Η Emirates ανακοίνωσε ότι θα αγνοήσει την απόφαση του Χίθροου του Λονδίνου να επιβάλει περικοπές χωρητικότητας στην κρατική αεροπορική εταιρεία του Ντουμπάι, περιγράφοντας την κατάσταση ως «αερομαγεδώνα» που προκλήθηκε από την κακή διαχείριση στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η αεροπορική εταιρεία κατηγόρησε το αεροδρόμιο του Λονδίνου ότι επέδειξε «κατάφωρη περιφρόνηση για τους καταναλωτές» προσπαθώντας να την αναγκάσει να «αρνηθεί θέσεις σε δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες».
Την Τρίτη, το Χίθροου ζήτησε από τους αερομεταφορείς να σταματήσουν την πώληση καλοκαιρινών εισιτηρίων καθώς επέβαλε ανώτατο όριο στον αριθμό των επιβατών μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου. Πολλοί επιβάτες που πετούν από και προς το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα τους τελευταίους μήνες, με μεγάλες ουρές, ακυρώσεις και βλάβες στο σύστημα αποσκευών.

Χίθροου

Σε ανακοίνωσή της την Πέμπτη, η Emirates ανέφερε ότι χθες το βράδυ της δόθηκε προθεσμία 36 ωρών για να συμμορφωθεί με τις περικοπές χωρητικότητας. Το Χίθροου υπέδειξε συγκεκριμένες πτήσεις από τις οποίες θα έπρεπε να αποκλειστούν οι επιβάτες που έχουν πληρώσει και απείλησε να κινηθεί νομικά για μη συμμόρφωση, πρόσθεσε η αεροπορική εταιρεία.

Το Χίθροου, από την πλευρά του, κατηγόρησε την Emirates ότι επικεντρώνεται στο κέρδος αντί στην ασφάλεια.

«Αυτό είναι εντελώς παράλογο και απαράδεκτο και απορρίπτουμε αυτά τα αιτήματα», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία, τονίζοντας ότι σκοπεύει να λειτουργήσει όπως έχει προγραμματιστεί. Η Emirates χαρακτήρισε τη διοίκηση του Χίθροου του Λονδίνου ως «υπεροπτική» σχετικά με τους ταξιδιώτες και τους πελάτες των αεροπορικών εταιρειών τους.

«Με κραυγαλέα περιφρόνηση για τους καταναλωτές, επιθυμούν να αναγκάσουν την Emirates να αρνηθεί θέσεις σε δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες που έχουν πληρώσει και έχουν κάνει κράτηση μήνες πριν, τις πολυαναμενόμενες διακοπές τους ή ταξίδια για να δουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα», συνέχισε η εταιρεία.

Η Emirates είπε ότι η μονάδα της, Dnata, είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες επίγειας εξυπηρέτησης και τροφοδοσίας της αεροπορικής εταιρείας, αν και οι κεντρικές υπηρεσίες παραμένουν ευθύνη του φορέα εκμετάλλευσης του αεροδρομίου.

Πηγή: naftemporiki.gr

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ