νέες βάσεις aegean

Σύμφωνα με τα ευρήματα μιας μελέτης του αμερικανικού υπουργείου Άμυνας ο κίνδυνος έκθεσης στον κορονοϊό είναι πολύ χαμηλός κατά τη διάρκεια των πτήσεων.

Όταν ένας επιβάτης μέσα σε καμπίνα αεροσκάφους φοράει μάσκα, ένα μέσο ποσοστό 0,003% των σωματιδίων του αέρα που τον περιβάλλουν είναι μολυσμένα, εντός της ζώνης των αναπνοών του, γύρω από το κεφάλι του, ακόμη και αν οι επιβάτες κάθονται σε όλες τις θέσεις, όπως εντόπισε η ίδια μελέτη.

Στην υπόθεση διεξαγωγής της μελέτης υπήρχε ένα μολυσμένο άτομο στο αεροπλάνο, ενώ δεν εξομοιώθηκαν οι συνέπειες από την κίνηση των επιβατών εντός της καμπίνας του αεροσκάφους.

Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε πτήσεις αεροσκαφών Boeing 777 και Boeing 767 της United Airlines, ενώ τα αποτελέσματά της έδειξαν ότι οι μάσκες βοήθησαν στη μείωση της έκθεσης στη μόλυνση από τον κορονοϊό όταν κάποιος είχε βήχα, ακόμη και στις γειτονικές θέσεις εντός της καμπίνας επιβατών των αεροσκαφών.

Ποσοστό περίπου 99,99% των σωματιδίων είχαν φιλτραριστεί μέσα σε 6 λεπτά, εξαιτίας της λειτουργίας ταχείας ανακύκλωσης του αέρα, του εξαερισμού καθοδικού ρεύματος αέρα, αλλά και των σύγχρονων συστημάτων φιλτραρίσματος του αέρα, που διαθέτουν τα αεροσκάφη.

Γιατί τα αεροπλάνα πετούν στα 36.000 πόδια; 

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί το συχνότερο υψόμετρο στις πτήσεις είναι μεταξύ 33.000 και 42.000 ποδιών, με τα 36.000 πόδια να είναι συνήθως το ύψος που πετούν τα αεροπλάνα;

Μπορεί τα ταξίδια εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού να έχουν μπει για λίγο στο περιθώριο, ωστόσο η ανάκαμψη είναι προ των πυλών, ειδικά με τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνονται σε αεροπλάνα και αεροδρόμια.

Οπότε οι γνώσεις σχετικά με τις πτήσεις και τα ταξίδια με αεροπλάνο πάντα είναι καλοδεχούμενες και καλό είναι να λύνονται όλες οι απορίες. Στην ερώτηση λοιπόν σχετικά με το ύψος που επιλέγουν να πετούν τα αεροπλάνα, η απάντηση έχει πολλά σκέλη, ήτοι πολλούς λόγους.

5 λόγοι που συμβαίνει

Καταρχήν έχει να κάνει με την οικονομία στο καύσιμο, καθώς ο λεπτός αέρας σε αυτό το υψόμετρο επιφέρει μικρότερη αντίσταση στην άτρακτο, οπότε το αεροπλάνο χρειάζεται λιγότερο για να διατηρήσει την ταχύτητά του.

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι στα 36.000 πόδια αποφεύγεις πουλιάdrones και ελικόπτερα, που πετούν χαμηλότερα. Δρομολόγια που πετούν προς την ίδια κατεύθυνση έχουν τουλάχιστον 1.000 πόδια απόσταση μεταξύ τους, ώστε να αποφεύγονται οι συγκρούσεις.

αεροδρόμιο τουρίστας με μάσκα

Ο καιρός είναι ο τρίτος λόγος. Όλα τα μετεωρολογικά φαινόμενα λαμβάνουν χώρα στην τροπόσφαιρα, που είναι κάτω από τη στρατόσφαιρα. Γι’ αυτό και την αποφεύγουν οι εμπορικές πτήσεις και προτιμούν τα κατώτερα τμήματα της στρατόσφαιρας.Κορονοϊός: Ποιες χώρες μένουν “απρόσβλητες” μέχρι τώρα;

Τέταρτος λόγος είναι οι αναταράξεις, καθώς είναι ασθενέστερες όσο το αεροπλάνο πετάει πιο ψηλά, όσο δηλαδή μεγαλώνει το υψόμετρο.

Τέλος, το μεγάλο υψόμετρο προσφέρει στους πιλότους την πολυτέλεια του χρόνου. Τι σημαίνει αυτό; Εάν χρειαστε αναγκαστική προσγείωση ή επιτόπου επιδιόρθωση κάποιας βλάβης, τα χρονικά περιθώρια είναι πολύ μεγαλύτερα απ’ ό,τι αν πετούσε το αεροπλάνο στα 10.000 πόδια.

Διώροφα καθίσματα στο αεροπλάνο θα προφέρουν απόσταση και άνεση!

Ο νέος σχεδιασμός με διώροφα καθίσματα στο αεροπλάνο που θα προσφέρουν απόσταση και άνεση προτείνεται από την εταιρεία Zephyr Aerospace και αφορά στην οικονομική θέση, ενώ επιτρέπει στους επιβάτες να ξαπλώσουν αλλά και να τηρήσουν τις φυσικές αποστάσεις μεταξύ τους.

Πόσες φορές έχετε αισθανθεί κατάκοποι μετά από ένα ταξίδι με αεροπλάνο; Προσπαθούσατε να κοιμηθείτε αλλά δεν τα καταφέρατε ποτέ γιατί ήταν άβολη η θέση; Κανένα πρόβλημα σύμφωνα με το νέο σχεδιασμό που προτείνει μια αμερικανική εταιρεία και αφορά στα καθίσματα της οικονομικής θέσης, τα οποία όχι μόνο θα είναι μεγαλύτερα και άνετα αλλά θα είναι και διώροφα.

επιβάτες οικονομικής θέσης σε αεροπλάνο με διώροφα καθίσματα
Τα διώροφα καθίσματα στο αεροπλάνο θα επιτρέπουν στους επιβάτες να διατηρούν τις αποστάσεις μεταξύ τους αλλά και να έχουν επιπλέον άνεση στο ταξίδι τους.

Η εταιρεία Zephyr Aerospace, με στόχο να κάνει τα αεροπορικά ταξίδια πιο ευχάριστα για κάθε ταξιδιώτη της οικονομικής θέσης αλλά και να του χαρίσει έξτρα ασφάλεια κατά την πτήση τηρώντας τις αποστάσεις, προτείνει νέα διώροφα καθίσματα που φαντάζουν η καλύτερη πρόταση για τους επιβάτες, ειδικά εν μέσω μάλιστα της πανδημίας και του κορονοϊού. Θα προσφέρουν έξτρα ιδιωτικότητα αλλά και τη δυνατότητα να είναι κάθε επιβάτης απομονωμένος.Καραντίνα 14 ημερών επιβάλλει η Ιρλανδία σε όσους φτάνουν στη χώρα από την Ελλάδα! Νομικά κινείται εναντίον των αποφάσεων η Ryanair!

Τι αλλάζει με τα διώροφα καθίσματα στο αεροπλάνο

“Τα περισσότερα αεροπορικά καθίσματα δεν έχουν αλλάξει από τη δεκαετία του 1970. Το 99% των θέσεων Economy Class είναι άβολες. Επιβάλλουν αφύσικες στάσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα στο σώμα, κάτι που μπορεί να βλάψει την υγεία”, αναφέρει η εταιρεία στη σελίδα της στο Internet.

«Οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να δικαιολογήσουν υψηλότερους ναύλους, συνδυάζοντας προνόμια όπως γεύματα κατά την πτήση, πρόσβαση στο σαλόνι και επιπλέον αποσκευές. Σε μια μελέτη που κάναμε, το 70% των ταξιδιωτών θα αντάλλασσαν αυτά τα προνόμια με τη δυνατότητα να ξαπλώνουν και να κοιμούνται», συμπληρώνει η ομάδα της Zephyr Aerospace.

καθίσματα οικονομικής θέσης αεροπλάνο
Τα νέα καθίσματα όχι μόνο είναι άνετα για τους επιβάτες αλλά χαρίζουν επιπλέον ιδιωτικότητα.

«Ο σχεδιασμός με τα διώροφα καθίσματα στο αεροπλάνο που προτείνουμε επιτρέπει στους επιβάτες να χρησιμοποιούν τη θέση τους με διάφορους τρόπους – να ξαπλώνουν, να χαλαρώνουν ή να ξεκουράζονται χωρίς να στριμώχνονται ανάμεσα στο κάθισμα του μπροστινού και του διπλανού τους», λέει η ομάδα.

Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ