Η Marriott, θέλοντας να αντιμετωπίσει τη νέα πραγματικότητα της πανδημίας του κορονοϊού, δημιουργεί ένα νέο πρόγραμμα που θα θέλουν να εφαρμόσουν πολλά ξενοδοχεία παγκοσμίως!

Συγκεκριμένα, η Marriott, θέτοντας υψηλά πρότυπα καθαριότητας των ξενοδοχείων της με συγκεκριμένες διαδικασίες καθαρισμού και εκπαίδευσης, δημιούργησε το συμβούλιο Marriott Global Cleanliness Council για να αντιμετωπίσει τη νέα πραγματικότητα της πανδημίας του κορονοϊού σε επίπεδο ξενοδοχείου και να προωθήσει περαιτέρω τις προσπάθειες της εταιρείας σε αυτόν τον τομέα.

Το Marriott Global Cleanliness Council επικεντρώνεται στην ανάπτυξη του επόμενου επιπέδου των παγκόσμιων προτύπων, προδιαγραφών και διαχείρισης καθαριότητας και υγιεινής στη φιλοξενία, που έχουν σχεδιαστεί για την ελαχιστοποίηση του υγειονομικού κινδύνου και την ενίσχυση της ασφάλειας, τόσο για τους πελάτες, όσο και τους συνεργάτες της Marriott.

Επιπροσθέτως, το Marriott Global Cleanliness Council επικεντρώνεται σε κάτι περισσότερο από την απολύμανση σε όλο το ξενοδοχείο. Σκοπός του είναι να παρέχει μια ολιστική προσέγγιση σχεδιασμένη για να φροντίζει και να διασφαλίζει τους επισκέπτες και τους συνεργάτες της εταιρείας.

Βελτιωμένες τεχνολογίες καθαριότητας

Πρακτικά, η Marriott θα αναπτύξει τους επόμενους μήνες βελτιωμένες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτροστατικών ψεκαστήρων με απολυμαντικό νοσοκομειακού επιπέδου για την απολύμανση επιφανειών σε όλο το ξενοδοχείο. Η τεχνολογία ηλεκτροστατικού ψεκασμού χρησιμοποιεί την υψηλότερη ταξινόμηση των απολυμαντικών που προτείνουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) για την απομάκρυνση γνωστών παθογόνων. Οι ψεκαστήρες καθαρίζουν και απολυμαίνουν γρήγορα ολόκληρες περιοχές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα ξενοδοχείο για τον καθαρισμό και την απολύμανση των δωματίων, των λόμπι, των γυμναστηρίων και άλλων κοινόχρηστων χώρων. Επιπλέον, η εταιρεία δοκιμάζει την τεχνολογία υπεριώδους ακτινοβολίας για την απολύμανση των κλειδιών των επισκεπτών και των συσκευών που μοιράζονται οι συνεργάτες.

Ο κορονοϊός όπως φαίνεται φέρνει πολλές νέες τεχνολογίες στα ξενοδοχεία!

Το πρόγραμμα καθαριότητας της Marriot

Marriott πρόγραμμα καθαριότητας

Τους επόμενους μήνες, οι επισκέπτες των 3.200 ξενοδοχείων της Marriott, θα παρατηρήσουν μεταξύ άλλων τις εξής προσθήκες στο πρόγραμμα καθαριότητας:

Η καθαριότητα θα γίνεται με αυξημένη συχνότητα

Στα δωμάτια, όλες οι επιφάνειες θα καθαρίζονται καλά με απολυμαντικά νοσοκομείου, ενώ σε κάθε δωμάτιο, θα είναι στη διάθεση των πελατών  απολυμαντικά μαντηλάκια για προσωπική χρήση.

Επαφή επισκεπτών

Για να βοηθήσει στην τήρηση της κοινωνικής απόστασης μεταξύ των πελατών της, η εταιρεία θα χρησιμοποιεί σήμανση στα λόμπι της για να υπενθυμίζει στους επισκέπτες να διατηρούν τα εν λόγω πρωτόκολλα καθώς και την απόσταση μεταξύ των επίπλων.

Διαχωριστικά στη ρεσεψιόν

Η εταιρεία θα προσθέσει διαχωριστικά στη ρεσεψιόν, μεταξύ πελατών και εργαζομένων, για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια, καθώς και  περισσότερους σταθμούς απολύμανσης χεριών στις εισόδους των ξενοδοχείων της, κοντά στη ρεσεψιόν, στα ασανσέρ, στο γυμναστήριο και στους χώρους συσκέψεων.

Όλες οι υπηρεσίες στο κινητό

Οι επισκέπτες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα τηλέφωνά τους για να κάνουν check in, για να έχουν πρόσβαση στα δωμάτιά τους, για να προβαίνουν σε ειδικά αιτήματα και για να παραγγέλνουν φαγητό μέσω της υπηρεσία δωματίου, το οποίο θα συσκευάζεται και θα παραδίδεται απευθείας στην πόρτα χωρίς καμία επαφή.

Πρόγραμμα ασφάλειας τροφίμων της Marriott

Το πρόγραμμα ασφάλειας τροφίμων της Marriott περιλαμβάνει βελτιωμένες οδηγίες υγιεινής και εκπαιδευτικά βίντεο που περιλαμβάνουν πρακτικές υγιεινής και απολύμανσης για όλους τους επιχειρησιακούς συνεργάτες της εταιρείας. Στη Marriott, όλοι οι χειριστές τροφίμων και οι επόπτες εκπαιδεύονται σε ασφαλείς πρακτικές προετοιμασίας και διαχείρισης γευμάτων. Τα τμήματα τροφίμων και ποτών της Marriott θα διεξάγουν υποχρεωτικά αυτό-επιθεώρηση χρησιμοποιώντας τα πρότυπα ασφάλειας τροφίμων της εταιρείας και η αυτό-επιθεώρηση θα επικυρώνεται από ανεξάρτητους ελέγχους. Τέλος, η εταιρεία τροποποιεί τις λειτουργικές της πρακτικές με δείπνο στο δωμάτιο και σχεδιάζει νέες προσεγγίσεις όσον αφορά στον μπουφέ.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ