Ρομπότ-σερβιτόροι στα ξενοδοχεία

Ο κορονοϊός, πέρα από την αρνητική επίπτωση που έχει στον τουρισμό, φαίνεται να επιταχύνει τις νέες τεχνολογίες που εισάγονται στα ξενοδοχεία, αλλά και γενικά στον κλάδο.

Παρακάτω θα δείτε μερικές νέες τεχνολογίες που άρχισαν να χρησιμοποιούνται σε ξενοδοχεία εν μέσω της κρίσης του κορονοϊού. Οι ξενοδόχοι είναι βέβαιοι ότι αυτό είναι μόνο η αρχή, καθώς πιστεύουν ότι η ανάγκη για τέτοιες τεχνολογίες θα αυξηθεί στο μέλλον.

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους του ξενοδοχειακού τομέα, η ανάγκη για υπηρεσίες φιλοξενίας “χωρίς επαφή” θα γίνει “megatrend” τα επόμενα πέντε χρόνια.

Νέες τεχνολογίες βλέπουμε και στις αερομεταφορές αφού αεροπορική εταιρεία φέρνει νέο σύστημα εντοπισμού ταξιδιωτών με συμπτώματα κορονοϊού.

Ρομπότ-καθαριστές

Ρομπότ-καθαριστές

To ιατρικό κέντρο Westin Houston στο Τέξας, εκτός από τα πρότυπα πρωτόκολλα καθαρισμού, ανακοίνωσε ότι είναι η πρώτη εγκατάσταση η οποία θέτει σε λειτουργία δύο νεοαποκτηθέντα ρομπότ για την απολύμανση των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων. Ακολουθώντας το παράδειγμα του ιατρικού κέντρου, η ξενοδοχειακή εταιρεία Pearl Hospitality θέλοντας να προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο υγιεινής στους πελάτες της, αποφάσισε και η ίδια να χρησιμοποιήσει τα εξελιγμένα ρομπότ-καθαριστές υπεριώδους ακτινοβολίας.

Τα ρομπότ LightStrike Germ-Zapping – που χρησιμοποιούνται ήδη σε περισσότερα από 400 νοσοκομεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, χρησιμοποιούν υπεριώδη ακτινοβολία για να σκοτώσουν τους ιούς, τα βακτήρια και τους μύκητες ενώ μειώνουν και τα ποσοστά περιβαλλοντικής μόλυνσης μεταξύ 50% και 100%.

Η καθαριότητα με τη χρήση ρομπότ, είναι μόνο μία από τις καινοτομίες τις οποίες εφαρμόζει η βιομηχανία ταξιδιών εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού:  Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία ανά τον κόσμο, στα οποία επιτρέπεται η λειτουργία τους, προωθούν την ιδιωτικότητα και την κοινωνική απόσταση μεταξύ των πελατών τους, αυτοματοποιώντας τα συστήματα ρεσεψιόν, επικοινωνίας και τροφοδοσίας, τα οποία πλέον πραγματοποιούνται χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Ρομπότ-σερβιτόροι

Ρομπότ-σερβιτόροι στα ξενοδοχεία

Το ξενοδοχείο L’hotel Group στο Hong Kong συστήνει το Genie, το πρώτο από τα τρία ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη που θα εξυπηρετήσει 432 δωμάτια στο L’hotel Island South. Η κύρια λειτουργία του Genie είναι η παράδοση τροφίμων σε δωμάτια, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που βρίσκονται σε καραντίνα.

Το Genie έγινε ήδη δημοφιλές, αποδίδει από 130 έως 150 παραγγελίες την ημέρα και μερικοί από τους επισκέπτες καλούν την υπηρεσία δωματίου για την παράδοση τροφίμων αποκλειστικά για να τραβήξουν μια φωτογραφία ενός τέτοιου ασυνήθιστου “υπαλλήλου”.

Πώς λειτουργεί το Genie; Ένας υπάλληλος του ξενοδοχείου φορτώνει μια παραγγελία σε ένα δοχείο μέσα στο ρομπότ και εισάγει τον αριθμό του δωματίου. Μετά από αυτό, ο Genie ενεργεί ανεξάρτητα, καλεί τον ανελκυστήρα, βρίσκει το σωστό δωμάτιο, ειδοποιεί τον επισκέπτη για την άφιξη και περιμένει μέχρι να πάρει την παραγγελία. Μετά από κάθε επίσκεψη, το ρομπότ απολυμαίνεται.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ