Emirates ανακοίνωση
Ενημερώθηκε στις 13 Μαρτίου 2020, 10:21

Η Emirates ενόψει των τελευταίων εξελίξεων με την έξαρση του κορονοϊού, εξέδωσε ανακοίνωση και ενημερώνει για τις αλλαγές στις κρατήσεις.

Αναλυτικά η ανακοίνωση από την Emirates:

Ενόψει των τελευταίων εξελίξεων όσον αφορά την έξαρση του COVID-19 σε όλο τον κόσμο, η Emirates προβαίνει σε επιπλέον βήματα, υπερβαίνοντας τις ρυθμιστικές απαιτήσεις και αυτές του κλάδου της ώστε να διασφαλίσει την υγεία και την άνεση των πελατών της και να σας παράσχει σιγουριά και γαλήνη κατά τον προγραμματισμό των μετακινήσεων σας.

  • Έχουμε εφαρμόσει βελτιωμένο καθαρισμό και απολύμανση σε όλα τα αεροσκάφη.
  • Έχουμε εφαρμόσει άρση επιβαρύνσεων, για αλλαγές κρατήσεων που έχουν γίνει στις ή πριν από τις 31 Μαρτίου 2020, ενώ προσφέρουμε δωρεάν μίλια αναβάθμισης και μειωμένη απαίτηση ταξιδίων σε επίπεδο μέλους, ώστε να μπορούν τα μέλη του Skywards να διατηρήσουν το επίπεδο μέλους τους.
  • Περιορισμοί μετακινήσεων και διακίνησης: Αρκετές χώρες έχουν επιβάλει περιορισμούς μετακινήσεων και διακίνησης λόγω του COVID-19. Ζητείται από όλους τους πελάτες να ελέγξουν τις σχετικές συμβουλές όσον αφορά τις μετακινήσεις τους από και προς τις χώρες στις οποίες ταξιδεύουν. Πρόκειται για μια συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση και είναι ευθύνη του πελάτη να διασφαλίσει ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί εισόδου στον ταξιδιωτικό προορισμό του. Το Κέντρο Ταξιδίων της IATA παρέχει μια λίστα με ταξιδιωτικές συμβουλές σχετικά με τον COVID-19.

Λόγω του COVID-19, δεχόμαστε μεγάλο αριθμό κλήσεων. Αν ταξιδεύετε εντός των επόμενων 72 ωρών, σας συνιστούμε να μας καλέσετε αργότερα. Εάν επικοινωνήσετε μαζί μας στα Αγγλικά, ενδέχεται να μπορούμε να απαντήσουμε γρηγορότερα στην κλήση σας.

Εσείς γνωρίζετε τον απίστευτο λόγο που τα αεροπλάνα αναγκάζονται να πετούν ακόμη και άδεια;

Ενημερώσεις για τις πτήσεις της Emirates

Η κατάσταση εξελίσσεται συνεχώς και τα προγράμματα πτήσεών μας μπορεί να αλλάξουν σε σύντομο χρονικό διάστημα προκειμένου να υπάρξει συμμόρφωση με τις ρυθμιστικές οδηγίες ή τις λειτουργικές απαιτήσεις. Στόχος μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες που επηρεάζονται ενημερωμένες πληροφορίες όσο πιο σύντομα μπορούμε.

Για να λάβουν τις τελευταίες ειδοποιήσεις, οι πελάτες θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι τα στοιχεία επικοινωνίας τους είναι ενημερωμένα μεταβαίνοντας στη σελίδα Διαχείριση Κράτησης. Οι πελάτες μπορούν επίσης να ελέγξουν τον ιστότοπο για να δουν τις τελευταίες ενημερώσεις πτήσεων, επιλογές επανακράτησης και επιστροφής χρημάτων.

Πολιτική επιστροφής χρημάτων και επανακράτησης της Emirates

Προϋποθέσεις επιστροφής χρημάτων και επανακράτησης για πελάτες που πλήττονται λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβάλλονται από τις πληγείσες χώρες

  • Έχουν εισιτήρια για μετακίνηση μέχρι την 31η Μαΐου
  • Επιτρέπεται επανακράτηση έως την 30η Ιουνίου
  • Επιτρέπεται επανακράτηση έως την 30η Ιουνίου μόνον προς επιλεγμένους προορισμούς. Θα ισχύει η ισχύουσα διαφορά ναύλων, εφόσον υπάρχει.
  • Ταξιδιωτικά κουπόνια αξίας ίσης με την αξία του εισιτηρίου.
  • Επιστροφή χρημάτων για μη χρησιμοποιημένα εισιτήρια

Για τους πελάτες που επηρεάζονται λόγω ακύρωσης των πτήσεων (μη συμπεριλαμβανομένου του Ιράν):

  • Έχουν εισιτήρια για μετακίνηση μέχρι την 31η Μαρτίου
  • Επιτρέπεται επανακράτηση έως την 30η Ιουνίου
  • Επιτρέπεται επανακράτηση έως την 30η Ιουνίου μόνον προς επιλεγμένους προορισμούς. Θα ισχύει η ισχύουσα διαφορά ναύλων, εφόσον υπάρχει.
  • Ταξιδιωτικά κουπόνια αξίας ίσης με την αξία του εισιτηρίου
  • Επιστροφή χρημάτων για μη χρησιμοποιημένα εισιτήρια

**Επιστροφή χρημάτων και νέα κράτηση

Οι σχετικοί πελάτες θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα ή με το γραφείο της Emirates για τις επιλογές νέας κράτησης ή επιστροφής χρημάτων. Για να αιτηθούν επιστροφή χρημάτων, οι πελάτες που έκαναν κράτηση απευθείας με την Emirates, μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα Αίτημα επιστροφής χρημάτων και να προσθέσουν τη φράση «Refund request due to Coronavirus (Αίτημα επιστροφής χρημάτων λόγω κοροναϊού)» στο τμήμα των σχολίων. Οι πελάτες που έκαναν κράτηση με ταξιδιωτικούς πράκτορες πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί τους για επιστροφή χρημάτων.

Ο πτήσεις της Emirates από/προς το Ιράν ακυρώνονται μέχρι περαιτέρω ειδοποίησης. Οι πελάτες στο δίκτυο προορισμών της Emirates που έχουν εισιτήρια με τελικό προορισμό την Τεχεράνη, δεν θα γίνουν δεκτοί για επιβίβαση στο σημείο προέλευσής τους μέχρι περαιτέρω ειδοποίησης.

Οι πελάτες που έχουν μη χρησιμοποιημένα εισιτήρια για μετακίνηση προς/από το Ιράν και έχουν κάνει κράτηση για μετακίνηση μέχρι την 30η Ιουνίου 2020 μπορεί να επιλέξουν να λάβουν ταξιδιωτικό κουπόνι ίσο με την αξία του εισιτηρίου για μελλοντική χρήση ή επιστροφή χρημάτων, επικοινωνώντας με τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Ή εάν έχουν κάνει κράτηση απευθείας με την Emirates, μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα Αίτημα επιστροφής χρημάτων και να προσθέσουν τη φράση «Refund request due to Coronavirus (Αίτημα επιστροφής χρημάτων λόγω κοροναϊού)» στο τμήμα των σχολίων.

Μπορείτε να αναζητήσετε περισσότερες πληροφορίες και στο emirates.com!

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ