Στο αεροδρόμιο Χίθροου, ένα από τα πιο πολυσύχναστα της Ευρώπης, η διεύθυνση ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες που πετούν από τους τερματικούς σταθμούς 2 και 3 να ακυρώσουν σήμερα το 10% των πτήσεων τους απογοητεύοντας έτσι 15 χιλιάδες επιβάτες που αδημονούσαν να κάνουν τις διακοπές τους, την ώρα που χιλιάδες «ορφανές» αποσκευές είναι στοιβαγμένες στους χώρους του αεροδρομίου.

Η απόφαση πάρθηκε μετά την αποτυχία του συστήματος IT διαχείρισης αποσκευών την περασμένη Παρασκευή, που προκάλεσε χάος με τις αποσκευές το Σαββατοκύριακο. Το σύστημα στον τερματικό σταθμό 2 απέτυχε, με αποτέλεσμα να συσσωρευτούν οι αποσκευές έξω από το κτίριο!

Για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο βρετανικό αεροδρόμιο, εκπρόσωπός του έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία που υφίστανται οι επιβάτες τα τελευταία 24ωρα.Ήδη η easyJet ανακοίνωσε την αλλαγή του πτητικού της προγράμματος από το Άμστερνταμ περικόπτοντας σειρά πτήσεων για αυτό το καλοκαίρι.

Ωστόσο αυτό που αντικρίζει κανείς τις τελευταίες ημέρες στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης, το Χίθροου του Λονδίνου, είναι πραγματικά σοκαριστικό, με χιλιάδες βαλίτσες να αναμένουν τη διανομή τους στους ιδιοκτήτες τους προκαλώντας ένα ιδιότυπο μποτιλιάρισμα σε διαδρόμους, ιμάντες αποσκευών και εξόδους του λονδρέζικου αεροδρομίου.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ