Airhelp: Η αλήθεια για τις διαταραχές στις μακρινές πτήσεις

Η AirHelp πραγματοποίησε νέα έρευνα στην οποία φαίνεται ότι από τις 75 πιο τυπικές χρονικά αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο στις μακρινές πτήσεις, πάνω από το 50% όλων των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων διαταράσσονται. Επίσης, πάνω από το 97% των ελεγχόμενων αεροπορικών εταιρειών έχουν διακόψει τουλάχιστον μία στις τρεις πτήσεις.

Airhelp: Η αλήθεια για τις διαταραχές στις μακρινές πτήσεις

Η έρευνα της AirHelp βασίζεται σε παγκόσμια στοιχεία σε χρονικό διάστημα από το 2017 έως και τον Ιανουάριο του 2019. Σε γενικές γραμμές αποδεικνύεται ότι πάνω από τους μισούς επιβάτες πτήσεων μακρινών αποστάσεων είναι πιθανόν να βιώσουν διαταραχή στην πτήση τους και σχεδόν 3 από τις 5 πτήσεις ήταν καθυστερημένες (πάνω από 15 λεπτά) ή ακυρώθηκαν. Αυτό σημαίνει ότι περίπου το 55% όλων των επιβατών σε μια πτήση με διάρκεια ταξιδιού άνω των 5 ωρών μπορεί να αντιμετωπίσει πρόβλημα πτήσης.

Η AirHelp ενημερώνει ότι γι’αυτούς που πραγματοποιούν μακρινές πτήσεις με ευρωπαϊκή εταιρία προς ή από την ευρωπαϊκή ζώνη, μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση μέχρι και 600 ευρώ ανά επιβάτη για προβληματικές πτήσεις που καθυστέρησαν από την άφιξή τους πάνω από 3 ώρες στον τελικό προορισμό.

Airhelp: Η αλήθεια για τις διαταραχές στις μακρινές πτήσεις

Εκπρόσωπος, ειδικός στα δικαιώματα των επιβατών στην AirHelp, δηλώνει: “Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει να έχουν καταγραφεί πολλές διαταραχές πτήσεων, ειδικά στις μακρινές πτήσεις. Παγκοσμίως οι επιβάτες έχουν βιώσει ένα πρωτοφανές επίπεδο διαταραχής των πτήσεων κατά τα τελευταία χρόνια σε μεγάλες πτήσεις, με καθυστέρηση ή ακύρωση, πάνω από 2,4 εκατομμύρια των αναχωρούντων πτήσεων να καθυστερούν ή να ακυρώνονται, δηλαδή περισσότερες από τις μισές των 4,4 εκατ. πτήσεων που περιλαμβάνονται στη μελέτη μας.”

“Με ένα αυξανόμενο νούμερο καθυστερημένων ή ακυρωμένων πτήσεων, οι Ευρωπαίοι επιβάτες διαρκώς αντιμετωπίζουν ένα αυξανόμενο κύμα ταξιδιωτικής μιζέριας. Παρ’όλο που δεν είναι πάντοτε δυνατό να αποφευχθεί η διαταραχή των ταξιδιών, παροτρύνουμε τους πληγέντες επιβάτες να ελέγξουν εάν δικαιούνται χρηματική αποζημίωση. Με μία στις δύο πτήσεις μεγάλων αποστάσεων που αντιμετωπίζουν διαταραχές, πολλοί ταξιδιώτες είναι πιθανό να δικαιούνται αποζημίωση”.

Διαβάστε επίσης:

No Comments Yet

Comments are closed