Το Λούβρο είναι το μουσείο με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως, και το 2018 ξεπέρασε το όριο των δέκα εκατομμυρίων (10,2 εκατομμύρια), μία αύξηση 25% σε σχέση με το 2017 (8,1 εκατομμύρια), και κατέρριψε το πάλι δικό του ρεκόρ επισκεψιμότητας (9,7 εκατομμύρια το 2012), για ένα διεθνές μουσείο καλών τεχνών και αρχαιοτήτων.

Ο πρόεδρος και διευθυντής του Λούβρου δήλωσε στο AFP: “Για πρώτη φορά στην ιστορία του, και νομίζω για πρώτη φορά στην ιστορία των μουσείων, περισσότερα από δέκα εκατομμύρια λάτρεις της τέχνης επισκέφτηκαν το Λούβρο το 2018”.

Δείτε ακόμα: Aegean: Έκπτωση έως 40% σε όλους τους προορισμούς εξωτερικού!

Οι λόγοι που βοήθησαν στο να γίνει αυτό το ρεκόρ είναι ότι, ο διεθνής τουρισμός στο Παρίσι είδε ανάκαμψη μετά την πτώση της επισκεψιμότητας κατά 30% τα τελευταία χρόνια λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων. Επίσης, αυξήθηκε η δυνατότητα υποδοχής του μουσείου, με νέο χώρο αποθήκευσης των αποσκευών, έναν νέο χώρο έκδοσης εισιτηρίων, έναν νέο χώρο υποδοχής των γκρουπ, με αποτέλεσμα την υποδοχή περισσότερων επισκεπτών και με αποτελεσματικότερο τρόπο. Ακόμα, η έναρξη της λειτουργίας ηλεκτρονικού πωλητηρίου επίσης μείωσε τον χρόνο αναμονής προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες και κατανέμοντας τον αριθμό τους μέσα στην ημέρα.

Ένας στοιχείο όμως που βοήθησε και δεν τον περιμέναμε είναι το βίντεο κλιπ της Μπιγιονσέ και του Τζέι Ζι που γυρίστηκε στο Λούβρο, με αποτέλεσμα να “βοηθήσει” το διάσημο μουσείο του Παρισιού να κάνει το ρεκόρ των 10,2 εκατομμυρίων για το 2018.

Το Λούβρο σε μια ανακοίνωση του εξέφρασε την ικανοποίησή του απέναντι στην ανταπόκριση που είχε το βίντεο κλιπ της Μπιγιονσέ και του συζύγου της Τζέι Ζι για το τραγούδι «APES**T», όπου το διάσημο ζευγάρι τραγουδάει μπροστά από τη Μόνα Λίζα, την Αφροδίτη της Μήλου και άλλα περίφημα έργα τέχνης. Το βίντεο μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει σχεδόν 150 εκατομμύρια προβολές στο YouTube.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ