Ελλάδα τουρισμός 2020 διάκριση ακρόπολη

Μια απροσδόκητα υψηλή διάκριση πέτυχε η Ελλάδα, που είναι πλέον η πέμπτη ισχυρότερη χώρα παγκοσμίως στον τουρισμό για το 2020!

Στην τελευταία έκθεση του διεθνούς ινστιτούτου Ipso και ειδικότερα στον δείκτη 2020 Anholt-Ipsos Nation Brands Index η Ελλάδα πέτυχε να εκτοπίσει τις ΗΠΑ και να γίνει η πέμπτη ισχυρότερη χώρα παγκοσμίως στον τουρισμό για το 2020.

Τουρισμός Ελλάδα πέμπτη θέση για το 2020 ζευγάρι στην Ακρόπολη

Η επίδοση αυτή επιβεβαιώνει και με το παραπάνω την ισχυρή και ανερχόμενη θέση του ελληνικού τουρισμού σε διεθνές επίπεδο και βάζει την Ελλάδα στην πρώτη πεντάδα με ισχυρές χώρες.

Έρευνα: Πώς διαμορφώνεται το ταξίδι το 2021! Στη μετά-κορονοϊού εποχή!

Η πεντάδα των ισχυρών του τουρισμού 2020

Η κατάταξη για την κατηγορία τουρισμού του δείκτη Anholt-Ipsos Nation Brands Index εμφανίζει αλλαγές φέτος σε σχέση με πέρυσι. Η Ιταλία και η Γαλλία παραμένουν στην κορυφή της λίστας. Το Ηνωμένο Βασίλειο βελτιώνεται, από την τέταρτη θέση το 2019 στην τρίτη θέση, και κατά συνέπεια η Ισπανία πέφτει από την τρίτη θέση πέρυσι στην τέταρτη για το 2020.

Τουρισμός Ελλάδα πέμπτη θέση για το 2020 εκτόπισε τις ΗΠΑ

Η Ελλάδα επανέρχεται στην 5η θέση για πρώτη φορά από το 2018, αντικαθιστώντας τις Ηνωμένες Πολιτείες. Μεγάλη πτώση φέτος, εν μέσω πανδημίας όπως επισημαίνεται στη μελέτη, καταγράφει και η Κίνα, η οποία από την 23η θέση του 2019 έπεσε φέτος στην 35η θέση.

Όλο και περισσότεροι Κινέζοι διαλέγουν την Ελλάδα για τα ταξίδια τους!

Τουρισμός Ελλάδα πέμπτη θέση για το 2020 μεγάλη διάκριση

Ο δείκτης Anholt-Ipsos Nation Brands IndexSM (NBI) μετρά συνολικά τη φήμη 50 κρατών από όλες τις γεωγραφικές περιοχές σε διάφορες κατηγορίες, από την οικονομία, τις εξαγωγές και τις επενδύσεις μέχρι τον πολιτισμό και το ανθρώπινο δυναμικό, με βάση on line ερωτηματολόγια. 

Trivago: Πότε προβλέπεται ανάκαμψη στα ευρωπαϊκά ταξίδια;

Η Trivago με βάση τις αυξήσεις στα κοντινά ταξίδια στην Ευρώπη το τρίτο τρίμηνο του 2020 προβλέπει πότε θα υπάρξει ανάκαμψη στα ευρωπαϊκά ταξίδια.

αεροπλάνο στο ηλιοβασίλεμα

Μετά από μια σύντομη αύξηση του όγκου των καταναλωτών το καλοκαίρι, η Trivago βλέπει την αστάθεια της αγοράς ξανά στην Ευρώπη όσον αφορά στον κλάδο του τουρισμού. Οι αυξήσεις στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2020 οφείλονται σε κοντινά ταξίδια στην Ευρώπη, σύμφωνα με την εταιρεία metasearch.

Διαβάστε ακόμα:  Καλιφόρνια: Αεροσκάφος τυλίχθηκε στις φλόγες σε αυτοκινητόδρομο με κίνηση
Ινδονησία κορίτσι τοπίο ανάκαμψη ευρωπαϊκών ταξιδιών trivago

Κορονοϊός: Η Ελλάδα 2η σε αρνητές μετά τη Νιγηρία!

Η πρόβλεψη της Trivago

Παρά τις γενικότερες μειώσεις και την απογοήτευση στον κλάδο του τουρισμού, η Trivago πιστεύει ότι θα υπάρξει ανάκαμψη στο δεύτερο εξάμηνο του 2021. Ο βασικός λόγος γι’ αυτή την πρόβλεψη είναι το γεγονός ότι θα βελτιώνονται τα τεστ και θα υπάρχει πρόοδος όσον αφορά στα εμβόλια για τον κορονοϊό.

Γενικότερα η αισιοδοξία αυτή για το 2021 προκύπτει από την ανάγκη των ανθρώπων να ταξιδέψουν αλλά και από τη διαθεσιμότητα φθηνότερων και ταχύτερων τεστ. Είναι αλήθεια, πάντως, πως το 69% των καταναλωτών σκέφτεται να ταξιδέψει το επόμενο διάστημα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

γειτονιά στην Ευρώπη η Trivago προβλέπει ανάκαμψη

Ο Τάσος Δούσης σε συμβουλεύει: Τι να προσέξεις όταν κλείνεις ξενοδοχείο με την booking ή την trivago!

Ωστόσο τα απανωτά lockdown στην Ευρώπη, με παραδείγματα πρόσφατα το Παρίσι, αλλά και την απαγόρευση του Μπόρις Τζόνσον στις διεθνείς πτήσεις στη Μεγάλη Βρετανία, δημιουργούν ένα άκρως αρνητικό κλίμα, αν και όπως δείχνει άλλη έρευνα ο κίνδυνος έκθεσης στον κορονοϊό κατά τη διάρκεια μιας πτήσης είναι μικρός.

Μείωση εσόδων

Η Trivago ανέφερε μείωση 76% στα έσοδα των 61 εκατομμυρίων ευρώ το τρίτο τρίμηνο. Με ζημία λειτουργίας 1,4 εκατομμύρια ευρώ και καθαρή ζημιά 2,3 εκατομμύρια ευρώ. Τα έσοδα για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου μειώθηκαν 467 εκατομμύρια ευρώ από έτος σε έτος.Κορονοϊός: Η AEGEAN κάνει πιο ασφαλή τα ταξίδια

ανάκαμψη ευρωπαϊκά ταξίδια Trivago

Έρευνα: Πώς η κρίση της πανδημίας επηρέασε τα πολυτελή ξενοδοχεία;

Μάλιστα η Trivago παρουσίασε την αρνητική εικόνα της όσον αφορά στα έσοδα από παραπομπές -όταν οι χρήστες κλικάρουν σε διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης- που μειώθηκαν δραματικά κατά την περίοδο των τριών μηνών. Ειδικότερα:

  • 15 εκατομμύρια ευρώ στις ΗΠΑ
  • 32,5 εκατομμύρια ευρώ στην Ευρώπη
  •  11 εκατομμύρια ευρώ στον υπόλοιπο κόσμο

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ