες αμαξοστοιχίες αντίστοιχες με το “Ασημένιο βέλος” που είχε έλθει δοκιμαστικά στα περσινά εγκαίνια της ΔΕΘ.

Το περιμέναμε πολύ καιρό, αλλά είναι γεγονός! Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με τρένο!

Το περιμέναμε πολύ καιρό, αλλά πλέον είναι γεγονός! Η διαδρομή με τρένο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διαρκεί 3,5 ώρες, αντί για 5,5 που ήταν πριν. Τέθηκε σε κυκλοφορία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, καθώς παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα τής, αυτό μεταξύ Λιανοκλάδι και Δομοκό.

Η γραμμή Λιανοκλάδι – Δομοκός θα λειτουργεί για ένα μήνα με τρένα diesel, προκειμένου να δοκιμαστούν και να τεθούν μετά σε χρήση η ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση τής. Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2019 θα δοθεί σε κυκλοφορία όλη η γραμμή Λιανοκλάδι – Δομοκός, και έτσι θα είναι ηλεκτροκινούμενη στο σύνολό της.

Έτσι, Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει τη νέα σιδηροδρομική γραμμή του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας «Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη» με σύγχρονη, πλήρως λειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.

Να σημειωθεί, επίσης, ότι και ένας δεύτερος παίκτης, πλέον, θα κάνει είσοδο στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές στη χώρα μας

Η εταιρεία Goldair, έχει καταθέσει ήδη τα απαραίτητα χαρτιά για να λάβει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών, με στόχο να την αποκτήσει μέσα στο 2019 και να παρέχει το συντομότερο δυνατό καθημερινά δρομολόγια για Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Ένας δεύτερος στόχος της Goldair είναι η δρομολόγηση ενός διεθνούς δρομολογίου που θα συνδέει την Αθήνα με την Κεντρική Ευρώπη και κατά πάσα πιθανότητα με προορισμό τη Βιέννη.

Διαβάστε επίσης:

Avatar
Γεωργία Καλαντζή

travelstyle.gr Editor

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ