Εσείς τώρα νομίζετε ότι τα ξέρετε όλα για τα εστιατόρια!!! Θεωρείτε δηλαδή απλό να πάτε σε ένα εστιατόριο,να παραγγείλετε,να φάτε,να πληρώσετε και να φύγετε! Αμ δε. Αν ήταν έτσι εύκολα τα πράγματα εγώ τη δουλειά θα έκανα;

Θα σας δώσω λοιπόν από το blog μου στο travelstyle.gr 10 πραγματικά απίθανα tips και μυστικά για να βγείτε αλώβητοι από τα εστιατόρια,για να σας χαμογελάνε πάντα όταν πηγαίνετε, για να σας προσφέρουν πάντα το καλύτερο τραπέζι και πάνω απ’ όλα να μη σας βρίζουν από μέσα τους τα γκαρσόνια, να μην «πτύουν» στο φαγητό σας και να μην καθαρίζουν την τουαλέτα του εστιατορίου με το ψωμάκι που σας σερβίρουν…ναι γίνεται κι αυτό!!!

6 μυστικά αποκαλύπτει ο Τάσος Δούσης, για να μη σας κοροϊδεύουν στο room service!

6. Κάντε κράτηση ευγενικά!

Όταν παίρνετε τηλέφωνο για να κάνετε κράτηση στο εστιατόριο ζητήστε πολύ ευγενικά ένα καλό τραπέζι που φυσικά το έχετε κεντράρει από την προηγούμενη επίσκεψη σας. Μην ξεκινάτε να πάτε στα εστιατόρια, που ξέρετε ότι έχουν κόσμο, δίχως να κάνετε κράτηση, εκτός κι αν είστε τόσο καλοί πελάτες! Καλός πελάτης είναι ο πελάτης ο τακτικός,ο οποίος αφήνει καλό πουρμπουάρ!

7. Λογαριασμός!

Μερικές φορές συμβαίνει να πηγαίνουμε στο εστιατόριο με φίλους μας και να πληρώνουμε ξεχωριστά, ο καθένας τα δικά του. Όταν έρχεται ο λογαριασμός μην περιμένετε από το σερβιτόρο να θυμάται τι έχει πάρει ο καθένας. Συνεννοηθείτε από πριν μεταξύ σας, τι θα πληρώσετε, με βάση αυτά που έχει παραγγείλει ο καθενας ή απλά χώριστε το λογαριασμό στη μέση. Επίσης, όταν πληρώνετε όλοι με μετρητά,δε γίνεται το γκαρσόνι να δίνει στον καθένα σας ξεχωριστά τα ρέστα και να περιμένει και ξεχωριστά το φιλοδώρημα,ας αναλάβει ένας να πληρώσει για όλους και τα βρίσκεται μεταξύ σας.

10 συμβουλές για ασφάλεια στα ταξίδια σας, που μόνο ο Τάσος Δούσης και οι μυστικές υπηρεσίες γνωρίζουν!

8. Μην «γράφουμε» το γκαρσόνι!

Φωνάζουμε  το παλικάρι ή την κοπέλα για να παραγγείλουμε. Μας εξηγεί τα πιάτα,μας λέει τι μας προτείνει,είναι ευγενικός/ευγενική με την προσοχή επάνω μας, και εμείς είμαστε στο κινητό και τον γράφουμε κανονικά! Μόλις «ξυπνήσουμε» και βγούμε από το ίνσταγκραμ του λέμε για ξανά πέστα. Καθίστε ρε παιδιά, δώστε προσοχή 2 λεπτά τι θα σας πει ο άνθρωπος,για να παραγγείλετε. Παραγγέλνουμε έρχεται η σαλάτα και έχει σκόρδο. Μη του την γυρνάτε πίσω,δ ιότι και ο κατάλογος θα γράφει ότι έχει σκόρδο και το γκαρσόνι σας είπε ότι έχει σκόρδο.

Τώρα αν εσείς δεν προσέχατε όταν τα έλεγε η την παρήγγειλε ο διπλανός ή απέναντι σας,αυτό δε σημαίνει ότι το λάθος το έχει κάνει το γκαρσόνι… να την φάτε με σκόρδο.

10 συμβουλές από τον Τάσο Δούση για να κλείνεις τα φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια!

9. Κακές συνήθειες που ενοχλούν.

Τώρα θα σας πω μερικές κακές συνήθειες που κάνουν οι πελάτες και που δεν ενοχλούν μόνο τα γκαρσόνια ενοχλούν κι εμένα. Μιλάτε δυνατά! Και γιατί εγώ να είμαι υποχρεωμένος να ακούω τι κάνατε χθες στο Ρέμο; Επιπλέον, κάποιοι αλλάζουν τραπέζια σε χρόνο μηδέν. Θέλεις να αλλάξεις φίλε μου τραπέζι; Πάρα πολύ ωραία, ενημέρωσε το γκαρσόνι κι άλλαξε τραπέζι. Έφαγες χόρτασες ,πηρες γλυκάκι που σε κεράσανε, μάλιστα σήκω φύγε…

Βλέπεις  ότι περιμένει κόσμος!  Υπάρχουν κάποιοι τύποι που έχουνε φάει, έχουν πιει τα τσίπουρα τους,τις ράκες τους τις grappes τους και συνεχίζουν να κρατάνε  το τραπέζι. Απ’ έξω περίμενει  ο κόσμος γιατί αδελφέ μου,θα ήθελες να είσαι στη θέση αυτουνού που περιμένει να σηκωθείς; Επίσης πόσο εκνευριστικό είναι οταν ένα μαγαζί είναι άδειο , κάθεσαι σε μια γωνία και έρχεται ο άλλος στα 40 τραπέζια να κάτσει δίπλα σου; Που πας ρε Καραμήτρο κάτσε δύο τραπέζια πιο εκεί μπορεί να πιάσουμε κοριούς!

6 μυστικά αποκαλύπτει ο Τάσος Δούσης, για να μη σας κοροϊδεύουν στο room service!

10. Ει Ψιτ γκαρσόν λεκιάστικα!

Τα γκαρσόνια είναι απλοί εργαζόμενοι. Μερικοί φυσικά δεν είναι επαγγελματίες και δεν θα έπρεπε να δουλεύουν ως γκαρσόνια, αλλά η μεγάλη πλειοψηφία αυτών των ανθρώπων είναι ευγενικά παιδιά που παλεύουν για το μεροκάματο. Μην τους σφυρίζετε λες και είσαστε τσέλιγκες, μην φωνάζετε, μη χτυπάτε το πιρούνι στο πιάτο, μην τους άγριοκοιτάζετε! Βοηθήστε  τους όταν φέρουν τα πιάτα στο τραπέζι να κάνετε χώρο για να τα τοποθετήσουν  σωστά μην τους ταλαιπωρείται. Μην τους φωνάζετε για ψύλλου πήδημα και ζητήστε τα πάντα με ευγένια και φυσικά βάζοντας μπροστά την λέξη… “παρακαλώ”. Θα Εξυπηρετηθείτε άμεσα γρήγορα και στοχευμένα. Τα παιδάκια σας είναι αγγελούδια αλλά μην τους αφήνετε να φωνάζουν και να κάνουν δύσκολη τη ζωή στα γκαρσόνια.

Επίσης μην τους βάζετε δύσκολα, όπως για παράδειγμα να παραγγείλουν τα παιδιά το φαγητό τους .Είναι κρίμα και τζάμπα ταλαιπωρία. Άφήστε που δεν θα το φάνε κιόλας.

Διαβάστε εδώ το μέρος ‘Α 

Πιστεύω με τα tips και τις πληροφορίες που σας έγραψα στο blog μου στο travelstyle.gr να έχετε πιθανότητες επιβίωσης στα αγαπημένα σας εστιατόρια!

Αλλη φορά θα γράψω 10 ανάλογα tips και πληροφορίες για το πως πρέπει να συμπεριφέρονται σωστά και να επιβιώνουν με τους πελάτες… τα γκαρσόνια η μέτρ οι μπάρμαν μπαργούμαν και οι σεφ στα εστιατόρια!

Για περισσότερα άρθρα μπείτε στο blog μου στο Travelstyle.gr  εδώ https://www.travelstyle.gr/

Ακολουθήστε με και στο instagram για περισσότερες πληροφορίες και ταξιδιωτικά tips που δεν θα δείτε στο travelstyle.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ