Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου, 2024
23.3 C
Athens
ΑρχικήTravel NewsΗ American Airlines απολύει 19.000 εργαζόμενους!

Η American Airlines απολύει 19.000 εργαζόμενους!

Δυστυχώς η πανδημία του κορονοϊού έχει πλήξει ισχυρότατα τις αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Με βάση αυτά τα δεδομένα η διοίκηση της εταιρείας American Airlines ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να αναστέλλει τις συμβάσεις 19.000 εργαζομένων της (!), καθώς η πολιτική ηγεσία των ΗΠΑ δεν έχουν μπορέσει να συμφωνήσουν στην παράταση της στήριξης που προσφέρει το κράτος στον τομέα των αερομεταφορών.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της American Airlines Νταγκ Πάρκερ άφησε πάντως ανοιχτό ένα ενδεχόμενο:

- Advertisement -

«Θα ακυρώσουμε» τις απολύσεις αυτές «και θα επαναφέρουμε στις θέσεις τους τα μέλη της ομάδας μας που πλήττονται εάν Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικάνοι καταλήξουν τις προσεχείς ημέρες σε συμβιβασμό», διαβεβαίωσε σε μήνυμά του προς τους εργαζόμενους, το οποίο συμβουλεύτηκε το Γαλλικό Πρακτορείο.

Την ίδια πολιτική ακολούθησε πριν από λίγο καιρό και η Singapore Airlines με ανακοίνωσή της ότι 4.300 θέσεις εργασίας θα περικοπούν

Η κρατική στήριξη στους αερομεταφορείς τελείωσε χθες.  Η American Airlines, όπως και άλλες μεγάλες εταιρείες του τομέα των αερομεταφορών, δεσμευόταν την άνοιξη ότι δεν θα απέλυε κανέναν ως την 30ή Σεπτεμβρίου ενώ είχε προειδοποιήσει στα τέλη του Αυγούστου ότι θα προχωρούσε στην αναστολή των συμβάσεων 19.000 εργαζομένων της, εάν η κρατική στήριξη δεν επιμηκυνόταν, ανακοίνωση που δυστυχώς επιβεβαιώθηκε.

Πηγή Airnews.gr

Aegean Airlines: πτώση της επιβατικής κίνησης κατά 92%

 πανδημία του κορονοϊού προκάλεσε πρωτόγνωρες συνθήκες στον κλάδο των αερομεταφορών σε ολόκληρη την Ευρώπη Ευρώπη το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Οι περιορισμοί στις μετακινήσεις που επιβλήθηκαν μεταξύ χωρών αλλά και στο εσωτερικό της χώρας οδήγησαν σε μεγάλη πτώση της επιβατικής κίνησης της Aegean Airlines.

Πτώση-ρεκόρ για την Aegean Airlines

Η AEGEAN ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Ο συνολικός αριθμός των πτήσεων που πραγματοποιήθηκαν μειώθηκε κατά 82% στο δεύτερο τρίμηνο του 2020 (με μείωση 95% και 92% τον Απρίλιο και τον Μάιο αντίστοιχα), ενώ η επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 92%.

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κατά το δεύτερο τρίμηνο ανήλθε σε μόλις €40,4 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση 88% συγκριτικά με το 2019, ήτοι μείωση κατά €307 εκ. Οι καθαρές ζημιές προ φόρων (εξαιρουμένων των έκτακτων αποτελεσμάτων) ανήλθαν σε €58,7 από κέρδη €31,5 εκ το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Διαβάστε και TUI: Η Ελλάδα ο πιο δημοφιλής προορισμός για το 2020about:blank

ταξίδι με αεροπλάνο

Με την επίδραση και του δεύτερου τριμήνου, το πρώτο εξάμηνο ο κύκλος εργασιών κατέγραψε μείωση 64% και ανήλθε σε €187,4 εκ., ενώ το συνολικό λειτουργικό αποτέλεσμα προ φόρων ανήλθε σε ζημιές 132,3 εκ. Το αποτέλεσμα της Εταιρείας επιβαρύνθηκε με επιπλέον έκτακτες ζημιές €68,5 εκ. από παράγωγα αντιστάθμισης κινδύνου, κυρίως ποσότητες καυσίμου, που λόγω του περιορισμένου έργου δεν προβλέπεται να χρησιμοποιηθούν. Συνολικά το καθαρό αποτέλεσμα για το πρώτο εξάμηνο, μετά από φόρους ανήλθε σε ζημιές ύψους €158,8 εκ., έναντι ζημιών ύψους €13 εκ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019.

Τι αναφέρει ο Γερογιάννης

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean, ανέφερε σχετικά: «Οι τελευταίοι 7 μήνες είναι για όλους μας στην AEGEAN μια συνεχής μάχη για προσαρμογή, αντοχή και επιβίωση απέναντι στη δυσκολότερη συγκυρία στην ιστορία της παγκόσμιας αερομεταφοράς.  Το δεύτερο τρίμηνο ήταν, λόγω περιορισμών στην μετακίνηση, πρακτικά χωρίς δραστηριότητα.Τουρισμός: χαμηλώνει ο πήχης για τον Αύγουστο

Οι προσπάθειές μας επικεντρώθηκαν στη διαχείριση του κόστους, αλλά και στη διαμόρφωση και εφαρμογή αυστηρών πρωτοκόλλων για την προστασία των επιβατών και των πληρωμάτων μας. Από τα τέλη Ιουνίου με την υποχώρηση του πρώτου κύματος και την μερική άρση των περιορισμών, κάναμε μεγάλη προσπάθεια για επαναδραστηριοποίηση καλύπτοντας 84 προορισμούς από Αθήνα και 52 από τις βάσεις της περιφέρειας, στηρίζοντας το τουριστικό προϊόν της χώρας μας. Όμως πολλές αγορές έμειναν μη προσβάσιμες, ενώ και η διάθεση για ταξίδια υπό το βάρος της πανδημίας και από τις ανοιχτές αγορές ήταν χαμηλή, ακόμη και για την Ελλάδα που κέρδισε μερίδιο από τους ανταγωνιστές της. […] Είναι προφανές, τόσο για τον κλάδο μας όσο και για την εταιρεία μας, ότι βρισκόμαστε μπροστά στον δυσκολότερο και λιγότερο προβλέψιμο χειμώνα της ιστορίας μας. Καθημερινή μας προσπάθεια είναι η καλύτερη δυνατή ανταπόκριση στις διαφοροποιημένες προτεραιότητες των επιβατών μας, η κατά το δυνατόν ενίσχυση των αντοχών μας, αλλά και η διαμόρφωση ευέλικτων εναλλακτικών για το δίκτυο και το προϊόν μας για το 2021.
Ευχαριστούμε όλο μας το προσωπικό για την προσπάθεια στην μεγάλη μάχη που δίνουμε μαζί και φυσικά τους επιβάτες μας που μας εμπιστεύονται καθημερινά σε αυτές τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες. Τέλος, σε αυτό το περιβάλλον οφείλω να τονίσω, όπως κάνουν άλλωστε και όλοι οι φορείς του κλάδου, την αναγκαιότητα όλες οι χώρες να συμφωνήσουν σε κοινές διαδικασίες όπως για παράδειγμα το αρνητικό test πριν την πτήση, που θα επιτρέψουν στη συντονισμένη αποκατάσταση της προσβασιμότητας και της διασύνδεσης μεταξύ των χωρών, αντικαθιστώντας τα μέτρα καραντίνας και κλεισίματος των συνόρων. Κάτι τέτοιο θα αποτελούσε σίγουρα προϋπόθεση για τη διασύνδεση μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τρίτων χωρών αλλά και ενδεχομένως για τη μετακίνηση εντός χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης εφόσον κριθεί απαραίτητο από την επιστημονική κοινότητα».

Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr:

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,190LikesΚάντε Like
89,278 FollowersΑκολουθήστε
177,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ