Αεροπλάνο - skyscanner

Η Skyscanner εξέδωσε μία ανακοίνωση για τον κορονοϊό μαζί με συμβουλές για τα ταξίδια αυτή την περίοδο. Δείτε αναλυτικά όσα ανέφερε.

Η ανακοίνωση της Skyscanner για τον κορονοϊό:

Είναι μια δύσκολη εποχή για ταξιδιώτες. Ξέρουμε ότι πιθανώς να ξανασκέφτεστε και να κάνετε αλλαγές της τελευταίας στιγμής στα πλάνα σας – ή να τα ακυρώνετε ολοκληρωτικά. Ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι γιατί, στη Skyscanner όλοι είμαστε ταξιδιώτες. Όπως κι εσείς, παρακολουθούμε τις εξελίξεις καθημερινά, ελπίζοντας ότι θα μπορέσουμε ακόμα να κάνουμε αυτό το ταξίδι ζωής που σχεδιάζαμε, ή ότι θα καταφέρουμε να επισκεφτούμε σύντομα τους αγαπημένους μας ανθρώπους. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο είμαστε εδώ για εσάς. Για να μοιραστούμε μαζί σας όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τον κορoνοϊό – κι όταν περάσει επιτέλους και αυτό, και θα είστε έτοιμοι να βγείτε ξανά έξω στον κόσμο, θα είμαστε και πάλι εδώ.” δήλωσε ο Bryan Dove, Skyscanner CEO

Δείτε και τα μέτρα σχετικά με τον κορονοϊό σε 14 ελληνικά αεροδρόμια της Fraport.

Οι τελευταίες συμβουλές της Skyscanner σχετικά με τον κορονοϊό

Αν και η κατάσταση εξελίσσεται συνεχώς, η Skyscanner απαντάει σε τέσσερις από τις πιο σημαντικές ερωτήσεις των ταξιδιωτών σχετικά με τον κορονοϊό:

Πώς μπορώ να παραμείνω ασφαλής όταν ταξιδεύω;

Υπάρχουν αρκετά βήματα που μπορείτε να κάνετε κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Πλένετε τα χέρια σας συχνά (με σαπούνι και νερό, ή με ένα αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα), αποφύγετε να αγγίζετε τα μάτια, τη μύτη ή το στόμα σας και μείνετε τουλάχιστον ένα μέτρο μακριά από οποιονδήποτε που βήχει ή φτερνίζεται.

Θέλω να ακυρώσω το ταξίδι που έχω προγραμματίσει. Πώς μπορώ να έχω επιστροφή χρημάτων σε αυτή την περίπτωση;

Για αρχή, τηλεφωνήστε στην αεροπορική εταιρεία, το ξενοδοχείο ή ταξιδιωτικό πρακτορείο με τα οποία έχετε κλείσει. Δεν είστε σίγουροι ακριβώς με ποια εταιρεία πρέπει να επικοινωνήσετε; Δείτε τον αναλυτικό λογαριασμό της τράπεζας ή της πιστωτικής σας κάρτα, αλλά και το email που λάβατε για την επιβεβαίωση της κράτησης. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό θα βρείτε στο κέντρο βοήθειας της Skyscanner.

Η πτήση μου ακυρώθηκε. Πώς μπορώ να έχω επιστροφή χρημάτων;

Το πρώτο βήμα είναι να επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρεία ή το ταξιδιωτικό πρακτορείο σας. Αν κλείσατε την πτήση με κάρτα, ή έχετε ταξιδιωτική ασφάλιση, επικοινωνήστε επίσης με τις συγκεκριμένες εταιρείες.

Θα καλύψει τις ακυρώσεις η ταξιδιωτική μου ασφάλιση;

Όλα εξαρτώνται απ’ την πολιτική της κάθε εταιρείας. Τσεκάρετε την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας στην οποία ασφαλιστήκατε ή επικοινωνήστε τηλεφωνικά για να μάθετε περισσότερα.

Δείτε τις ανακοινώσεις των αεροπορικών εταιρειών για τον κορονοϊό:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ