Καινοτομίες σε ξενοδοχεία που ξετρελαίνουν τους επισκέπτες τους!

Οι νέες τεχνολογίες έχουν φέρει και καινοτομίες στα ξενοδοχεία που απογειώνουν την εμπειρία διαμονής και ξετρελαίνουν τους επισκέπτες τους!

Η φουτουρίστρια στην εμπειρία πελατών, Blake Morgan, παρουσιάζει σε άρθρο της στο Forbes, δέκα παραδείγματα καινοτομίας στην εμπειρία πελατών στον κλάδο των ξενοδοχείων. Επίσης, δείτε και τι έρχεται για να «ταράξει» το μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών!

10 καινοτομίες στα ξενοδοχεία που απογειώνουν την εμπειρία διαμονής

1. Αναγνώριση προσώπου

Για την αποφυγή της αναμονής στην ουρά στην υποδοχή του ξενοδοχείου για το τσεκ ιν, μερικά ξενοδοχεία υιοθέτησαν την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου ώστε να εξυπηρετούν ταχύτερα του επισκέπτες τους. Η Marriott δοκιμάζει αυτή την καινοτομία στα ξενοδοχεία της στην Κίνα, τα οποία μειώνουν το χρόνο για τσεκ ιν από 3 λεπτά ή περισσότερο σε λιγότερο από ένα λεπτό. Οι επισκέπτες απλώς προσεγγίζουν τον ειδικό χώρο, σκανάρουν το πρόσωπό τους για να ταυτοποιηθούν αλλά και την ταυτότητά τους προκειμένου να πάρουν το κλειδί του δωματίου τους.

2. Δωμάτια με φωνητικές εντολές

Πολλά ξενοδοχεία λανσάρουν έξυπνα δωμάτια, τα οποία συνδυάζουν την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και φωνητικής αναγνώρισης ενσωματώνοντας εικονικούς βοηθούς στο δωμάτιο. Ο όμιλος των InterContinental Hotels δημιουργεί έξυπνα δωμάτια τεχνητής νοημοσύνης στα ξενοδοχεία του στην Κίνα. Τα δωμάτια επιτρέπουν στους επισκέπτες να χρησιμοποιούν τεχνολογία φωνητικών εντολών και να μιλούν φυσικά λαμβάνοντας προσωποποιημένη εξυπηρέτηση τόσο σε επαγγελματικά όσο και σε προσωπικά ταξίδια.

3. Ρομπότ

Botlr: Ρομπότ στα ξενοδοχεία

Τα ρομπότ μπορούν να παίξουν πολλούς ρόλους στα ξενοδοχεία, από την καθαριότητα των ξενοδοχείων μέχρι τη στελέχωση της υποδοχής. Τα Aloft Hotels χρησιμοποιούν το ρομπότ-μπάτλερ “Botlr” προκειμένου να προσφέρουν αντικείμενα στους επισκέπτες την ώρα που τα χρειάζονται. Εάν κάποιος καλέσει την υποδοχή και χρειάζεται οδοντόβουρτσα ή επιπλέον πετσέτες, τότε το Botlr είναι πολύ πιθανό ότι θα επιστρατευθεί για να παραδώσει τα αντικείμενα στο δωμάτιο. Ένα άλλο παράδειγμα είναι οι επισκέπτες του Yotel στη Νέα Υόρκη όπου παραδίδουν τις αποσκευές τους στο “Yobot” για αποθήκευση. Τα ρομπότ θα είναι οι νέοι μας βοηθοί και στα αεροδρόμια!

Ωστόσο, τα ρομπότ δεν μπορούν να αντικαταστήσουν εντελώς τους ανθρώπους – ένα μάθημα που έμαθε το Henn-na Hotel στην Ιαπωνία, το οποίο “απέλυσε” το μισό προσωπικό του από ρομπότ για να απασχολήσει περισσότερους ανθρώπους.

4. Η συσκευή χειρός RFID

Περισσότερα ξενοδοχεία καταργούν τα παραδοσιακά κλειδιά δωματίων χρησιμοποιώντας την τεχνολογία RFID, η οποία είναι δημοφιλής σε resort όπως τα Disney World και Great Wolf Lodge. Αντί να χρειάζεται να μεταφέρουν το κλειδί μαζί τους, οι επισκέπτες παίρνουν μια συσκευή χειρός που περιλαμβάνει πληροφορίες για το δωμάτιο, την πιστωτική κάρτα και τα εισιτήριά τους, η οποία σκανάρεται ώστε να έχουν πρόσβαση στο δωμάτιο ή άλλες περιοχές αλλά και για τις ανάγκες πληρωμών. Η συσκευή αυτή διευκολύνει τους επισκέπτες ώστε να έχουν τα πάντα μαζί τους, έχοντας τα χέρια τους ελεύθερα.

5. Chatbots

Τα τσάτμποτ (Chatbots) προσφέρουν στους επισκέπτες άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν τη ρεσεψιόν. Για παράδειγμα, το Cosmopolitan στο Λας Βέγκας διαθέτει την Rose, έναν υπάλληλο τεχνητής νοημοσύνης που βοηθά τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση για υπηρεσίες σπα και εστιατορίου και προσφέρει πληροφορίες σχετικά με τα κρυφά μενού στο μπαρ του ξενοδοχείου. Το Four Seasons Hotels χρησιμοποιεί το Four Seasons Chat για 24ωρη υπηρεσία συνομιλίας που εξυπηρετείται από ανθρώπους και όχι τσατμποτ, για πιο προσωπική επαφή, και ανταποκρίνεται στα μηνύματα των επισκεπτών μέσα σε 90 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο.

6. Κλειδιά δωματίου στο κινητό

Κλειδιά δωματίου στο κινητό

Συνδυάζοντας το self check-in με τα πιο απλά κλειδιά δωματίου, πολλά ξενοδοχεία υιοθετούν τα κλειδιά δωματίου στο κινητό. Οι επισκέπτες απλώς κάνουν check in χρησιμοποιώντας την εφαρμογή του ξενοδοχείου και ενημερώνονται όταν το δωμάτιό τους είναι έτοιμο. Αντί να περιμένουν στη ρεσεψιόν, μπορούν να κατευθυνθούν αμέσως στα δωμάτιά τους χρησιμοποιώντας τα smart phone ή τα smart watches τους για να ξεκλειδώσουν την πόρτα. Ο όμιλος των Hilton Hotels εισήγαγε το check-in από κινητό για να επιβραβεύσει τους συχνούς επισκέπτες ώστε να κάνουν εύκολο check-in, να επιλέξουν το δωμάτιό τους, αλλά και να ξεκλειδώσουν την πόρτα μέσω μιας εφαρμογής.

7. Έξυπνες ανέσεις

Οι έξυπνες ανέσεις σε ολόκληρο το δωμάτιο επιτρέπουν στους επισκέπτες να προσαρμόζουν πλήρως την εμπειρία τους και να κάνουν το δωμάτιο όσο το δυνατόν πιο άνετο για αυτούς. Για παράδειγμα, κάθε δωμάτιο στο CitizenM Hotel στο Άμστερνταμ είναι εξοπλισμένο με ένα tablet MoodPad, το οποίο επιτρέπει στους επισκέπτες να ρυθμίζουν τη θερμοκρασία, την τηλεόραση, τις κουρτίνες, το ξυπνητήρι και τον φωτισμό. Επίσης, ορισμένα ξενοδοχεία της Marriott διαθέτουν έξυπνες ντουζιέρες, όπου οι επισκέπτες μπορούν να καταγράψουν τις ιδέες τους την ώρα που βρίσκονται στο ντους και στη συνέχεια να τις στέλνουν σε email στους εαυτούς τους για μελλοντική χρήση.

8. Εικονική πραγματικότητα

Εικονική πραγματικότητα στα ξενοδοχεία

Φανταστείτε να είστε σε θέση να μπείτε σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στην άλλη πλευρά του κόσμου και να μπορείτε να δείτε την ακριβή διάταξή του. Η εικονική πραγματικότητα επιτρέπει στους επισκέπτες να περιηγούνται σε ένα ξενοδοχείο, να επιλέγουν δωμάτιο, απλά μέσω του διαδικτύου. Μπορούν επίσης να βλέπουν τοπικά αξιοθέατα και να αισθάνονται σίγουροι για τις επιλογές ταξιδιού τους πριν καν φτάσουν στον προορισμό. Ορισμένα ξενοδοχεία και θέρετρα, συμπεριλαμβανομένων των Radisson και Omni, προσφέρουν την υπηρεσία και έχουν διαπιστώσει βελτιωμένη ικανοποίηση του πελάτη και αυξημένα ποσοστά κράτησης online.

9. Υπηρεσίες βάσει της τοποθεσίας

Τα σύγχρονα ξενοδοχεία μπορούν να εντοπίσουν τους επισκέπτες και τους υπαλλήλους, γεγονός που τους επιτρέπει να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Αν ένας επισκέπτης βρίσκεται στο μπαρ του ξενοδοχείου, θα μπορούσε να λάβει μια ειδοποίηση σχετικά με μια προσφορά για ποτά. Το προσωπικό του ξενοδοχείου μπορεί να ειδοποιηθεί για τις προτιμήσεις των επισκεπτών με βάση το πού περνούν το χρόνο τους. Για παράδειγμα, το Hilton χρησιμοποιεί υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας σε ορισμένα από τα θέρετρά του για να ειδοποιεί τους επισκέπτες για εκδηλώσεις και δραστηριότητες που μπορεί να τους ενδιαφέρουν με βάση το πού βρίσκονται στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.

10. Επαυξημένη πραγματικότητα

Η δυνατότητα της επαυξημένης πραγματικότητας στο περιβάλλον των επισκεπτών άνοιξε νέους ορίζοντες στα ξενοδοχεία. Το AR μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να περιηγηθεί ο επισκέπτης στο ξενοδοχείο, να προβάλει τις ανέσεις του ξενοδοχείου και να παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με την περιοχή. Ο τοίχος κάθε δωματίου στο Hub by Premier Inn στο Ηνωμένο Βασίλειο περιλαμβάνει έναν χάρτη AR της τοπικής περιοχής. Όταν οι επισκέπτες τοποθετούν ένα smartphone μπροστά στο χάρτη, μπορούν να μαθαίνουν για τα τοπικά αξιοθέατα και να λαμβάνουν συστάσεις για τις καλύτερες δραστηριότητες στην περιοχή.

Η καινοτομίες και οι τελευταίες ιδέες στην τεχνολογία επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να προσφέρουν φρέσκες, εξατομικευμένες εμπειρίες που φιλοδοξούν οι επισκέπτες.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

Avatar
Γεωργία Καλαντζή

travelstyle.gr Editor

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ