Έτσι θα είναι τα αεροσκάφη του μέλλοντος!

H Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) δημοσίευσε τον σχεδιασμό για το πως θα είναι τα αεροσκάφη του μέλλοντος και το αποτέλεσμα είναι απίστευτο!

Στα «πράσινα» αεροσκάφη του μέλλοντος κύριος γνώμονας θα είναι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 50% έως το 2050 -σε σχέση με τα επίπεδα του 2005. Τα αεροσκάφη αυτά θα αργήσουν πάντως να κυκλοφορήσουν στους αιθέρες, διότι, σύμφωνα με την πρόβλεψη της ΙΑΤΑ, το πιθανό λανσάρισμα στην αγορά υπολογίζεται το 2035 με 2045.

Ακόμη, σε αρχικό επίπεδο, ο σχεδιασμός αυτός θα αφορά αεροσκάφη μικρών και μεσαίων αποστάσεων με δυνατότητα μεταφοράς 50 έως 150 επιβατών.

Μάθετε περισσότερα για τα αεροσκάφη του μέλλοντος στο παρακάτω βίντεο που δημοσίευσε η IATA:

Μη ξεχνάτε και την πρωτοποριακή αλλαγή στα αεροπορικά εισιτήρια που θα εφαρμοστεί σε όλο τον κόσμο!

Οι μεγάλες αλλαγές που έρχονται στα αεροπορικά ταξίδια!

Οι αεροπορικές εταιρείες εξετάζουν μια σειρά από μεγάλες, αλλά και περίεργες αλλαγές για τα αεροπορικά ταξίδια. Ευχάριστες ή δυσάρεστες; Το RT μας τις παρουσιάζει αναλυτικά.

Επιβάτες στα φτερά του αεροπλάνου

Επιβάτες στα φτερά του αεροπλάνου

Ξεκινάμε με την πολυσυζητημένη πρόταση της ολλανδικής KLM για τα αεροσκάφη του μέλλοντος, όπου παρουσίασε πρόσφατα το πρόσφατο σχέδιό της, σύμφωνα με το οποίο οι επιβάτες θα κάθονται κυριολεκτικά μέσα στα φτερά του αεροπλάνου.

Ο λόγος για το Flying V όπου έχει το ίδιο άνοιγμα των πτερυγίων με το Airbus A350, επομένως μπορεί να χρησιμοποιεί τους συνηθισμένους αεροδιαδρόμους και πύλες.

Οι χώροι αποθήκευσης του φορτίου και οι δεξαμενές καυσίμων θα βρίσκονται επίσης στα φτερά του αεροσκάφους. Το αεροπλάνο θα μπορεί να μεταφέρει 314 επιβάτες και θα είναι προσανατολισμένο ιδιαίτερα για ταξίδια μακρινών αποστάσεων.

Αν ενθουσιαστήκατε μην βιάζεστε να κάνετε ένα τέτοιο ταξίδι, διότι ένα μοντέλο κλίμακας του αεροσκάφους θα δοκιμαστεί στο Άμστερνταμ τον Οκτώβριο, αλλά αναμένεται να είναι διαθέσιμο για εμπορικές πτήσεις μετά από περίπου 20 χρόνια.

Καθίσματα για “όρθιους” επιβάτες

Καθίσματα Skyrider 2.0

Το Skyrider 2.0 είναι ένα νέο σχέδιο πτήσης που αποκαλύφθηκε στην έκθεση Aircraft Interiors Expo 2018. Σύμφωνα με αυτό οι επιβάτες θα στέκονται όρθιοι καθ’όλη τη διάρκεια της πτήσης.

Τα όρθια «καθίσματα» διαθέτουν στηρίγματα για τα χέρια αλλά δεν έχουν καθόλου μαξιλάρι. Αντ ’αυτού, οι επιβάτες θα έχουν μια θέση που μοιάζει με μια σέλα ποδηλάτου, ώστε να μπορούν να ξεκουράσουν την πλάτη τους για λίγο.

Επίσης, δεν θα υπάρχουν δίσκοι για να ακουμπήσει κάποιος το φαγητό ή το ρόφημά του, καθώς και η απόσταση μεταξύ των μπροστινών με τα πίσω καθίσματα θα είναι μόλις 58 εκατοστά.

Τα καθίσματα αυτά έχουν σχεδιαστεί για κοντινές πτήσεις και θα επιτρέπουν έως και 20% περισσότερους επιβάτες να χωρέσουν στο σκάφος. Δεν είναι σαφές όμως πώς τα Skyriders θα επηρεάζουν την εκκένωση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Στοιβαγμένοι επιβάτες

Το 2015 η Airbus έλαβε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για μια νέα μορφή καθισμάτων, που προβλέπει οι επιβάτες να στοιβάζονται ο ένας πάνω στο άλλο. Η αρχική ιδέα είχε στόχο να δημιουργήσει μια δεύτερη σειρά καθισμάτων ακριβώς πάνω από τα υπάρχοντα, ώστε να παρέχεται μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικής ζωής των επιβατών, αλλά κάτι τέτοιο θα μπορούσε να κάνει τους επιβάτες του κάτω επιπέδου να αισθάνονται πιο «κλεισμένοι».

Καθίσματα – παγκάκια

Αεροπορικά καθίσματα - παγκάκια

Τα καθίσματα σε στιλ παγκάκι σχεδιάστηκαν από την Airbus το 2016. Προτάθηκαν ως ένας τρόπος βελτιστοποίησης του χώρου για να καλυφθούν οι διαφορετικές ανάγκες των επιβατών, όπως εκείνοι που χρειάζονται επιπλέον χώρο, και οι οικογένειες με μικρά παιδιά.

Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση είναι πιθανό τέσσερις επιβάτες να κάθονται σε ένα χώρο που είχε κάποτε τρεις χωριστές θέσεις, για να μην αναφέρουμε στο θέμα των επιβατών που καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από ό,τι θα έπρεπε από τη στιγμή που δεν υπάρχουν διαχωριστικά μεταξύ των καθισμάτων.

Κρεβάτια «κάψουλες»

Αεροπορικά κρεβάτια «κάψουλες»

Η Airbus έχει συνεργαστεί με τη Zodiac Aerospace για να δημιουργήσει μια ιδέα, σύμφωνα με την οποία ο χώρος αποθήκευσης του φορτίου στο αεροσκάφος μπορεί να μετατραπεί σε περιοχή για ύπνο, χαλάρωση και αναψυχή. Μετά την απογείωση, οι επιβάτες των οικονομικών θέσεων θα μπορούν να εγκαταλείψουν τα καθίσματα τους και να κατεβαίνουν κάτω για να ξαπλώσουν σε κρεβάτια – «κάψουλες» και να απλωθούν σε χώρους χαλάρωσης ή να αφήσουν τα παιδιά τους να παίζουν εκεί.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ